Forum

3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf tue69 » tirs 21 sep 2021 08:54

https://www.elgiganten.dk/product/gamin ... K#features

Kan ikke helt gennemskue om der er en hage ved det her, men til 97 kroner plus fragt er det ret billigt og billigere end at købe et år online, samt at man selv kan bestemme, hvornår man aktiverer det.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf enfen » ons 22 sep 2021 11:31

"Ret billigt" er vist at strække den :)

Hvis du køber 4 "3 måneders PS plus" på én gang, koster det 417,- inkl. forsendelse. På PS Store koster 12 måneder 450,-.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf tue69 » tors 23 sep 2021 08:50

Enig, dog med den ret markante forskel, at du selv kan vælge, hvornår du aktiverer den og dermed ikke er stavnsbundet til måneder, som denne, hvor PS Plus udvalget er noget skrammel.

Men hvis man SKAL have PS Plus løbende, for at man kan spille online, så er det ikke en gigantisk besparelse, enig. Jeg bruger det dog primært for PS Plus spillene og der har jeg hidtil været glad for, ikke at have et rullende 12 måneders abonnement i PS5 regi.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf klatzen » tors 23 sep 2021 09:46

Tak for headsup! Jeg bruger også kun psplus hvis jeg en sjældent gang har fået købt mig et spil med online trophies, så jeg er tvunget til at gå online. :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435


Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf Slimjay DK » tors 23 sep 2021 11:33

tue69 skrev:Enig, dog med den ret markante forskel, at du selv kan vælge, hvornår du aktiverer den og dermed ikke er stavnsbundet til måneder, som denne, hvor PS Plus udvalget er noget skrammel.

Men hvis man SKAL have PS Plus løbende, for at man kan spille online, så er det ikke en gigantisk besparelse, enig. Jeg bruger det dog primært for PS Plus spillene og der har jeg hidtil været glad for, ikke at have et rullende 12 måneders abonnement i PS5 regi.


Hvis man ka nå at spille de spil man henter via PS+ inden ens abonnement løber ud, så er det jo også en fin løsning.

Jeg plejer at tanke op omkring Black Friday, mener jeg gav 289 for et år i 2020 :D
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf Vreki » fre 24 sep 2021 07:07

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:Enig, dog med den ret markante forskel, at du selv kan vælge, hvornår du aktiverer den og dermed ikke er stavnsbundet til måneder, som denne, hvor PS Plus udvalget er noget skrammel.

Men hvis man SKAL have PS Plus løbende, for at man kan spille online, så er det ikke en gigantisk besparelse, enig. Jeg bruger det dog primært for PS Plus spillene og der har jeg hidtil været glad for, ikke at have et rullende 12 måneders abonnement i PS5 regi.


Hvis man ka nå at spille de spil man henter via PS+ inden ens abonnement løber ud, så er det jo også en fin løsning.

Jeg plejer at tanke op omkring Black Friday, mener jeg gav 289 for et år i 2020 :D


Jeg kan se at jeg gav 337 kr sidste gang jeg fornyede PSplus, det plejer at kunne findes på tilbud mindst en gang om året.
Det er da stadigvæk en besparelse ved kun at aktivere efter behov, men det betyder så også at man mister adgang til sine eksisterende PSPlus spil, online PSPlus rabbater og cloud saves i den periode.

Hvis jeg kun havde PS+ for de gratis spil så er jeg lige ved at tro at det bedre kunne betale sig at købe dem direkte når de var på tilbud, selv om jeg indrømmer jeg ikke har noget statistik til at bakke mig op. :D

Det er en brøkdel af dem jeg får spillet, og en endnu mindre brøkdel jeg ville have købt hvis ikke de var gratis.
De "gode" spil har jeg tit haft i forvejen længe før de kommer på PSplus.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+3

Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf tue69 » fre 24 sep 2021 13:05

Det kan sagtens være du har ret, Vreki. Men om ikke andet plejer de 3 måneder at koste 150ish, så en besparelse, hvis det er de 3 måneder man foretrækker. :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf Vreki » fre 24 sep 2021 16:58

tue69 skrev:Det kan sagtens være du har ret, Vreki. Men om ikke andet plejer de 3 måneder at koste 150ish, så en besparelse, hvis det er de 3 måneder man foretrækker. :)


Klart. Regnestykket ser jo også væsentligt forskelligt ud alt efter om man genaktivere een gang om året eller tre :D
Men hvis man først begynder at regne for detaljeret på sin hobby så viser det sig som regel at den slet ikke kan betale sig :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+2

Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf tue69 » fre 24 sep 2021 17:31

Ha ha ha, sande ord. Specielt ikke hvis man begynder at regne "timeløn" ind :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf enfen » lør 25 sep 2021 07:47

Det gik fra at være "ret billigt" til ikke at være det. Det kalder jeg satme for falsk markedsføring ;)
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf morfar » lør 25 sep 2021 09:13

tue69 skrev:Ha ha ha, sande ord. Specielt ikke hvis man begynder at regne "timeløn" ind :D


Haha. COunterStrike har været meget dyr for mig i mine teenageår og start 20ere :D :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: 3 måneders PS Plus 97,- plus fragt

Indlægaf tue69 » lør 25 sep 2021 11:59

Ha ha Enfen :D

Det er som at købe en ny bil. Selvom du får rabat har du stadigvæk lige sikret dig årevis af afskrivninger :P
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster