Forum

Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Indlægaf Erroneus » fre 26 apr 2019 14:46

Pestowicz skrev:De sender til swipbox hos mig. Man skal da bruge en kode for at hente pakken? Bliver et problem at hente uden koden, hvis deres system ikke sender en sms.

Samme her. Uden koden bliver det svært. Må håbe de får styr på deres system.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Indlægaf Cena » fre 26 apr 2019 14:56

Erroneus skrev:
Pestowicz skrev:De sender til swipbox hos mig. Man skal da bruge en kode for at hente pakken? Bliver et problem at hente uden koden, hvis deres system ikke sender en sms.

Samme her. Uden koden bliver det svært. Må håbe de får styr på deres system.


Efter jeg hentede pakken opdaterede deres system. Så det er ikke helt i kludder. Er ret sikker på jeres spil er kommet men at det blot ikke har sendt beskeder ud.

Krydser fingre for i får dem senere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Indlægaf Pestowicz » fre 26 apr 2019 15:17

Cena skrev:
Erroneus skrev:
Pestowicz skrev:De sender til swipbox hos mig. Man skal da bruge en kode for at hente pakken? Bliver et problem at hente uden koden, hvis deres system ikke sender en sms.

Samme her. Uden koden bliver det svært. Må håbe de får styr på deres system.


Efter jeg hentede pakken opdaterede deres system. Så det er ikke helt i kludder. Er ret sikker på jeres spil er kommet men at det blot ikke har sendt beskeder ud.

Krydser fingre for i får dem senere :)


Ringede til dem, de har sendt mig en sms manuelt og jeg kan hente pakken nu, da den er kommet frem.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København

+1

Re: Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Indlægaf Erroneus » fre 26 apr 2019 17:49

Tap for tippet, ringede til dem, men desværre så fik Elgiganten min kopi for sent ud af døren, så den ligger i Kolding nu og lander ikke boxen før mandag. Så det gik som forventet, når man bestiller fra dem :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Indlægaf Cena » fre 26 apr 2019 18:36

Erroneus skrev:Tap for tippet, ringede til dem, men desværre så fik Elgiganten min kopi for sent ud af døren, så den ligger i Kolding nu og lander ikke boxen før mandag. Så det gik som forventet, når man bestiller fra dem :)


Hold kæft hvor irriterende. Jeg bliver harm over de bare skider på release dato. De havde MASSER af tid til at sende ud fra vi bestilte!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Indlægaf Pestowicz » fre 26 apr 2019 19:42

Erroneus skrev:Tap for tippet, ringede til dem, men desværre så fik Elgiganten min kopi for sent ud af døren, så den ligger i Kolding nu og lander ikke boxen før mandag. Så det gik som forventet, når man bestiller fra dem :)


Det er godt nok trist. Skidt arbejde af mutanten.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Days Gone 399 hos Elgiganten d. 26

Indlægaf Erroneus » fre 26 apr 2019 22:33

Lidt ærgerligt, men oki så kan jeg få gennemført den nye DLC til AC:OD, så det går nok.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster