Forum

Spiderman 399 kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Spiderman 399 kr.

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 07 sep 2018 14:25

Elmutantan kunne ikke levere min collectors edition skønt den har været i ordre i 2 mdr... Skod
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Spiderman 399 kr.

Indlægaf KlumpeStumpen » fre 07 sep 2018 14:35

I_vendetta_DK_I skrev:Elmutantan kunne ikke levere min collectors edition skønt den har været i ordre i 2 mdr... Skod


Min kommer men bare først tirsdag. Så kun 5 dage for sent, men de får revet bollerne af når det kommer. Så må vi se hvor meget kompensation de har tænkt sig at give.
KlumpeStumpen
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Spiderman 399 kr.

Indlægaf OmarE » fre 07 sep 2018 14:40

Jeg modtog da mit i dag fra Elgiganten...
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Spiderman 399 kr.

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 07 sep 2018 15:19

OmarE skrev:Jeg modtog da mit i dag fra Elgiganten...


De har givet kompensation så det går nok.. men lidt ærgerligt alligevel
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Spiderman 399 kr.

Indlægaf tue69 » fre 07 sep 2018 15:36

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Jeg har brugt byt 2 spil + 10 kr tilbuddet i gamestop

Jeg købte PES 19 i el-mutanten til 99 + Lego Ninjago til Switch for 100 kr i BR. Byttede dem ind i Gamestop til spiderman + noget DLC + 3 mdrs PS+ for 209 kr :)


Hey Slim.

Er det blevet tilladt at bytte på tværs er platformene på listen? Så skal jeg også have mit byttet ind.


Ja, jeg har aldrig haft problemer med det .. i det her tilfælde var det et Xbox One + Switch spil til et PS4 spil :)

Jeg har også byttet 2 x PS4 spil ind til en værdi på 200 kr og byttet det til det nye Tomb Raider til Xbox One i steelbook edition.

Så nu er der underholdning til et stykke tid for små 420 kr :mrgreen:

Og her er listen med spil der er "godkendte" https://www.gamestop.dk/10KR-Trade-Offer så det er bare at gå på jagt.


Lavede det samme nummer med LEGO World fra BR til kr 100 og PES til kr 99. Det gav et nyt FIFA.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: Spiderman 399 kr.

Indlægaf baftos » fre 07 sep 2018 16:49

KlumpeStumpen skrev:Dem der har bestilt fra Elgiganten forvent først spillet kommer tirsdag!

Også standard edition?
baftos
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Horsens


Re: Spiderman 399 kr.

Indlægaf Redman DK » lør 08 sep 2018 15:37

I_vendetta_DK_I skrev:Elmutantan kunne ikke levere min collectors edition skønt den har været i ordre i 2 mdr... Skod


Jeg bestilte Collectors Edition i Gamestop i starten af maj, og de kunne heller ikke levere det. Dog fik jeg standard udgaven til 249,- så det var okay. Jeg havde alligevel ombestemt mig med CE da jeg så den fulde statue :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster