Forum

The Last of Us Part II - 399 kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » fre 12 jun 2020 14:01

Som forventet, så er der lanceringstilbud på The Last of Us Part II til 399 kr. hos Elgiganten, Bilka og Power.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » fre 12 jun 2020 14:32

...?
Står til 449,- når jeg går ind på Elgiganten...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Krede1972 » fre 12 jun 2020 15:51

Erroneus skrev:Som forventet, så er der lanceringstilbud på The Last of Us Part II til 399 kr. hos Elgiganten, Bilka og Power.


Link?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » fre 12 jun 2020 16:21

De har det aldrig opdateret så tidligt på deres shop, udkommer først den 19 juni.

Fremgår af Power's og Elgigantens tilbudavis for næste uge. Bilka's tilbudavis er ikke ude endnu for perioden hvor de rammer 19 juni.

https://www.elgiganten.dk/content/incit ... o=0_ZHpfRx - På forsiden.
https://tilbudsavis.power.dk/next/#/ - Side 15
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » fre 12 jun 2020 17:26

Hm.....På deres hjemmeside koster det 449,-...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » fre 12 jun 2020 18:02

SanneKrog skrev:Hm.....På deres hjemmeside koster det 449,-...

Som jeg skrev, opdaterer de ikke deres hjemmeside med de nye priser, før vi er tættere på lanceringsdatoen, som er den 19 juni. Det er et lanceringstilbud, dvs. at det er kun et tilbud i ugen hvor spillet bliver udgivet. Vi er ikke pt. i tilbudsugen for udgivelsen :)

Tjek igen på deres hjemmesider, engang i starten af næste uge, så plejer det at være opdateret.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » fre 12 jun 2020 18:10

Ok :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » man 15 jun 2020 09:42

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf palawan » ons 17 jun 2020 12:34

Havde bestilt hos Coolshop, og troede de ville give prisgaranti - Det vil de så ikke, da der er tale om et "tidsbegrænset tilbud" hos konkurrenterne, så jeg afbestilte. Til gengæld beholdte de så mine benyttede points, da "man ikke får point tilbage for annullerede ordrer".
Note to self "Never Coolshop again"!
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Jake242 » ons 17 jun 2020 17:06

palawan skrev:Havde bestilt hos Coolshop, og troede de ville give prisgaranti - Det vil de så ikke, da der er tale om et "tidsbegrænset tilbud" hos konkurrenterne, så jeg afbestilte. Til gengæld beholdte de så mine benyttede points, da "man ikke får point tilbage for annullerede ordrer".
Note to self "Never Coolshop again"!


Stod der prisgaranti på produktet? Hvis ikke, så ville jeg da lige kontakte coolshop og spørge dem. At du går udfra noget og så efterfølgende bliver skuffet, må da stå for egen regning.

Jeg er ganske tilfreds med coolshop, jeg har dog i denne omgang valgt at købe spillet online på ps store til 539 kr da jeg simpelthen ikke gider at skifte skive(har monteret alt mit teknik bag et vægophængt tv) hvis jeg kan undgå det.

Har kun min PS4 Pro til ekslusive titler, så det er begrænset hvad jeg har:-)
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Maethiel » ons 17 jun 2020 17:55

palawan skrev:Havde bestilt hos Coolshop, og troede de ville give prisgaranti - Det vil de så ikke, da der er tale om et "tidsbegrænset tilbud" hos konkurrenterne, så jeg afbestilte. Til gengæld beholdte de så mine benyttede points, da "man ikke får point tilbage for annullerede ordrer".
Note to self "Never Coolshop again"!


Tænker da at handelsbetingelserne er noget man bør undersøge, INDEN man bestiller ved et firma?

Hvis de har ageret i modstrid med deres handelsbetingelser, ville jeg da kontakte dem og påpege det, men hvis det bare er fordi du ikke har gidet sætte dig ind i hvad du indvilger i, så er det lidt tamt at se sig sur på en virksomhed pga ens egen fejl/dovenskab...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf MrGlennDK » ons 17 jun 2020 18:51

Havde en Order Ved coolshop på Det siden 2018 bare til 330Kr istedet, Så den beholder jeg bare :D
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf palawan » ons 17 jun 2020 21:15

Jake242 skrev:
Stod der prisgaranti på produktet? Hvis ikke, så ville jeg da lige kontakte coolshop og spørge dem. At du går udfra noget og så efterfølgende bliver skuffet, må da stå for egen regning.



Ja, der stod prisgaranti på produktet, men det gælder så ikke "tidsbegrænset tilbud", hvilket er hvad EG´s og Power´s priser defineres som af Coolshop.
Og jeg er skam ikke skuffet, blot træt af "pristilbud", der viser sig reelt ikke er "pristilbud", fordi man har skrevet sig ud af det via handelsbetingelser eller andet.
Og ja, jeg kunne selvfølgelig blot have læst handelsbetingelserne nidkært igennem, så havde jeg uden tvivl lært, at prisgaranti ikke bare er prisgaranti, ligesom jeg forventeligt villle have lært, at når du annullerer en ordre, så krediteres brugte points ikke. Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke synes det er specielt service minded, fornuftigt eller rimeligt.
Heldigvis er mit privilegium, så blot at handle andetsteds fremadrettet, så det vil jeg gøre ;)
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Maethiel » ons 17 jun 2020 21:34

Du kan jo selvfølgelig vælge at smide din penge hvor det passer dig :) Det er din ret.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » tors 18 jun 2020 16:25

399 i bilka og føtex fra i morgen af, er pt. ikke opdateret med den pris i deres webshop.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron