Forum

Black Friday tilbud - Opdateret 30/11 10:41

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday tilbud - Opdateret 23/11 14:00

Indlægaf Erroneus » fre 27 nov 2020 01:16

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 23/11 14:00

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2020 08:45

MrGlennDK skrev:
Haugboelle skrev:Tak for svar, der kan til tider godt være massere af lys, men har dog muligheden for at skærme. Jeg holder øje med OLEDen og ser :D

Ja synes sku 15k for en 65er er for meget, jeg er blevet gammelt og eftertænksom haha


Ellers vent til bx serien falder i pris man tvivler på den falder i nat ): sidste års model kom ned på 10k for 65 tommer sidste års BF , hvis det ikke kommer i nat så vent til marts hvor modellerne udgår :D


Ja du har nok ret, når OLED blir aktuelt skal det være et 65 og de er for dyre til min smag pt.

Endte med at købe et Sony KDX65H9005 hos hifiklubben til 7777 kr, så må vi se om vi blir glade for det
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 23/11 14:00

Indlægaf BizzyVaping » fre 27 nov 2020 09:08

Haugboelle skrev:
MrGlennDK skrev:
Haugboelle skrev:Tak for svar, der kan til tider godt være massere af lys, men har dog muligheden for at skærme. Jeg holder øje med OLEDen og ser :D

Ja synes sku 15k for en 65er er for meget, jeg er blevet gammelt og eftertænksom haha


Ellers vent til bx serien falder i pris man tvivler på den falder i nat ): sidste års model kom ned på 10k for 65 tommer sidste års BF , hvis det ikke kommer i nat så vent til marts hvor modellerne udgår :D


Ja du har nok ret, når OLED blir aktuelt skal det være et 65 og de er for dyre til min smag pt.

Endte med at købe et Sony KDX65H9005 hos hifiklubben til 7777 kr, så må vi se om vi blir glade for det

Jeg ville faktisk anbefale en 55" maks.

Har selv et 65" c9 og et 48" cx. Jeg havde tidligere haft et c7 i 55".

Oppe i 65" størrelsen begynder tingene hurtigt at se markant dårligere ud da pixeltætheden er meget lavere (samme antal pixel strukket ud over et større område)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 23/11 14:00

Indlægaf Briixx » fre 27 nov 2020 09:43

BizzyVaping skrev:Har selv et 65" c9 og et 48" cx. Jeg havde tidligere haft et c7 i 55".

Oppe i 65" størrelsen begynder tingene hurtigt at se markant dårligere ud da pixeltætheden er meget lavere (samme antal pixel strukket ud over et større område)


Det kan jeg tilslutte mig - eller jeg ved ikke med et 65”, men jeg er også ekstremt glad for mit 55” C9. Det kan sagtens svare sig efter min smag, medmindre man har en meget stor stue med langt til fjernsynet.
Briixx
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf klatzen » fre 27 nov 2020 09:50

Størrelsen af tv'et bør vel afhænge af afstanden til dette. Over 3 meter anbefaler man 65".
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2020 10:01

Vi har 4m fra hvor vi sidder
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf BizzyVaping » fre 27 nov 2020 10:09

klatzen skrev:Størrelsen af tv'et bør vel afhænge af afstanden til dette. Over 3 meter anbefaler man 65".

Ja hvis man sidder meget langt væk kan 65" selvfølgeligt godt være det rigtige valg. Jeg har ca 4 meter i stuen til mit 65" og nok ca det samme i soveværelset hvor mit 48" hænger. Jeg kan sagtens se forskellen på den afstand. Især hvis det er i spil som kører dynamisk 4k eller måske 1080 opscaleret.

Den ekstra pixeltæthed på mindre skærme gør meget
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf Dasiima » fre 27 nov 2020 10:38

Bare fordi jeg ikke har meget forstand på soundsbar, vil nogen kunne anbefale denne?

Samsung 2.1ch HW-T560 soundbar

BF tilbud på elgiganten https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... ndbar-sort
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf Jb » fre 27 nov 2020 11:46

Dasiima skrev:Bare fordi jeg ikke har meget forstand på soundsbar, vil nogen kunne anbefale denne?

Samsung 2.1ch HW-T560 soundbar

BF tilbud på elgiganten https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... ndbar-sort


håbløs opskruet "før" pris.
det er ikke pengene værd.
hvis det skal være Samsung så er deres Q modeller markant bedre end deres HW-T modeller
https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... -subwoofer

alternativt kig efter noget Yamaha YAS eller lign.
Cambridge eller evt. Sonos beam, med senere køb af Sub.

hvis du har plads til det så ville et sæt højtalere være bedre, nemmere at udbygge osv.

jeg kører selv med Sonos Beam for nemhedens skyld, og 2 stk. Play 1 som baghøjtalere, uden sub.
jeg har før kørt med en Polk soundbar med sub, men det var ikke noget at råbe hurra for trods en pris på 3000,-
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf Jake242 » fre 27 nov 2020 13:38

Mht til Sonos - så er deres priser også "falske" de kører stort set uden tilbud hele året - og så får den lige en tand ned til Black friday. Hvad der så sker en måned efter er at der kommer en ny forbedret model.

Prisen på den nye model bliver så til prisen på den gamle model... og den gamle model koster nu blackfriday prisen indtil den bliver udfaset.

Det skete sidste år - og jeg vil æde min hat på at det sker igen:-)

EDIT: hvad jeg så mener med falske, er at det er bare en pris reducering af et produkt der bliver afløst(som at smørrebrød er halvpris en halv time før slagteren lukker) og de bruger Black friday som skæringsdato.
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf Dasiima » fre 27 nov 2020 14:48

Jb skrev:
Dasiima skrev:Bare fordi jeg ikke har meget forstand på soundsbar, vil nogen kunne anbefale denne?

Samsung 2.1ch HW-T560 soundbar

BF tilbud på elgiganten https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... ndbar-sort


håbløs opskruet "før" pris.
det er ikke pengene værd.
hvis det skal være Samsung så er deres Q modeller markant bedre end deres HW-T modeller
https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... -subwoofer

alternativt kig efter noget Yamaha YAS eller lign.
Cambridge eller evt. Sonos beam, med senere køb af Sub.

hvis du har plads til det så ville et sæt højtalere være bedre, nemmere at udbygge osv.

jeg kører selv med Sonos Beam for nemhedens skyld, og 2 stk. Play 1 som baghøjtalere, uden sub.
jeg har før kørt med en Polk soundbar med sub, men det var ikke noget at råbe hurra for trods en pris på 3000,-


Super info, mange tak =D>
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar

Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf BizzyVaping » fre 27 nov 2020 15:16

Jake242 skrev:Mht til Sonos - så er deres priser også "falske" de kører stort set uden tilbud hele året - og så får den lige en tand ned til Black friday. Hvad der så sker en måned efter er at der kommer en ny forbedret model.

Prisen på den nye model bliver så til prisen på den gamle model... og den gamle model koster nu blackfriday prisen indtil den bliver udfaset.

Det skete sidste år - og jeg vil æde min hat på at det sker igen:-)

EDIT: hvad jeg så mener med falske, er at det er bare en pris reducering af et produkt der bliver afløst(som at smørrebrød er halvpris en halv time før slagteren lukker) og de bruger Black friday som skæringsdato.

Har lagt mærke til det samme med TV, især med OLED de sidste 3 år. De nye modeller har en pris indtil black friday. På black friday bliver de så sat ned, men kigger man et par dage, en uge eller en måned senere så er black friday prisen blevet den nye standard pris indtil næste års model kommer
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf Vreki » fre 27 nov 2020 17:01

Dasiima skrev:
Jb skrev:
Dasiima skrev:Bare fordi jeg ikke har meget forstand på soundsbar, vil nogen kunne anbefale denne?

Samsung 2.1ch HW-T560 soundbar

BF tilbud på elgiganten https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... ndbar-sort


håbløs opskruet "før" pris.
det er ikke pengene værd.
hvis det skal være Samsung så er deres Q modeller markant bedre end deres HW-T modeller
https://www.elgiganten.dk/product/lyd-h ... -subwoofer

alternativt kig efter noget Yamaha YAS eller lign.
Cambridge eller evt. Sonos beam, med senere køb af Sub.

hvis du har plads til det så ville et sæt højtalere være bedre, nemmere at udbygge osv.

jeg kører selv med Sonos Beam for nemhedens skyld, og 2 stk. Play 1 som baghøjtalere, uden sub.
jeg har før kørt med en Polk soundbar med sub, men det var ikke noget at råbe hurra for trods en pris på 3000,-


Super info, mange tak =D>



Som supplement til det svar så var jeg selv i samme situation for et halvt års tid siden. Jeg vidste ( og ved ) ikke så meget om lydteknik men jeg havde brug for noget ordenligt lyd til stuen.
Jeg kiggede på en del forskellige soundbars men syntes at hvis man skulle have de nødvendige inputs og lidt kvalitet så løb prisen alligevel op omkring et par tusinde.

Og så valgte jeg i stedet at købe en fuld surroundpakke i form af en Yamaha YHT-1840 . Dengang kunne jeg få den til 2700, idag ser den ud til at koste 3000.
Men alligevel , for det prishop går man fra en 2.1 soundbar med indbygget forstærker til en fuld 5.1 receiver med flere HDMI input osv. Og så der også muligheden for at benytte alternative input hvis man rent hypotetisk ikke kan få det l****-ARC til at virke.

Sådan en reciever er dog en temmelig stor klods, hvilket er en af grunden til at jeg ikke bruger det samme til min PS. der er ikke rigtigt plads.

Men som sagt, jeg ville kigge efter et billigt surroundanlæg med gode anmeldelser. Bare sørg for at være helt klar over på forhånd hvad du har brug for af indgange, HDMI standarder osv.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf Haugboelle » fre 27 nov 2020 17:13

Mit Sony blev annulleret så endte med et LG CX 65 OLED, spændt på om det indfrier forventningerne
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Black Friday tilbud - Opdateret 27/11 00:15

Indlægaf OmarE » fre 27 nov 2020 20:01

Haugboelle skrev:Mit Sony blev annulleret så endte med et LG CX 65 OLED, spændt på om det indfrier forventningerne

Har også lige købt et CX, dog i 55. Glæder mig til at pakke det ud og spille på PS5.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron