Forum

T : PS4 Nacon Revolution controller

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Slimjay DK » fre 01 sep 2017 21:58

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Moods » fre 01 sep 2017 23:44

Takker, 1 styk bestilt :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Slimjay DK » lør 02 sep 2017 00:18

Ja til den pris, har jeg også hapset en :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Vreki » lør 02 sep 2017 13:39

Hvorfor er den i Xbox layout når den er til PS4?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Moods » lør 02 sep 2017 13:57

Vreki skrev:Hvorfor er den i Xbox layout når den er til PS4?


Jeg køber den netop fordi den er. da jeg fortrækker xbox controller. Smag og behag :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Muppetmilker » lør 02 sep 2017 19:12

Efter at have fået en elite xbox one controller(til min pc), må jeg indrømme at jeg også foretrækker den layout som xbox kører med. Sony er langt bagefter på kontroller fronten, når man først har prøvet en xbox one controller.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Slimjay DK » lør 02 sep 2017 22:33

Vreki skrev:Hvorfor er den i Xbox layout når den er til PS4?


Ja, hvorfor er den i Gamecube layout når den er til PS4 .. :D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Slimjay DK » lør 02 sep 2017 22:46

Muppetmilker skrev:Efter at have fået en elite xbox one controller(til min pc), må jeg indrømme at jeg også foretrækker den layout som xbox kører med. Sony er langt bagefter på kontroller fronten, når man først har prøvet en xbox one controller.


Jeg vil ikke sige de er langt bagud, bare fordi de har valgt at placere de analoge sticks anderledes .. Der er både touchpad, indbygget speaker og sixaxis motion control i en dualshock 4 controller, at Sony så ikke har formået at bruge det til noget fornuftigt endnu, er så en anden sag... Den første xbox one controller var der ikke engang et 3.5mm Audiojack på.

Men der skal ikke være nogen tvivl om at Elite controlleren er lækker , men den koster også det samme som en brugt Xbox One S :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: T : PS4 Nacon Revolution controller

Indlægaf Erroneus » søn 03 sep 2017 18:48

Muppetmilker skrev:Efter at have fået en elite xbox one controller(til min pc), må jeg indrømme at jeg også foretrækker den layout som xbox kører med. Sony er langt bagefter på kontroller fronten, når man først har prøvet en xbox one controller.

Vrøvl.

Du sammenligner en dyr elite controller med en standard dualshock 4.

Og dualshock 4 controlleren vs xbox one controlleren, er et spørgsmål om hvad man er vant til. Begge 2 er glimrende controllers.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster