Forum

Deathloop: 399 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Deathloop: 399 kr

Indlægaf Erroneus » man 13 sep 2021 10:11

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf Erroneus » man 13 sep 2021 20:42

Hmm interessant. Jeg har intet hørt, men hvis det findes i butikkerne hos de andre i morgen, så har vi vel svaret på det. Muligt CS ikke får den nordiske udgave, de skriver ikke EAN nummeret ved den, fordi det ser ud til at Power og Proshop får den nordiske udgave, og mon ikke Elgiganten er på det samme.

Man kan så undre sig over, at de ikke har opdateret deres side CS, da de intet skriver om forsinkelsen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf palawan » man 13 sep 2021 20:54

Erroneus skrev:Hmm interessant. Jeg har intet hørt, men hvis det findes i butikkerne hos de andre i morgen, så har vi vel svaret på det. Muligt CS ikke får den nordiske udgave, de skriver ikke EAN nummeret ved den, fordi det ser ud til at Power og Proshop får den nordiske udgave, og mon ikke Elgiganten er på det samme.

Man kan så undre sig over, at de ikke har opdateret deres side CS, da de intet skriver om forsinkelsen :)

Sorry - Jeg slettede mit indlæg, før jeg så dit! En kammerat fortalte mig, at hans fysiske kopi var afsendt af EG, så det besvarede mit spørgsmål.

Måske det er, som du skriver, at de ikke får den nordiske udgave, og derfor først har fysiske kopier efter 1 Oktober.

Anyway - Jeg må ud og finde en fysisk kopi i morgen hos EG ell. Power istedet. Spillet får jo hysterisk forrygende anmeldelser hele vejen rundt.

Kopi af e-mail fra CS herunder til info:

"Vigtig information: Forsinkelse af Deathloop /PS5 bestilling

Hej

Vi skriver fordi du har bestilt Deathloop /PS5 her på Coolshop.

Desværre har producenten af produktet informeret os, at varen er en forsinket og derfor ville vi lige give dig besked, for hvis du ikke kan vente, kan vi sagtens forstå du ikke ønsker at beholde ordren og skal skaffe noget andet :-)

Du kan naturligvis lade ordren stå, hvis du er OK med at modtage produktet senere - I skrivende stund forventes spillet på lager omkring 1. oktober, men vi opdaterer online så snart dette vides.

Hvis du ikke ønsker at beholde din bestilling, forstår vi naturligvis 100% din beslutning og du kan derfor annullere din bestilling af varen.

Du kan annullere en ordre, så længe den ikke er sendt til lageret for at blive pakket eller sendt.

Læs hvordan https://www.coolshop.dk/care/konto-ordr ... min-ordre/ her.

Vi takker meget for din forståelse og bemærk denne besked kommer fra en "no reply"-mailadresse, så den kan IKKE besvares.

Ha' en god dag

Venlig hilsen,

Coolshop Support Team"
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf Moods » tirs 14 sep 2021 15:13

palawan skrev:
Erroneus skrev:Hmm interessant. Jeg har intet hørt, men hvis det findes i butikkerne hos de andre i morgen, så har vi vel svaret på det. Muligt CS ikke får den nordiske udgave, de skriver ikke EAN nummeret ved den, fordi det ser ud til at Power og Proshop får den nordiske udgave, og mon ikke Elgiganten er på det samme.

Man kan så undre sig over, at de ikke har opdateret deres side CS, da de intet skriver om forsinkelsen :)

Sorry - Jeg slettede mit indlæg, før jeg så dit! En kammerat fortalte mig, at hans fysiske kopi var afsendt af EG, så det besvarede mit spørgsmål.

Måske det er, som du skriver, at de ikke får den nordiske udgave, og derfor først har fysiske kopier efter 1 Oktober.

Anyway - Jeg må ud og finde en fysisk kopi i morgen hos EG ell. Power istedet. Spillet får jo hysterisk forrygende anmeldelser hele vejen rundt.

Kopi af e-mail fra CS herunder til info:

"Vigtig information: Forsinkelse af Deathloop /PS5 bestilling

Hej

Vi skriver fordi du har bestilt Deathloop /PS5 her på Coolshop.

Desværre har producenten af produktet informeret os, at varen er en forsinket og derfor ville vi lige give dig besked, for hvis du ikke kan vente, kan vi sagtens forstå du ikke ønsker at beholde ordren og skal skaffe noget andet :-)

Du kan naturligvis lade ordren stå, hvis du er OK med at modtage produktet senere - I skrivende stund forventes spillet på lager omkring 1. oktober, men vi opdaterer online så snart dette vides.

Hvis du ikke ønsker at beholde din bestilling, forstår vi naturligvis 100% din beslutning og du kan derfor annullere din bestilling af varen.

Du kan annullere en ordre, så længe den ikke er sendt til lageret for at blive pakket eller sendt.

Læs hvordan https://www.coolshop.dk/care/konto-ordr ... min-ordre/ her.

Vi takker meget for din forståelse og bemærk denne besked kommer fra en "no reply"-mailadresse, så den kan IKKE besvares.

Ha' en god dag

Venlig hilsen,

Coolshop Support Team"


Underligt, jeg har bestilt fra Coolshop og fået mit eksemplar idag.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf BingoDK » tirs 14 sep 2021 16:16

Giv gerne noget feedback på om det er værd at kaste penge efter, når nu både Far Cry 6 og Tales of Arise snart kommer/er kommet ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf Erroneus » tirs 14 sep 2021 18:07

Moods skrev:Underligt, jeg har bestilt fra Coolshop og fået mit eksemplar idag.

Haha så det er bare Coolshop der ikke vil prismatche, så kender man dem igen :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf palawan » tirs 14 sep 2021 21:29

Erroneus skrev:
Moods skrev:Underligt, jeg har bestilt fra Coolshop og fået mit eksemplar idag.

Haha så det er bare Coolshop der ikke vil prismatche, så kender man dem igen :D


Godt nok lidt dumt, hvis det virkelig er tilfældet!

Jeg undrede mig godt nok over, at de sagde "ja" til prismatch, da de plejer, at sige "nej" med henvisning til, at det er et tidsbegrænset tilbud, som EG & Power kommer med, og de derfor ikke skal prismatche.

Anyway - Jeg hentede en kopi i Elgiganten istedet for i dag. Har spillet den første dag igennem. Man skal lige holde tungen lige i munden indledningsvis for at forstå, hvordan spillet fungerer.
Men jeg synes, at det virker super interessant og absolut anderledes... Og jeg får lidt Bioshock vibes, selvom det absolut ikke er det spil.
Historien virker også allerede interessant!
Senest rettet af palawan tirs 14 sep 2021 21:38, rettet i alt 1 gang.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf Moods » tirs 14 sep 2021 21:38

Spillet er super fedt :) har spillet det meste af dagen, svært at stoppe igen, kan klart anbefales hvis man kunne lide spil som Dishonored/Prey osv. Og som Palawan siger har det også lidt et Bioshock vibe.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf BizzyVaping » ons 15 sep 2021 04:22

Moods skrev:Spillet er super fedt :) har spillet det meste af dagen, svært at stoppe igen, kan klart anbefales hvis man kunne lide spil som Dishonored/Prey osv. Og som Palawan siger har det også lidt et Bioshock vibe.


Hvad hvis man absolut ikke kunne lide dishonored?

Jeg har akut spil mangel pt, men føler mig bare overbevist om, at spillet ville blive endnu et af de spil, som bliver købt, spillet et par timer og så ryger på hylden.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Deathloop: 399 kr

Indlægaf Dezalien » tors 16 sep 2021 15:50

BizzyVaping skrev:
Moods skrev:Spillet er super fedt :) har spillet det meste af dagen, svært at stoppe igen, kan klart anbefales hvis man kunne lide spil som Dishonored/Prey osv. Og som Palawan siger har det også lidt et Bioshock vibe.


Hvad hvis man absolut ikke kunne lide dishonored?

Jeg har akut spil mangel pt, men føler mig bare overbevist om, at spillet ville blive endnu et af de spil, som bliver købt, spillet et par timer og så ryger på hylden.


Hvis du slet ikke kunne lide Dishonored, så ville jeg springe denne titel over. Der er meget godt fra Dishonored spillene de genbruger i deathloop men på en bedre måde. Med det sagt, så synes jeg spillet er vildt godt! Især den måde de anvender pvp delen. Historien er også god, hvis man gider læse lidt in-game notes og mails.
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København

+1


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron