Forum

CDON - Grøn fredag

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: CDON - Grøn fredag

Indlægaf klatzen » lør 29 apr 2017 08:40

Præcis. Vi kender det jo selv, når det går godt tager vi det som en selvfølge, men føler vi os det mindste snydt så skal hele verden høre om vores problemer;-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: CDON - Grøn fredag

Indlægaf Krede1972 » lør 29 apr 2017 11:00

Morten Skou skrev:Det er godt nok voldsomt så mange anmeldelser de har på Trustpilot, som alle sammen skriger på dårlig og ligeglad support. 3.3 i snit. Men omvendt så er det meget få der skriver på Trustpilot hvis de har haft gode oplevelser, med mindre at butikken vil betale for at være medlem derinde.

https://dk.trustpilot.com/review/cdon.dk


Præcis.
Hvem gider at bruge tid på at fortælle om en god oplevelse?

Derimod står folk gerne i kø for at udbasunere det mindste støvfnug der måtte være i forbindelse med en handel hvor tingene ikke er gået helt som ønsket eller forventet.

Derfor tegner anmeldelser typisk et lidt mere negativt billede af en forretning i forhold til virkeligheden og den oplevelse de fleste får ved at handle et givent sted.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

+1

Re: CDON - Grøn fredag

Indlægaf Ubertracker77 » lør 29 apr 2017 16:17

Jeg har også handlet der mange gange uden problemer overhovedet. Har også sendt retur og fået penge tilbage asap. Jeg synes både priser og service er god.
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: CDON - Grøn fredag

Indlægaf Redman DK » lør 29 apr 2017 16:20

Jeg har også haft mange gode handler hos dem, men da min PS4 blev defekt og jeg skulle sende den til reparation hos dem var det et langt helvede. Jeg regner aldrig med at købe hardware fra dem igen.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster