Forum

Battlefield V?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Battlefield V?

Indlægaf wMikkel » fre 16 nov 2018 23:34

Hej.

Er der nogle der har spottet et godt tilbud på Battlefield 5?
Kan se Hitman 2 sælge for 349, kunne være man var heldig det samme ville gøre sig gældende for BF
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Battlefield V?

Indlægaf Erroneus » fre 16 nov 2018 23:42

Kommer til 349 kr i Elgiganten fra den 20/11.

Er med i deres nyeste tilbudsavis.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Battlefield V?

Indlægaf Vreki » lør 17 nov 2018 16:04

Til den pris kan det godt være jeg skal have den, Den åbne beta var såmænd ikke så ringe.

Jeg giver ikke meget for DICEs "Vison" af et WWII udkæmpet af kvinder med robotarme, men det var ikke noget man lagde mærke til i betaen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield V?

Indlægaf wMikkel » lør 17 nov 2018 17:38

Jeg havde egentlig også tænkt mig at springe over, men FPS fanen i mig kan sgu ikke lade vær til den pris.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Battlefield V?

Indlægaf wMikkel » man 19 nov 2018 14:08

https://www.coolshop.dk/pricematch/acti ... 3b94b9f8b0

Prismatch link, hvis nogle foretrækker at få det leveret fra Coolshop.
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: Battlefield V?

Indlægaf Jakobfc » man 19 nov 2018 16:42

God stil at dele linket, fik mit leveret imorges og venter på prisgarantien bliver refunderet!
Jakobfc
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Battlefield V?

Indlægaf Jb » man 19 nov 2018 16:51

jeg købte deluxe så jeg har været igang siden torsdags - jeg synes det er rigtig fedt, det minder meget om bf1 men ww2 er nu mere spændende i min optik - indtil videre har jeg ikke ramt nogle bugs eller glitches, ihvertfald ikke noget jeg har lagt mærke til.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Battlefield V?

Indlægaf baunevej » tirs 20 nov 2018 01:24

Jb skrev:jeg købte deluxe så jeg har været igang siden torsdags - jeg synes det er rigtig fedt, det minder meget om bf1 men ww2 er nu mere spændende i min optik - indtil videre har jeg ikke ramt nogle bugs eller glitches, ihvertfald ikke noget jeg har lagt mærke til.


Meget enig, har dog købt det til min xbox da jeg vil spare på min pro til der udkommer division 2. Min pro larmer så slemt at jeg er bange for den ikke har lang tid igen. Men det er et rigtigt fint spil, og kunne man lide bf1, så burde dette også falde i en smag :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Battlefield V?

Indlægaf Volpi » tirs 20 nov 2018 12:29

Hvordan oplever i styringen?
Har i samme settings på styringen som ved bf1?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield V?

Indlægaf Volpi » tirs 20 nov 2018 14:00

Hmm jeg er sgu noget fesen stemt over bf 5 må jeg indrømme. Mest fordi at spillet har et pace der er cod værdigt.
Dernæst er jeg skuffet over grafikken.
Men husker vidst det samme gjorde sig gældende ved bf1 i sin tid. Det blev jeg glad for og som altid, skal der noget tilvending til også tror jeg.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield V?

Indlægaf enfen » tirs 20 nov 2018 18:53

Jeg synes BF1 var ret godt i multiplayer. Er dog stadig mere til COD.

Jeg er dog lidt varsom med BFV efter at have set Digital Foundry's graphics comparison. Det er flot på PS4 Pro, men ser ud til at blive ramt heftigt på frameraten i visse situationer. Det er godt nok bedømt på betaen, så det kan være blevet bedre i release udgaven. Nogen, der kan give pointers?
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Battlefield V?

Indlægaf Volpi » tirs 20 nov 2018 19:54

Umiddelbart vil jeg tro bf5 så er noget for dig. Cod siger mig intet og jeg syntes godt nok de maps jeg fik prøvet idag mindede mig mere om cod end bf.
Meeeen må lige give det en chance. Men grafisk er jeg ikke imponeret. Muligvis fordi jeg i sin tid spillede bf1 på 55” og nu er på 65”, det kan godt være det koster lidt, da jeg sidder lige under 3 meter væk fra skærmen.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield V?

Indlægaf Vreki » tirs 20 nov 2018 20:40

Volpi skrev:Hvordan oplever i styringen?
Har i samme settings på styringen som ved bf1?


Umiddelbart føles det intuitivt nok, når først jeg har skruet ned for følsomheden og fjernet den forbistrede acceleration.
Jeg kan ikke ramme en ladeport, men der er også meget konsistent i forhold til de tidligere spil :lol:

Så længe jeg kan huske har der været brok over at den næste BF i række var ringere end den foregående.
Spillet var blevet til en ren konsolport, det var for simplificeret, temaet var uniteressant osv osv. :D
Og det er da rigtigt at det har ændret sig, men hvis man er interesseret i noget der er bare lidt taktisk og holdorienteret så kan jeg ikke se at der er nogen konkurrence mellem BF og COD.

Hvis man derimod er til TDM eller varianter deraf så kan det godt være at COD er et bedre valg.

Men hvad ved jeg, jeg plejer at have det som de matematisk udfordrede kalder en negativ KDR. :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefield V?

Indlægaf Volpi » tirs 20 nov 2018 21:11

Vreki - jeg syntes netop at hold delen og et taktisk setup er umuligt (igen jeg har ikke spillet meget). Men jeg oplevede som total rush forward, hvor jeg i andre bf serier har kunne spille lidt mere paces down.
Kan sagtens være det er en dynamik i spillet der lige skal sætte sig ift brugere osv.
Jeg syntes dog bf1 og nu 5, er nogle sløje omgange hvad angår baner bla.
Det føles lidt som om man blot har købt adgang til et spil der ikke er forløst 50% endnu og det er lidt tamt.
Jeg er ikke i tvivl om at jeg kommer til at bruge mange timer på det, men håber som med bf1 at spillet bedres over tid, for jeg er ikke imponeret hidtil
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield V?

Indlægaf Vreki » tirs 20 nov 2018 21:21

Volpi skrev:Vreki - jeg syntes netop at hold delen og et taktisk setup er umuligt (igen jeg har ikke spillet meget). Men jeg oplevede som total rush forward, hvor jeg i andre bf serier har kunne spille lidt mere paces down.
Kan sagtens være det er en dynamik i spillet der lige skal sætte sig ift brugere osv.
Jeg syntes dog bf1 og nu 5, er nogle sløje omgange hvad angår baner bla.
Det føles lidt som om man blot har købt adgang til et spil der ikke er forløst 50% endnu og det er lidt tamt.
Jeg er ikke i tvivl om at jeg kommer til at bruge mange timer på det, men håber som med bf1 at spillet bedres over tid, for jeg er ikke imponeret hidtil


Jeg har også først lige fået spillet ind af døren, så det er kun et par runder og så betaen jeg basere mig på.
Jeg vil ikke sige at BF giver den optimale hold-oplevelse, bare at det er den mindst ringe af dem der findes :D

Indholdet er heller ikke imponerende, men der hæfter jeg mig ved er at DICE har lovet at DLC blive gratis.
Og så gør det mig egenligt ikke noget at det kommer dryppende løbende.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron