Forum

Power - spil tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Power - spil tilbud

Indlægaf HrDanish » tirs 24 nov 2020 21:45

schou132 skrev:Min ordre er nu blevet annulleret fordi de åbenbart ikke har haft det på lager selvom jeg ved at den stod som grøn da jeg købte. Var der nogle herinde som fik deres?


Jeg oplevede det samme sidst black friday, hvor de efterfølgende kontaktede mig om at de alligevel ikke havde den på lager, og selv om de havde den på lager i en butik i følge deres side ville de ikke sende den vej til trods for det var dem der lavede fejlen. Så deres service er desværre ikke altid den bedste :/
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Power - spil tilbud

Indlægaf Slimjay DK » ons 25 nov 2020 00:22

Jeg har fået mine for en uge siden..

Power's service på det område er til at lukke op og skide i. Du skal dog holde fast, hvis du har fået en ordre bekræftelse. De skriver selv ved bestilling "En juridisk bindende aftale mellem dig og POWER er først indgået, når du om kort tid modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail." så hvis du har fået den, skal du ikke lade dig spise af med deres ævl og bævl.

Jeg havde en lang kamp hvor din annullerede min ondre på et spil, som de så ikke kunne skaffe hjem selvom jeg havde en ordrebekræftelse, de var så frække at de bare slettede ordren, uden at give mig besked . De endte med at give mig et gavekort på 150 kr.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron