Forum

Black Friday 2021

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday 2021

Indlægaf HrDanish » søn 21 nov 2021 23:36

Så er alle de her Black Friday tilbud fra elgiganten kun for deres kundeklub eller bliver de også åbnet op for normale forbrugere og i så fald hvornår?

Jeg er nemlig ikke en fan af at give firmaer lov til at ringe eller sende sms'er til mig.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Friday 2021

Indlægaf MartinMery » søn 21 nov 2021 23:54

CDON har startet deres Black Friday tilbud

https://cdon.dk/black-friday/spil/

Bl.a. har de til PS4:
Horizon Zero Dawn Complete Edition til 39,-
Ratchet & Clank til 39,-
Gran Turismo Sport til 39,-
Days Gone til 59,-
The Last of Us Part II til 69,-
The Last of Us Remastered til 79,-
Bloodborne til 79,-
Uncharted: The Nathan Drake Collection til 79,-
MartinMery
Niveau 0
 
Indlæg: 42

Brugeravatar
+1

Re: Black Friday 2021

Indlægaf armorking » man 22 nov 2021 00:01

HrDanish skrev:Så er alle de her Black Friday tilbud fra elgiganten kun for deres kundeklub eller bliver de også åbnet op for normale forbrugere og i så fald hvornår?

Jeg er nemlig ikke en fan af at give firmaer lov til at ringe eller sende sms'er til mig.


Det sender kun mails , du kan slå den fra når du er færdig med at handle [-o<
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: Black Friday 2021

Indlægaf Viking » man 22 nov 2021 09:59

Elgigantens tilbud er oppe.
Jeg har smidt 1055 kr, inkl levering for:

- Back 4 Blood Special Ed. PS5
- Far Cry 6 PS5
- Guardians of the Galaxy PS5
- Resident Evil 8 Village PS5
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115

+2

Re: Black Friday 2021

Indlægaf Maethiel » man 22 nov 2021 15:18

Jeg har fået købt Back4Blood (ps4) og Guardians of the galaxy (ps4) fra elgiganten, til 500kr afhentet.

Godt man altid kan regne med gode tilbud fra Elgiganten :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Black Friday 2021

Indlægaf HrDanish » man 22 nov 2021 21:34

armorking skrev:
HrDanish skrev:Så er alle de her Black Friday tilbud fra elgiganten kun for deres kundeklub eller bliver de også åbnet op for normale forbrugere og i så fald hvornår?

Jeg er nemlig ikke en fan af at give firmaer lov til at ringe eller sende sms'er til mig.


Det sender kun mails , du kan slå den fra når du er færdig med at handle [-o<


Okay det er så ikke helt så slemt, tak for infoen!
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Friday 2021

Indlægaf HrDanish » man 22 nov 2021 23:37

Det bliver ikke til alverden i år men fik endelig købt Marvels Miles Morales til PS5
og så snupper jeg lige 12 måned til PS Plus.

Overvejer meget Guardians of the Galaxy men siden den ikke var i min lokale Elgiganten så ved jeg ikke lige om 280 er billigt nok til at købe den nu og her når jeg ikke lige frem mangler spil at få smidt i maskinen. Så ser lige lidt mere om den og overvejer lidt så må vi se.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Friday 2021

Indlægaf Odyzeus » tirs 23 nov 2021 09:43

Er det stadig LG OLED der giver mest værdi for pengene til en PS5?

Kan se Elgiganten har dette: https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... 021/300078

Er det en fornuftig pris eller kan man få tilsvarende ligeså godt fra Sony eller Samsung?
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Black Friday 2021

Indlægaf Slimjay DK » tirs 23 nov 2021 11:18

Odyzeus skrev:Er det stadig LG OLED der giver mest værdi for pengene til en PS5?

Kan se Elgiganten har dette: https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... 021/300078

Er det en fornuftig pris eller kan man få tilsvarende ligeså godt fra Sony eller Samsung?


Hvis du går på pricerunner og slår modellen op og vælger statistik, så kan du se prisudviklingen, det giver en meget god ide om prisen er fornuftig :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Black Friday 2021

Indlægaf BizzyVaping » tirs 23 nov 2021 11:23

Odyzeus skrev:Er det stadig LG OLED der giver mest værdi for pengene til en PS5?

Kan se Elgiganten har dette: https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... 021/300078

Er det en fornuftig pris eller kan man få tilsvarende ligeså godt fra Sony eller Samsung?


Der er kommet Mini LED (F.eks Samsung NEO QN85A) på markedet nu som har væsentligt højere peak brightness, og sort niveauer som er så tæt på OLED at man ikke kan se forskellen. Bloom skulle også være på et niveau hvor det kræver ekstreme metoder for at se det.

Hvis jeg ikke allerede havde et par OLEDs og stod og skulle købe tv i dag, så tror jeg at jeg var hoppet på det. Billedekvaliteten er stort set den samme, men med højere brightness og garanti mod burn-in
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+2

Re: Black Friday 2021

Indlægaf Erroneus » tirs 23 nov 2021 14:07

Ah jeg er ikke helt enig. Jeg vil stadigvæk vælge OLED over mini-LED i de fleste tilfælde. Ja mini-LED kan blive rigtig lyse og leverer super flot HDR, men de slås stadigvæk lidt med bloom og halo effekter, samt rammer ikke sort helt så godt kontra OLED, og betragtningsvinklerne er meget bedre på OLED. LG's 120hz og game modes er også bedre, hvor game mode på Samsungen ikke helt kan følge med LG'en, specielt i 120hz og mere problematisk ikke kan levere rigtig sort pga. i game mode slår den noget af local dimming fra for at få respons-tiden ned. Det er uden tvivl fremtiden, men de der ikke helt pt.

Det er dog klart, at hvis man skal bruge skærmen til meget statiske elementer, f.eks. hvis man bruger skærmen som en monitor til PC, så er standard TV OLED ikke vejen at gå pga. burn-in, men medmindre man gamer 8 timer om dagen det samme spil til sin konsol, så er det ikke et problem. Skal tv'et stå i et meget lyst lokale, så er mini-LED et bedre valg.

Den her video summere det meget godt op:


Et LG C1 går man ikke galt med hvis det er til konsol gaming IMO. og man ikke har tv'et stående i et meget lyst rum, og priserne man får nu er gode.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Black Friday 2021

Indlægaf BizzyVaping » tirs 23 nov 2021 15:11

Erroneus skrev:Ah jeg er ikke helt enig. Jeg vil stadigvæk vælge OLED over mini-LED i de fleste tilfælde. Ja mini-LED kan blive rigtig lyse og leverer super flot HDR, men de slås stadigvæk lidt med bloom og halo effekter, samt rammer ikke sort helt så godt kontra OLED, og betragtningsvinklerne er meget bedre på OLED. LG's 120hz og game modes er også bedre, hvor game mode på Samsungen ikke helt kan følge med LG'en, specielt i 120hz og mere problematisk ikke kan levere rigtig sort pga. i game mode slår den noget af local dimming fra for at få respons-tiden ned. Det er uden tvivl fremtiden, men de der ikke helt pt.

Det er dog klart, at hvis man skal bruge skærmen til meget statiske elementer, f.eks. hvis man bruger skærmen som en monitor til PC, så er standard TV OLED ikke vejen at gå pga. burn-in, men medmindre man gamer 8 timer om dagen det samme spil til sin konsol, så er det ikke et problem. Skal tv'et stå i et meget lyst lokale, så er mini-LED et bedre valg.

Den her video summere det meget godt op:


Et LG C1 går man ikke galt med hvis det er til konsol gaming IMO. og man ikke har tv'et stående i et meget lyst rum, og priserne man får nu er gode.


Ja OLED er stadig fantastisk, men QLED (ikke qled generelt men lige det nævnte tv og op efter ihvertfald) er bare kommet så tæt på nu, at jeg efterhånden ikke synes risikoen for burn-in er det værd mere.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Black Friday 2021

Indlægaf morfar » tirs 23 nov 2021 22:04

Back 4 Blood, Days Gone og det gamle Ratchet & Clank til ialt 320 kr hos cdon. Det er sgu en i ordenpris.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Black Friday 2021

Indlægaf Erroneus » ons 24 nov 2021 00:51

LG C1 55" for 6666 kr om 9 minutter: https://www.power.dk/tv-og-lyd/tv/lg-55 ... p-1162466/
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Black Friday 2021

Indlægaf OmarE » ons 24 nov 2021 07:09

Og LG C1 65 tommer til 8888 https://www.power.dk/tv-og-lyd/tv/lg-65 ... p-1162467/

Sidste år kostede LG CX 55 8888. Så 8888 for et 65 tommer en sindsyg god pris.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster