Forum

FIFA 20: 388 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: FIFA 20: 388 kr

Indlægaf ikkNico » fre 27 sep 2019 09:19

Jeg knækkede koden til defense i år (sprint + jockey), så endte med at købe FIFA 20.

Det er ikke startet godt for EA :lol:

Der er officiel release i dag, og ...

... FUT transfermakredet er nede på PS4 og PC.
https://twitter.com/doonansndragons/sta ... 2347860992

... Campaign har ikke fået de lovede opdateringer. faktisk er der (åbenbart) de samme fejl som sidste år.

... Oven i købet er transfers fra denne sommer ikke opdateret, og alle CL klubber er fra sidste sæson. EA sletter fejlrapporter fra det officielle forum;
https://answers.ea.com/t5/Technical-Iss ... 4459#M5861

Tror bare jeg skal spille lidt Volta i aften.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: FIFA 20: 388 kr

Indlægaf Cena » fre 27 sep 2019 10:27

Det er bare EA i en nøddeskal. Forvent sæsoner bliver lige så rodet som den sidste - måske endda værre. Der kommer endnu flere special kort i år og fejlene bliver næppe mindre. Til gengæld er WL serverne noget lort, så det er super! :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 20: 388 kr

Indlægaf ikkNico » fre 27 sep 2019 11:00

Jeg spiller kun SB, og så skal jeg lige igennem Volta (fordi det minder rigtig meget om futsal, som jeg elsker). Måske en lynkarriere bare for at få et par neme trophies.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FIFA 20: 388 kr

Indlægaf Cena » fre 27 sep 2019 11:08

ikkNico skrev:Jeg spiller kun SB, og så skal jeg lige igennem Volta (fordi det minder rigtig meget om futsal, som jeg elsker). Måske en lynkarriere bare for at få et par neme trophies.


Jeg håber SB er blevet bedre - for det har fandme godt nok været træls førhen. Faktisk næsten det værste gamemode - selvom jeg er vild med tanken bagved. Men de der random kampe hvor et bronze hold spiller som icons mm. Det er simepelthen for lamt. Det eliminere hele idéen med squads har rating.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 20: 388 kr

Indlægaf ikkNico » lør 28 sep 2019 07:36

Det har jeg ikke oplevet endnu men jeg spiller også kun på semi-pro eller pro afhængig af modstadnerens rating og kemi.
Jeg snuppede et 82 rated hold med 46 i kemi på Pro med 4-0. De lavede simpelthen så mange fejlafleveringer.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron