Forum

Nye spil hos gamestop til 10kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf armorking » man 24 sep 2018 22:38

hej alle

Jeg har et tip til jer , hvor I kan få nye spil til 10 + 2 spil fra deres indbytnings liste

De har Mortal kombat xl og Gravel på Listen til PS4 og xboxone

begge spil hos coolshop har kostet mig 89kr og 98 hvis man er premium ( første måned gratis )

på den måde kan I bestille Red dead 2 eller et af de nye andre spil :mrgreen:

I kan også tjekke deres liste , måske er der andre spil på listen , da den bliver opdateret tit

jeg har i hvertfald byttet begge spil i dag hos dem =D>

Jeg vil ikke anbefale ders afdeling på fisketov , da de piger som arbejde der har afvist et spil

hvor der var et meget lille bitte ridse , som hun så med et microscope :mrgreen: den fik jeg så igennem i Fields
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf MrGlennDK » tirs 25 sep 2018 00:37

Jeg gad ikke til at bøvle med det da jeg ikke har en gamestop tæt på, jeg bruger coolshops uk prisgranti så alle spil står ca til 300/375kr :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev

+1

Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf armorking » tirs 25 sep 2018 08:13

MrGlennDK skrev:Jeg gad ikke til at bøvle med det da jeg ikke har en gamestop tæt på, jeg bruger coolshops uk prisgranti så alle spil står ca til 300/375kr :)


Det har jeg også gjort tit og må indrømme de gør det rigtig godt =D>
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf morfar » tirs 25 sep 2018 08:24

Hvor i UK kan man få spillene til 300-375kr?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf JanR » tirs 25 sep 2018 08:38

https://www.shopto.net/ plejer at have ret gode tilbud.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Erroneus » tirs 25 sep 2018 14:12

Husk at Gamestop fra dag til dag, kan finde på at opdatere listen over spil de modtager.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Rytteren » tirs 25 sep 2018 15:37

Ja det er skide godt. Fik selv bestilt Spiderman, Tomb Raider, Fifa 19, Asscreed:Sparta, Fallout76 og RdR2 for under 600kr+60kr:) Tak til coolshop, Dba samt en eller anden spilklub/hjemmeside (hvor man kunne afmelde sit medlemskab i prøveperioden)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf armorking » tirs 25 sep 2018 15:39

Erroneus skrev:Husk at Gamestop fra dag til dag, kan finde på at opdatere listen over spil de modtager.


Korrekt, De har nemlig opdateret den i dag og de tage ikke mere imod Mortal kombat til Xbox One :mrgreen:
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf kofoed » tirs 25 sep 2018 17:53

Er det mulig at bestille RDR2 på den måde? Den er ikke på deres hjemme side
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Erroneus » tirs 25 sep 2018 18:12

Det er vist alle nye spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf armorking » tirs 25 sep 2018 20:02

Jag det er . Du skal i butikken og den står også på deres hjemmeside
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Pestowicz » fre 28 sep 2018 11:52

Idag tjekker jeg deres indbytningsliste, før jeg hopper på cyklen for at lave en trade med 2 spil og få black ops 4 for 10kr. Ringede også ind igår for at sikre mig at spillene var med på listen. Så både torsdag og fredag morgen tjekker jeg at det kan lade sig gøre.

Da jeg idag kommer ind med Pro evolution soccer 2019 (ps4) og Mortal kombat xl (ps4), får jeg besked fra ekspedienten at de lige er blevet taget af listen (vi snakker en halv times interval fra jeg er taget afsted fra skole, til jeg er i butikken). Jeg bliver afvist og det eneste form for kontakt info jeg får er en support mail..

Jeg handler i god tro og kommer som sagt ind med spil som er på listen, minutter efter er de hivet af og jeg kan ikke lave handlen.

Er vi enige om at det er super dårlig service? Hvad synes i om situationen?
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Erroneus » fre 28 sep 2018 12:59

Det er dårlig service, men jeg tror desværre ikke den enkelte medarbejder kan gøre meget ved det :(
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Pestowicz » fre 28 sep 2018 13:30

Erroneus skrev:Det er dårlig service, men jeg tror desværre ikke den enkelte medarbejder kan gøre meget ved det :(


Det er klart, men de burde kunne tage fat i en der har mere magt, som jeg kan snakke med. De smed bare en mail i hånden på mig og fralagde sig alt ansvar. Får sikkert svar om flere uger.

Tjekkede 10:15-10:30 ish at listen var ok. Var der inde lidt over 11:00. Der var spillene ikke længere på listen.

Kan godt forstå hvorfor de lukker så mange butikker.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf armorking » fre 28 sep 2018 14:31

Pestowicz skrev:
Erroneus skrev:Det er dårlig service, men jeg tror desværre ikke den enkelte medarbejder kan gøre meget ved det :(


Det er klart, men de burde kunne tage fat i en der har mere magt, som jeg kan snakke med. De smed bare en mail i hånden på mig og fralagde sig alt ansvar. Får sikkert svar om flere uger.

Tjekkede 10:15-10:30 ish at listen var ok. Var der inde lidt over 11:00. Der var spillene ikke længere på listen.

Kan godt forstå hvorfor de lukker så mange butikker.


det samme sket for mig med Mortal kombat , men ham i Fields tog i mod med et smil , han sagde det var system fejl og listen skulle være opdateret i morgen i stedet , så han tog sin gamle liste frem og scannede begge spil .

han sagde hvis de fik mange spil af samme slags , så vil de fjerne det fra listen med det samme og lave en opdate , så de ikke bliver oversvømmet med det samme spil.
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster