Forum

TLOU 2 Tema: Gratis

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf Erroneus » man 05 okt 2020 22:51

Æv, sært det kommer så hurtigt igen.

Du må bare have dig en PS5, der bliver God of War en del af deres plus collection ;)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf tue69 » tirs 06 okt 2020 08:36

Ha ha ja det var selvfølgelig en mulighed, men lige nu springer jeg vist bare helt over. :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf Jake242 » tirs 06 okt 2020 09:42

Jeg spiller også God of War på nuværende på min pro og jeg har ingen problemer... den larmer men ikke mere end med TLOU2

Er dog irriteret over at GOW ikke bruger hele fjernsynets bredde men har sorte rammer omkring på 3-4 cm

Kan heller ikke rigtigt se forskel på performance/visual mode... men nu er jeg også kun gået fra visual og tilbage til performance(og IKKE kørt en masse gange mellem begge) men det er påfaldende at man(jeg) ikke oplever den voldsomme forskel der burde være
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf tue69 » tirs 06 okt 2020 10:05

Det er sgu mærkeligt. Jeg tror jeg prøver at flytte konsollen ud på stuebordet for at se, om det er tv møblet der afgiver varme. Den har massevis af plads så det er ikke det.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf Vreki » tirs 06 okt 2020 18:39

tue69 skrev:Det er sgu mærkeligt. Jeg tror jeg prøver at flytte konsollen ud på stuebordet for at se, om det er tv møblet der afgiver varme. Den har massevis af plads så det er ikke det.


Har du undersøgt om "luftvejene" er blokeret af støv?
Jeg har ganske vist ikke haft åbnet min PS4 ud over for at skifte disk, men på en PC er det imponerende hvad der kan samle sig af skidt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf tue69 » ons 07 okt 2020 07:22

Jeps jeg rensede og rengjorde den da jeg havde den åbnet for en uge siden. Spiller lidt Metro nu i stedet og der kører den fint.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf tue69 » ons 07 okt 2020 08:20

Jake242 skrev:
Kan heller ikke rigtigt se forskel på performance/visual mode... men nu er jeg også kun gået fra visual og tilbage til performance(og IKKE kørt en masse gange mellem begge) men det er påfaldende at man(jeg) ikke oplever den voldsomme forskel der burde være


Det problem har jeg til gengæld ikke. Synes der er endog temmelig stor forskel på dem i al fald i forhold til framerate.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf Jake242 » ons 07 okt 2020 08:29

tue69 skrev:
Jake242 skrev:
Kan heller ikke rigtigt se forskel på performance/visual mode... men nu er jeg også kun gået fra visual og tilbage til performance(og IKKE kørt en masse gange mellem begge) men det er påfaldende at man(jeg) ikke oplever den voldsomme forskel der burde være


Det problem har jeg til gengæld ikke. Synes der er endog temmelig stor forskel på dem i al fald i forhold til framerate.


Hvad med problemet med at den ikke strækker billedet ud til kanterne på fjernsynet? Mit 65” er blevet reduceret til et 60” på grund af brede sorte kanter. Kan heller ikke bruge til meget at det kører 2160p når der mangler 3-4 cm... det svarer til at 15% af de pixels der skal vises bruges på en sort kant... så er det jo ikke svært at lave 4K.
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf tue69 » ons 07 okt 2020 08:58

Jake242 skrev:
tue69 skrev:
Jake242 skrev:
Kan heller ikke rigtigt se forskel på performance/visual mode... men nu er jeg også kun gået fra visual og tilbage til performance(og IKKE kørt en masse gange mellem begge) men det er påfaldende at man(jeg) ikke oplever den voldsomme forskel der burde være


Det problem har jeg til gengæld ikke. Synes der er endog temmelig stor forskel på dem i al fald i forhold til framerate.


Hvad med problemet med at den ikke strækker billedet ud til kanterne på fjernsynet? Mit 65” er blevet reduceret til et 60” på grund af brede sorte kanter. Kan heller ikke bruge til meget at det kører 2160p når der mangler 3-4 cm... det svarer til at 15% af de pixels der skal vises bruges på en sort kant... så er det jo ikke svært at lave 4K.


Heller ikke noget jeg har bemærket på min monitor, men det er heller ikke i nærheden af 60". Men tjekker det lige næste gang jeg starter det.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf Erroneus » ons 07 okt 2020 11:00

Jake242 skrev:Hvad med problemet med at den ikke strækker billedet ud til kanterne på fjernsynet? Mit 65” er blevet reduceret til et 60” på grund af brede sorte kanter. Kan heller ikke bruge til meget at det kører 2160p når der mangler 3-4 cm... det svarer til at 15% af de pixels der skal vises bruges på en sort kant... så er det jo ikke svært at lave 4K.

Tjek dine indstillinger i PS4 menuen. Der er en indstilling, hvor man angiver hvor langt ud mod kanten billedet skal gå, det lyder til at være problemet her. Jeg havde ikke det problem i TLOU 2.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf Jake242 » ons 07 okt 2020 16:15

Erroneus skrev:
Jake242 skrev:Hvad med problemet med at den ikke strækker billedet ud til kanterne på fjernsynet? Mit 65” er blevet reduceret til et 60” på grund af brede sorte kanter. Kan heller ikke bruge til meget at det kører 2160p når der mangler 3-4 cm... det svarer til at 15% af de pixels der skal vises bruges på en sort kant... så er det jo ikke svært at lave 4K.

Tjek dine indstillinger i PS4 menuen. Der er en indstilling, hvor man angiver hvor langt ud mod kanten billedet skal gå, det lyder til at være problemet her. Jeg havde ikke det problem i TLOU 2.



Ja du har ret, jeg har heller ikke haft det problem på andre spil... men det virker nu
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf tue69 » ons 21 okt 2020 08:43

Nå skylder lige en opfølgende bemærkning
Med et headset til at dræbe lyden af min jetmotor derhjemme fik jeg spillet God of War færdigt. Det skylder man sig selv som PS4 ejer. Kæft det er godt. Måske direkte ind i min all time top 10.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+2

Re: TLOU 2 Tema: Gratis

Indlægaf Slimjay DK » ons 21 okt 2020 09:12

tue69 skrev:Nå skylder lige en opfølgende bemærkning
Med et headset til at dræbe lyden af min jetmotor derhjemme fik jeg spillet God of War færdigt. Det skylder man sig selv som PS4 ejer. Kæft det er godt. Måske direkte ind i min all time top 10.


Så kan du jo glæde dig til God Of War Ragnarok 8)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster