Forum

Far Cry 6: 399 kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf palawan » tors 07 okt 2021 11:52

Mit kom heller ikke frem rettidigt fra Coolshop, selvom de skrev, at det var blevet afsendt i går.

Når de sidste points er brugt, så bliver det også en tur forbi EG fremadrettet.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf darkangeldk » tors 07 okt 2021 12:18

Mit blev også bestilt fra Coolshop, ligger pt via Track and Trace og hygger sig i Erritsø, det er 2. at jeg ikke får et spil til realse, DAO er simpelthen ikke til at stole på, de havde også problemer sidste gang jeg bestilte hos dem, CyberPunk endte med at kører forbi Elgiganten.
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Søndersø


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf palawan » tors 07 okt 2021 14:53

Problemet med CS er, når du har brugt points til at betale med, så kan du i princippet ikke returnere varen, da de da så blot beholder dine points. De går simpelthen tabt, ved returnering eller afbestilling.
Det er selvfølgelig smart nok, at man kreerer egen valuta, og så også kan skrive sig ud af, at man ikke behøver at kreditere points, men det gør det ikke ikke specielt kønt eller service minded!
Ergo er det blot at vente for mit vedkommende...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf BizzyVaping » tors 07 okt 2021 19:40

palawan skrev:Problemet med CS er, når du har brugt points til at betale med, så kan du i princippet ikke returnere varen, da de da så blot beholder dine points. De går simpelthen tabt, ved returnering eller afbestilling.
Det er selvfølgelig smart nok, at man kreerer egen valuta, og så også kan skrive sig ud af, at man ikke behøver at kreditere points, men det gør det ikke ikke specielt kønt eller service minded!
Ergo er det blot at vente for mit vedkommende...


Jeg har afbestilt mange gange og aldrig mistet points på det. Afbestilte FarCry 6 Yara edition forleden og købte den normale udgave i stedet da den røg ned på 399kr.

Du skal bare skrive til dem så får du dine points igen, Ihvertfald hvis det er points fra trade-in.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf palawan » tors 07 okt 2021 20:31

Det er points fra trade-in. Jeg har dog fået smidt denne her i hovedet, når jeg har forsøgt, at få mine points retur på en annullering, så du må gøre et eller andet bedre end mig :)

Betingelser for brug af point:
Hvis du annullerer en ordre eller returnerer et produkt, hvor der er brugt point vil disse gå tabt. Derfor anbefaler vi altid at benytte point på produkter, der er på lager. Vær opmærksom på, at vi forbeholder os retten til at kunne ændre værdien, udløbstiden samt indløsningsaftalen for points til enhver tid. Det er ikke muligt at få fratrukket sine point, efter at en ordre er blevet lagt. Udløbstiden for point er 6 måneder fra dagen, du modtager dem.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf BizzyVaping » tors 07 okt 2021 21:04

palawan skrev:Det er points fra trade-in. Jeg har dog fået smidt denne her i hovedet, når jeg har forsøgt, at få mine points retur på en annullering, så du må gøre et eller andet bedre end mig :)

Betingelser for brug af point:
Hvis du annullerer en ordre eller returnerer et produkt, hvor der er brugt point vil disse gå tabt. Derfor anbefaler vi altid at benytte point på produkter, der er på lager. Vær opmærksom på, at vi forbeholder os retten til at kunne ændre værdien, udløbstiden samt indløsningsaftalen for points til enhver tid. Det er ikke muligt at få fratrukket sine point, efter at en ordre er blevet lagt. Udløbstiden for point er 6 måneder fra dagen, du modtager dem.


Jeg skrev bare til support chatten, at jeg havde annulleret min ordre og gerne ville have mine points igen. 20-30 sekunder efter stod de på min konto igen.

Jeg har ikke læst deres betingelser for nyligt, men der plejede stå i betingelserne, at points fra trade-in ikke var omfattet af det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf Viking » fre 08 okt 2021 09:14

Dag 2, stadig intet Far Cry 6, og elendig assistance fra Coolshops kundeservice.

Det er uden tvivl sidste gang jeg handler der fra, hvis varen kan fås et andet sted.
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf BizzyVaping » fre 08 okt 2021 12:21

Viking skrev:Dag 2, stadig intet Far Cry 6, og elendig assistance fra Coolshops kundeservice.

Det er uden tvivl sidste gang jeg handler der fra, hvis varen kan fås et andet sted.


Jeg ville nok bare smutte i Elgiganten og hente spillet, og lade coolshops pakke ryge tilbage til dem, hvis jeg var dig.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf Viking » fre 08 okt 2021 12:56

BizzyVaping skrev:
Viking skrev:Dag 2, stadig intet Far Cry 6, og elendig assistance fra Coolshops kundeservice.

Det er uden tvivl sidste gang jeg handler der fra, hvis varen kan fås et andet sted.


Jeg ville nok bare smutte i Elgiganten og hente spillet, og lade coolshops pakke ryge tilbage til dem, hvis jeg var dig.


Det bliver leveret med DAO på hjemmeadresse når de engang får taget sig sammen, så jeg skal selv betale returfragt.
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf BizzyVaping » fre 08 okt 2021 13:05

Viking skrev:
BizzyVaping skrev:
Viking skrev:Dag 2, stadig intet Far Cry 6, og elendig assistance fra Coolshops kundeservice.

Det er uden tvivl sidste gang jeg handler der fra, hvis varen kan fås et andet sted.


Jeg ville nok bare smutte i Elgiganten og hente spillet, og lade coolshops pakke ryge tilbage til dem, hvis jeg var dig.


Det bliver leveret med DAO på hjemmeadresse når de engang får taget sig sammen, så jeg skal selv betale returfragt.


Så vær lidt fræk og hent spillet i elgiganten og gem kvitteringen. Når Coolshops pakke så når frem går du i elgiganten med den kopi. Så kan du da få spillet i weekenden
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf kaizer » søn 10 okt 2021 17:20

darkangeldk skrev:Mit blev også bestilt fra Coolshop, ligger pt via Track and Trace og hygger sig i Erritsø, det er 2. at jeg ikke får et spil til realse, DAO er simpelthen ikke til at stole på, de havde også problemer sidste gang jeg bestilte hos dem, CyberPunk endte med at kører forbi Elgiganten.


Mit kom også fra Coolshop via DAO. Jeg fik torsdag besked om at det var leveret til min postkasse, men det var der ikke da jeg kom hjem. Kiggede alle andre steder på vores grund, for pakker ligger nogle gange i div. skure, i carporten eller hænger på dørhåndtag. Det var der ikke, så jeg ringede til DAO og beklagede mig. De ville iværksætte en undersøgelse for at finde pakken. Jeg har ikke hørt noget siden. Jeg var forbi naboen men her var det ej heller. Det var dog i genboens postkasse. Jeg har ikke givet DAO besked, for jeg er nysgerrig over at høre om de er sikker på pakken blev puttet i vores postkasse.

Det er ikke første gang det er sket. For et par måneder siden var en pakke til min hustru endt i genboens postkasse, og for en måned siden lå pakken med hendes linser på græsplænen; lemfældigt pakket ind i plastik. Alt var vådt, da det havde regnet.
kaizer
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf philipnielsen93 » søn 10 okt 2021 19:24

Jeg har stadig intet modtaget fra Coolshop (bestilte i tirsdag). DAO"prøvede" dog i dag, men skriver "låst dør" ??? Der er sku intet her hvor jeg bor der holder folk ude, der er fri adgang til postkasser. Så ikke nok med idioterne er vildt forsinket, så har de sikkert også prøvet at aflevere et helt forkert sted #-o
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf Moods » søn 10 okt 2021 20:12

philipnielsen93 skrev:Jeg har stadig intet modtaget fra Coolshop (bestilte i tirsdag). DAO"prøvede" dog i dag, men skriver "låst dør" ??? Der er sku intet her hvor jeg bor der holder folk ude, der er fri adgang til postkasser. Så ikke nok med idioterne er vildt forsinket, så har de sikkert også prøvet at aflevere et helt forkert sted #-o


Ja jeg er færdig med coolshop, havde nogen point som skulle bruges, de er væk nu, afhenter i Power eller Elgiganten fremover.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf Erroneus » søn 10 okt 2021 22:17

DAOn bruger bl.a. underbetalte reklame/avis omdelere til at bringe det ud. Derfor er kvaliteten der efter. Jeg har ikke de store problemer med det her, men det kommer meget an på om hvor godt kendt den lokale omdeler af ¯\_(ツ)_/¯
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Far Cry 6: 399 kr.

Indlægaf Odyzeus » tirs 12 okt 2021 09:25

Bestilte en pakke sidste weekend med Dao - 1-2 dages levering. Tirsdag kunne jeg se den var på vej til pakkeshop. Så hørte jeg intet og status ændrede sig ikke.

Kørte ned til pakkeshoppen i går, og den havde de selvfølgelig liggende, siden tirsdag i sidste uge.

Nok ikke unikt for DAO, men tror de fleste uddelere er under stigende pres.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron