Forum

PSN: Januar udsalg

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: PSN: Januar udsalg

Indlægaf PercyVester » søn 25 dec 2016 21:23

Overvejer at købe assassins creed : black flag. Fik aldrig prøvet det i sin tid og mangler et spil med god story. Holder den stadig? Eller nogen bud på andet godt single player story spil?
PercyVester
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: PSN: Januar udsalg

Indlægaf HrDanish » søn 25 dec 2016 21:32

PercyVester skrev:Overvejer at købe assassins creed : black flag. Fik aldrig prøvet det i sin tid og mangler et spil med god story. Holder den stadig? Eller nogen bud på andet godt single player story spil?


Black Flag er nok det bedste Ac spil nogensiden eller tæt på i min bog.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: PSN: Januar udsalg

Indlægaf crimbz » søn 25 dec 2016 23:13

HrDanish skrev:Damn it sony!

Jeg har allerede Tomb raider, Dishonoured 2, Dead by Daylight, Skyrim, Just Cause 3, Watch dogs 2 og Ac Syndicate liggende fra Black friday og december tilbud...

Overvejer virkelig meget at købe fordi jeg har hørt de skulle være så freaking gode:
Firewatch
Valkyria Chronicles Remastered
Child of Light

For ikke at nævne Hotline Miami 2 bare fordi jeg elskede nummer 1

og så lige

Duke World tour og Star wars bundled for nogle fede nostalgi kicks...


Jeg nød virkelig meget Firewatch..

Must resist!!! Or Not :p
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: PSN: Januar udsalg

Indlægaf HrDanish » man 26 dec 2016 00:21

crimbz skrev:Jeg nød virkelig meget Firewatch..


Jeg håber du skammer dig over at prøve at lokke dine med"pslife"kollegaer crimbz! :p
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: PSN: Januar udsalg

Indlægaf Scoring » man 26 dec 2016 01:29

PercyVester skrev:Overvejer at købe assassins creed : black flag. Fik aldrig prøvet det i sin tid og mangler et spil med god story. Holder den stadig? Eller nogen bud på andet godt single player story spil?


Jeg synes personligt Black Flag var ret fedt, og nok også det mest underholdende i serien.

Til topic:

Kan Hitman kun købes på Playstationen? Får ikke muligheden for at købe på computeren.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: PSN: Januar udsalg

Indlægaf crimbz » man 26 dec 2016 10:55

HrDanish skrev:
crimbz skrev:Jeg nød virkelig meget Firewatch..


Jeg håber du skammer dig over at prøve at lokke dine med"pslife"kollegaer crimbz! :p


Skammer mig kun hvis du køber det og ikke bryder dig om det :) for jeg synes det var rigtig hyggeligt !
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: PSN: Januar udsalg

Indlægaf HrDanish » tirs 27 dec 2016 14:32

crimbz skrev:
HrDanish skrev:
crimbz skrev:Jeg nød virkelig meget Firewatch..


Jeg håber du skammer dig over at prøve at lokke dine med"pslife"kollegaer crimbz! :p


Skammer mig kun hvis du køber det og ikke bryder dig om det :) for jeg synes det var rigtig hyggeligt !


Du hører fra mig i så fald, men har efterhånden set og hørt så meget om den at jeg tvivler på at det kan være andet end godt ;)

Enten med Firewatch, Valkyria, Child of Light og Hotline 2, resten må vente da jeg sikkert ikke kommer til dem det første år :p
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster