Forum

Nye spil hos gamestop til 10kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 sep 2018 16:44

Pestowicz skrev:
Erroneus skrev:Det er dårlig service, men jeg tror desværre ikke den enkelte medarbejder kan gøre meget ved det :(


Det er klart, men de burde kunne tage fat i en der har mere magt, som jeg kan snakke med. De smed bare en mail i hånden på mig og fralagde sig alt ansvar. Får sikkert svar om flere uger.

Tjekkede 10:15-10:30 ish at listen var ok. Var der inde lidt over 11:00. Der var spillene ikke længere på listen.

Kan godt forstå hvorfor de lukker så mange butikker.


De er ganske rigtig ikke på listen mere, så du har jo bare være uheldig. Listen er sikkert opdateret kl 11:00 :) udover det står der også : Trade-ins are subject to Manager approval. så i bund og grund kan de sige nej tak til et spil der står der, det har jeg dog aldrig oplevet. Men de har nok fået flere hundrede Pro evolution soccer 2019, da det jo var på tilbud på release til 99 kr i el-giganten.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 sep 2018 16:49

Rytteren skrev:Ja det er skide godt. Fik selv bestilt Spiderman, Tomb Raider, Fifa 19, Asscreed:Sparta, Fallout76 og RdR2 for under 600kr+60kr:) Tak til coolshop, Dba samt en eller anden spilklub/hjemmeside (hvor man kunne afmelde sit medlemskab i prøveperioden)


imponerende at du har kunne finde 12 titler på deres liste til 50 kr stk.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Pestowicz » fre 28 sep 2018 18:20

armorking skrev:
Pestowicz skrev:
Erroneus skrev:Det er dårlig service, men jeg tror desværre ikke den enkelte medarbejder kan gøre meget ved det :(


Det er klart, men de burde kunne tage fat i en der har mere magt, som jeg kan snakke med. De smed bare en mail i hånden på mig og fralagde sig alt ansvar. Får sikkert svar om flere uger.

Tjekkede 10:15-10:30 ish at listen var ok. Var der inde lidt over 11:00. Der var spillene ikke længere på listen.

Kan godt forstå hvorfor de lukker så mange butikker.


det samme sket for mig med Mortal kombat , men ham i Fields tog i mod med et smil , han sagde det var system fejl og listen skulle være opdateret i morgen i stedet , så han tog sin gamle liste frem og scannede begge spil .

han sagde hvis de fik mange spil af samme slags , så vil de fjerne det fra listen med det samme og lave en opdate , så de ikke bliver oversvømmet med det samme spil.


Det er jo præcis sådan det burde være, det er service og det får folk til at komme igen. Er glad for at høre at du havde en god oplevelse. Jeg er personligt færdig med gamestop efter den service jeg fik.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Pestowicz » fre 28 sep 2018 18:26

Slimjay DK skrev:
Pestowicz skrev:
Erroneus skrev:Det er dårlig service, men jeg tror desværre ikke den enkelte medarbejder kan gøre meget ved det :(


Det er klart, men de burde kunne tage fat i en der har mere magt, som jeg kan snakke med. De smed bare en mail i hånden på mig og fralagde sig alt ansvar. Får sikkert svar om flere uger.

Tjekkede 10:15-10:30 ish at listen var ok. Var der inde lidt over 11:00. Der var spillene ikke længere på listen.

Kan godt forstå hvorfor de lukker så mange butikker.


De er ganske rigtig ikke på listen mere, så du har jo bare være uheldig. Listen er sikkert opdateret kl 11:00 :) udover det står der også : Trade-ins are subject to Manager approval. så i bund og grund kan de sige nej tak til et spil der står der, det har jeg dog aldrig oplevet. Men de har nok fået flere hundrede Pro evolution soccer 2019, da det jo var på tilbud på release til 99 kr i el-giganten.


Så kunne man jo vælge at opdatere listen torsdag ved luk, i stedet for fredag 1 time efter butikken er åbnet?
Det giver ikke rigtig mening at en trade-in liste skal opdateres 1 time efter åbningstiden, God of War røg også af listen. Helt klart, men de kunne sagtens tage imod den, de havde bare ikke en manager til at tage et valg, ekspedienter fralagde sig bare ansvaret. Armorking har været ude for det samme, men alligevel fik han lov :) Synd at drive forretning på den måde, at man ikke har et mere struktureret system, de gør det kun svært for dem selv og deres kunder.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Rytteren » fre 28 sep 2018 19:13

Slimjay DK skrev:
Rytteren skrev:Ja det er skide godt. Fik selv bestilt Spiderman, Tomb Raider, Fifa 19, Asscreed:Sparta, Fallout76 og RdR2 for under 600kr+60kr:) Tak til coolshop, Dba samt en eller anden spilklub/hjemmeside (hvor man kunne afmelde sit medlemskab i prøveperioden)


imponerende at du har kunne finde 12 titler på deres liste til 50 kr stk.


Tak. Nogle billigere, nogle dyre. Men ja 600kr var hvad der blev brugt i alt.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf wMikkel » fre 28 sep 2018 19:23

Slimjay DK skrev:
Rytteren skrev:Ja det er skide godt. Fik selv bestilt Spiderman, Tomb Raider, Fifa 19, Asscreed:Sparta, Fallout76 og RdR2 for under 600kr+60kr:) Tak til coolshop, Dba samt en eller anden spilklub/hjemmeside (hvor man kunne afmelde sit medlemskab i prøveperioden)


imponerende at du har kunne finde 12 titler på deres liste til 50 kr stk.


Ja, at der skulle være fundet 12 spil med en gennemsnitspris på 50 kr lyder lidt som en and :lol:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Rytteren » fre 28 sep 2018 21:17

wMikkel skrev:
Slimjay DK skrev:
Rytteren skrev:Ja det er skide godt. Fik selv bestilt Spiderman, Tomb Raider, Fifa 19, Asscreed:Sparta, Fallout76 og RdR2 for under 600kr+60kr:) Tak til coolshop, Dba samt en eller anden spilklub/hjemmeside (hvor man kunne afmelde sit medlemskab i prøveperioden)


imponerende at du har kunne finde 12 titler på deres liste til 50 kr stk.


Ja, at der skulle være fundet 12 spil med en gennemsnitspris på 50 kr lyder lidt som en and :lol:


Må du med glæde tro. Kan jeg jo være ligeglad med. Det er mig der står med spillene. :P
Men fandt knack 2, flere legospil og et japanske spil på DBA. F.eks. 3 for 120kr samt to for 80. Det var 5 spil til 200.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Slimjay DK » lør 29 sep 2018 01:06

Pestowicz skrev:
Så kunne man jo vælge at opdatere listen torsdag ved luk, i stedet for fredag 1 time efter butikken er åbnet?
Det giver ikke rigtig mening at en trade-in liste skal opdateres 1 time efter åbningstiden, God of War røg også af listen. Helt klart, men de kunne sagtens tage imod den, de havde bare ikke en manager til at tage et valg, ekspedienter fralagde sig bare ansvaret. Armorking har været ude for det samme, men alligevel fik han lov :) Synd at drive forretning på den måde, at man ikke har et mere struktureret system, de gør det kun svært for dem selv og deres kunder.


Ja, men nu valgte de åbenbart at opdatere listen der, måske fordi det blev glemt torsdag aften, eller også skulle det have været gjort fredag inden forretningerne åbnede, men ham der stod for det blev forsinket, hvem ved. Det kan også være at listen opdateres fra deres hovedkontor i det engelske og der er kl. kun 10 når den er 11 her, mulighederne er mange :) Og ekspedienten i forretningen skal jo bare gøre det de har fået besked på, og det er at følge listen.

Det er rigtig sur røv, hvis man har købt spillene til det ene formål at bytte dem ind .. men det er en chance man må tage, det er vi flere der gør :)

Den måde de driver forretning på er altid kommet mig til gode, så jeg klager ikke :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Pestowicz » lør 29 sep 2018 09:45

Slimjay DK skrev:
Pestowicz skrev:
Så kunne man jo vælge at opdatere listen torsdag ved luk, i stedet for fredag 1 time efter butikken er åbnet?
Det giver ikke rigtig mening at en trade-in liste skal opdateres 1 time efter åbningstiden, God of War røg også af listen. Helt klart, men de kunne sagtens tage imod den, de havde bare ikke en manager til at tage et valg, ekspedienter fralagde sig bare ansvaret. Armorking har været ude for det samme, men alligevel fik han lov :) Synd at drive forretning på den måde, at man ikke har et mere struktureret system, de gør det kun svært for dem selv og deres kunder.


Ja, men nu valgte de åbenbart at opdatere listen der, måske fordi det blev glemt torsdag aften, eller også skulle det have været gjort fredag inden forretningerne åbnede, men ham der stod for det blev forsinket, hvem ved. Det kan også være at listen opdateres fra deres hovedkontor i det engelske og der er kl. kun 10 når den er 11 her, mulighederne er mange :) Og ekspedienten i forretningen skal jo bare gøre det de har fået besked på, og det er at følge listen.

Det er rigtig sur røv, hvis man har købt spillene til det ene formål at bytte dem ind .. men det er en chance man må tage, det er vi flere der gør :)

Den måde de driver forretning på er altid kommet mig til gode, så jeg klager ikke :mrgreen:


Ekspedienten sagde at det var en fejl fra deres side og at den burde have været opdateret til åbningen. Det er ikke noget der var sket før. Derfor mener jeg at som butik at de burde æde deres stolthed og yde god service (ligesom de gjorde i Fields), når man kommer og handler i god tro og tjekket op på at listen er aktuel, før man tog afsted. Uanset hvad undskyldningen er, så burde det der ikke kunne ske. Jeg skal i hvert fald ikke handle i gamestop igen, det er helt sikkert.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København

+2

Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Kehaan » lør 29 sep 2018 10:28

Den GameStop jeg bruger, lader kunden stadig indbytte spil fra den gamle liste, hvis det blot er 1-2 dage siden den er blevet opdateret.

Jeg bruger også ofte deres indbytningstilbud ved at købe spil fra Coolshop :3

Mvh Kehaan
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Pestowicz » lør 29 sep 2018 10:40

Kehaan skrev:Den GameStop jeg bruger, lader kunden stadig indbytte spil fra den gamle liste, hvis det blot er 1-2 dage siden den er blevet opdateret.

Jeg bruger også ofte deres indbytningstilbud ved at købe spil fra Coolshop :3

Mvh Kehaan


Det er god service. Dog skidt at det er forskelligt fra butik til butik, siden det er en kæde.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Pestowicz » man 01 okt 2018 09:23

Svar fra Gamestop support:

Jeg kan kun beklage at du føler dig uretfærdigt behandlet. Jeg er dog uforstående overfor hvad der lige er sket, for listen blev ændret d.21/09/18 (og har en gyldighedsdato til d.21/10/18) og der har ikke været pillet ved den siden.

Hvis der er blevet kommunikeret noget forkert ud af en af vores ansatte, så skal jeg bede dig om at tage kontakt til butikschefen i den gældende butik, da vi ikke kan gøre noget her fra online support, da vi hovedsageligt sidder med ecommerse (online handel).
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Nye spil hos gamestop til 10kr

Indlægaf Erroneus » man 01 okt 2018 10:55

Ja den 21/9 passer i hvert fald ikke, der har været ændringer efter den dato. Men det er desværre klassisk Gamestop, man skal være efter dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster