Forum

The Last of Us Part II - 399 kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » søn 21 jun 2020 20:36

Så fik jeg bestilt det, og glæder mig ;)
Det er vel de samme gamere, der er ikke fatter LOU, som er utilfredse i al almindelighed, der foretrækker negativitet...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Maethiel » søn 21 jun 2020 21:01

SanneKrog skrev:Så fik jeg bestilt det, og glæder mig ;)
Det er vel de samme gamere, der er ikke fatter LOU, som er utilfredse i al almindelighed, der foretrækker negativitet...


Det jeg har set, på diverse forums og på Youtube, er "fans" af 1'eren, som er mopsede og stødte over at historien tog en anden drejning end de ønskede... Man skulle tro det var en samling 13 årige piger som har fulgt en hestepige serie i tv, og så er hoppen blevet slagtet....
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » søn 21 jun 2020 21:11

Hehe’ Maethiel +1
De burde slukke deres PS, spise tudekiks og gå i seng.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf MrGlennDK » man 22 jun 2020 02:30

Gemmenført, vil sige jeg blev lidt utilfreds efter de 12/13 timer og spillens drejning .. Vil Helst ikke spoile for meget :) men helt klart et fantastisk spil! 8.5/10 herfra.
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » ons 24 jun 2020 05:36

Så fik jeg smidt mit i maskinen.
Et par timer inde oplever jeg, at spillet er alt det jeg forestillede mig. Stemningen, lydene, musikken, smukke og triste omgivelser i en skøn blanding.
Og kampene...virker lidt mere voldsomme og rå, lukker døren ind til gamerrummet, så konen ikke kan høre for meget...;)
Elsker Last of Us.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » ons 24 jun 2020 17:44

Tilbuddet forsætter ved Bilka og Føtex næste uge, også til 399 kr.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Rytteren » ons 24 jun 2020 23:44

Så kom man gennem det. Det når langt fra 1'erens narrstive kompleksitet og veludførte pacing.

Jeg havde ikke brug for en 2'er efter 1'eren. Men har efter 2'eren brug for en 3'er. Var i øvrigt ikke fan af twistet i starten, og brød mig ikke om '3 dage igen'. Kan nemt se ideen og tankerne med disse valg.

Er af den opfattelse, at de nu lader TloU være i mange år. Hvilket er fint. 7/10 herfra
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » tors 25 jun 2020 11:43

Hm, hvis jeg skal komme med noget negativ kritik pt af spillet, så er det, at jeg bliver så træt af de spillescener, hvor det gælder om at nakke så mange/horder, løbere, klikkere, m.fl. som muligt, mens en anden person er ved at ordne noget.
Det bliver for meget “Days Gone” for mig. Noget som tidligere fyldte meget i Shooters på PS1 og 2.
Det havde jeg håbet de havde skibet...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Rytteren » tors 25 jun 2020 13:17

SanneKrog skrev:Hm, hvis jeg skal komme med noget negativ kritik pt af spillet, så er det, at jeg bliver så træt af de spillescener, hvor det gælder om at nakke så mange/horder, løbere, klikkere, m.fl. som muligt, mens en anden person er ved at ordne noget.
Det bliver for meget “Days Gone” for mig. Noget som tidligere fyldte meget i Shooters på PS1 og 2.
Det havde jeg håbet de havde skibet...


Kan være vi skal en TloU2 spoiler tråd.. Men jeg er på tur gennem igen. Mest for at se, hvor meget følelser og oplevelserne havde af indflydelse på mig første gang, og de måske har overskygget for noget specifikt. MEN jeg kan altså ikke huske mange situationer, hvor man "dræb dem, mens x laver" momenter?

Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » tors 25 jun 2020 14:44

Rytteren skrev:
SanneKrog skrev:Hm, hvis jeg skal komme med noget negativ kritik pt af spillet, så er det, at jeg bliver så træt af de spillescener, hvor det gælder om at nakke så mange/horder, løbere, klikkere, m.fl. som muligt, mens en anden person er ved at ordne noget.
Det bliver for meget “Days Gone” for mig. Noget som tidligere fyldte meget i Shooters på PS1 og 2.
Det havde jeg håbet de havde skibet...


Kan være vi skal en TloU2 spoiler tråd.. Men jeg er på tur gennem igen. Mest for at se, hvor meget følelser og oplevelserne havde af indflydelse på mig første gang, og de måske har overskygget for noget specifikt. MEN jeg kan altså ikke huske mange situationer, hvor man "dræb dem, mens x laver" momenter?


Sorry hvis jeg har lækket for meget, fik lyst til kort at skrive om noget af det, jeg ikke “gider-orker” i spil mere. Så bare en lille bøvs...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » lør 27 jun 2020 07:59

Er der en af jer, der ved vedr den danske computer stemme, der er irriterende at høre på.
Jeg har danske undertekster slået til, har det noget med det at gøre, kan man slå “hende” fra...?
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » lør 27 jun 2020 10:47

Nej det har ikke noget med underteksterne at gøre, du kan godt have dem på, uden at have computer stemmen til. Gå ind i indstillinger i spillet, der kan du slå det fra. Jeg kan ikke lige huske fra toppen af hovedet hvad det hedder, men det er bestemt ikke noget du er tvunget til at have på.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » lør 27 jun 2020 13:07

Erroneus skrev:Nej det har ikke noget med underteksterne at gøre, du kan godt have dem på, uden at have computer stemmen til. Gå ind i indstillinger i spillet, der kan du slå det fra. Jeg kan ikke lige huske fra toppen af hovedet hvad det hedder, men det er bestemt ikke noget du er tvunget til at have på.

Tak jeg forsøger ;)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf SanneKrog » lør 27 jun 2020 13:29

Tak chef, man skal slå tekst til tale fra ;)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+1

Re: The Last of Us Part II - 399 kr.

Indlægaf Erroneus » søn 05 jul 2020 22:26

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron