Forum

Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Indlægaf sebQbe » søn 05 sep 2021 21:05

https://www.compumail.dk/da/p/gra-ps5-r ... -999255561

EDIT: Prisen er sat op igen, stod som udsolgt tidligere og nu fjernlager til 498 kr.
God fornøjelse til jer som nåede at snuppe det til 189 kr, super pris og et super spil :)
Senest rettet af sebQbe man 06 sep 2021 07:33, rettet i alt 2 gange.
sebQbe
Niveau 2
 
Indlæg: 172

+3

Re: Returnal (PS5) - 189 kr

Indlægaf Deezoned » søn 05 sep 2021 21:29

Bestilt, tak for tip!
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Re: Returnal (PS5) - 189 kr

Indlægaf palawan » søn 05 sep 2021 22:59

Jeg takker også - Er bestilt!
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Indlægaf Cena » man 06 sep 2021 08:00

Rigtig godt tilbud og var selv ved at springe på! Har det på lån fra biblioteket lige nu. Må lige prøve at få taget mig sammen og se om jeg kan få gennemført når jeg er færdig med Control. Pisse fedt spil - men sværhedsgraden presser mig lidt når man ikke kan gemme og skal holde sin PS i gang med samme spil :( Synes det er et dumt designvalg :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Indlægaf Erroneus » man 06 sep 2021 09:56

Cena skrev: - men sværhedsgraden presser mig lidt når man ikke kan gemme og skal holde sin PS i gang med samme spil :( Synes det er et dumt designvalg :)

Jeg snakkede med Palle om netop det, da han skulle lave anmeldelse af spillet til siden her. Jeg følte det var lidt noget pjat, fordi sådan er det jo i den slags spil. Men efter at have fået fingrene i spillet, så er jeg enig i at det er et problem. Jeg har det også liggende, men får ikke spillet det meget, netop af samme årsag. De har sagt der skulle komme et save system, så det ender nok med jeg venter til det lander... en eller anden dag :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Indlægaf Cena » man 06 sep 2021 19:54

Erroneus skrev:
Cena skrev: - men sværhedsgraden presser mig lidt når man ikke kan gemme og skal holde sin PS i gang med samme spil :( Synes det er et dumt designvalg :)

Jeg snakkede med Palle om netop det, da han skulle lave anmeldelse af spillet til siden her. Jeg følte det var lidt noget pjat, fordi sådan er det jo i den slags spil. Men efter at have fået fingrene i spillet, så er jeg enig i at det er et problem. Jeg har det også liggende, men får ikke spillet det meget, netop af samme årsag. De har sagt der skulle komme et save system, så det ender nok med jeg venter til det lander... en eller anden dag :)


Jeg er noob til spillet og det tog mig ca. 10 timer at komme frem og slå den første boss. Jeg har spillet et par timer i Biome 2 og er ikke kommet hen til bossen endnu. Så der er lang vej til nogensinde at få gennemført spillet hvis ikke der kommer ændringer.

Jeg ved godt at genren normalt er sådan at når man dør, jamen så er det forfra - og ingen mulighed for at gemme. Men det er sku bare svært når ungerne i hjemmet også bruger konsollen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 sep 2021 10:21

Det er en skam, for det holder mig fra at købe spillet.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Indlægaf BizzyVaping » tirs 07 sep 2021 10:22

Cena skrev:Rigtig godt tilbud og var selv ved at springe på! Har det på lån fra biblioteket lige nu. Må lige prøve at få taget mig sammen og se om jeg kan få gennemført når jeg er færdig med Control. Pisse fedt spil - men sværhedsgraden presser mig lidt når man ikke kan gemme og skal holde sin PS i gang med samme spil :( Synes det er et dumt designvalg :)


Det virker for mig som et bevidst valg for kunstigt at forlænge et spil, som havde en høj pris til release og samtidigt havde utroligt lidt indhold. Intet ville kunne overbevise mig om, at det ikke er den eneste grund til, at der ikke er et savesystem.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Returnal (PS5) - 189 kr (UDSOLGT)

Indlægaf Cena » tirs 07 sep 2021 10:32

Slimjay DK skrev:Det er en skam, for det holder mig fra at købe spillet.


Jeg lånte på biblioteket da jeg var i tvivl om det var noget for mig. Siden jeg starede har jeg nået at lave platin i 5 andre spil tror jeg :lol: Jeg synes spillet er flot og fedt. Men det er bare kamp irriterende at man sidder og bruger 1+ time og bevæger sig langsomt fremad. Pludselig kommer der så en rimelig hardcore fjende og angriber samtidig med der er laser og alt muligt andet lort, og så dør man, og kan starte forfra. Det er sku ikke mange gange jeg gider det før der kommer et andet spil i konsollen.

Og det er sku ikke fordi jeg ikke kan lide svære spil. Jeg har platin i Nioh og har også gennemført Bloodborne. Jeg synes bare det er træls at man skal starte helt forfra når man dør :cry:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster