Forum

Assassin's Creed Valhalla PS4

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Rytteren » søn 01 nov 2020 12:23

Øv for den da. Må have været for langsom. I dag koster det sgu 429kr.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Vreki » søn 01 nov 2020 14:38

Rytteren skrev:Øv for den da. Må have været for langsom. I dag koster det sgu 429kr.


Nå, der er nok nogen der er blevet sendt på weekendarbejde for at hæve prisen. :(
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Jake242 » man 02 nov 2020 11:42

BizzyVaping skrev:Nogen grund til du tager den fra coolshop istedet for bare at tage den fra Wupti? :)


Man får coolshop point
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Slimjay DK » man 02 nov 2020 12:51

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Slimjay DK » lør 07 nov 2020 14:18

Så ankom mit eksemplar .. Nu sidder man og tænker, skal det i maskinen nu, eller skal jeg vente til d. 19 :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Jake242 » lør 07 nov 2020 14:38

Smid det da i maskinen nu, så får du også den fulde følelse af hvor meget bedre det er på PS5
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Slimjay DK » lør 07 nov 2020 16:59

Jeg måtte lige have det i maskinen og kan fortælle at det allerede er et smukt spil, og det virker ret lovende :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf palawan » lør 07 nov 2020 17:21

Jeg fik også min kopi i dag fra EG.
Det er svært, at forestille sig, at det sikkert bliver et endnu mere visuelt flot spil på PS5 - Det er godt nok pænt!
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf BingoDK » søn 08 nov 2020 18:12

Hvad synes folk om spillet so far? Er det værd at købe, hvis man ikke har spillet særlig meget Assassin's Creed tidligere?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf palawan » man 09 nov 2020 12:43

Jeg er ca. 5 timer inde i historien, og er rigtig godt underholdt. Det er desværre lidt bugs hist og her, men de bliver vel forventeligt patchet over tid (i øjeblikket har jeg eks. "tabt" min markør, hvilket gør det lidt sværere at finde frem til missioner / mennesker).
Det er en selvstændig historie, hvor du stille og roligt indlæres i verdens forskellige funktioner og teknikker, så tidligere AC erfaring er ikke nødvendig.
Og det er flot. Spiller det på en PS4 Pro. Kan godt se, at spillet "hoster lidt" på eks. draw distance, når der sker meget, så det bliver interessant at se, hvordan PS5 vil håndtere det.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Erroneus » man 09 nov 2020 15:19

palawan skrev:Det er desværre lidt bugs hist og her, men de bliver vel forventeligt patchet over tid (i øjeblikket har jeg eks. "tabt" min markør, hvilket gør det lidt sværere at finde frem til missioner / mennesker).

Du er opmærksom på at spillet faktisk tilbyder, at man netop ikke får waypoints i HUD og på kortet? Der er forskellige sværhedsgrader man kan styre, hvor meget hjælp man vil have. I oddessey hed det Exploration Mode, her hedder det Pathfinder.

Lidt hurtig copy/paste:


Adventurer – More icons will guide you toward your rewards. Opportunities are visible from further away.
Explorer (Default) – Feedback on world map opportunities and regular information on the compass.
Pathfinder – Minimal HUD and World Map information for a more immersive experience.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf palawan » man 09 nov 2020 16:02

Det er jeg, men tak :) (spiller "default mode" p.t.).

Det er, når jeg selv aktivt har aktiveret den blå markør på kortet til eks. næste forløb af hovedhistorien, så jeg kan finde vej. Denne markør er så p.t. ikke eksisterende i kompasset, når du bevæger dig i verdenen.
Først noget jeg oplevede i går aftes, men jeg regner med, at når jeg får lukket spillet ned og startet op fra ny, så er det forhåbenligt løst.
Jeg kan også se på en del af anmeldelserne, at der er mange der oplever div. bugs, men sådan synes jeg altid det har været med AC, indtil de får spillene patchet op.
Dog ikke noget, der har taget spilleglæden fra mig.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf alehd » tirs 10 nov 2020 11:03

Hey! Nogen der har købt fra Wupti og modaget endnu?
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf MrGlennDK » tirs 10 nov 2020 12:31

alehd skrev:Hey! Nogen der har købt fra Wupti og modaget endnu?


Yes fik mit idag :D
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Assassin's Creed Valhalla PS4

Indlægaf Marddos » tirs 10 nov 2020 12:37

Hvor havde jeg virkelig set frem til at spille spillet i dag, men Coolshop har ifølge Bring ikke indleveret spillet hos dem endnu på trods af, at de har oprettet label og gjort klar til afsendelse i går :(
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron