Forum

Horizon Forbidden West PS4+PS5 til 399

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Horizon Forbidden West PS4+PS5 til 399

Indlægaf Cena » fre 18 feb 2022 17:54

Dasiima skrev:
Dezalien skrev:Er der nogen der har oplevet problemer fra PS4 disc til PS5 opgradering?


Man skal lige forbi Store efter man har smidt PS4 disc’en i, så kan man vælger en gratis PS5 opgradering.


Hvordan får jeg den til at stoppe med at prøve at installere PS4 versionen hver gang jeg starter konsollen efter jeg har installeret PS5 versionen? Gider ikke have dem begge liggende.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Horizon Forbidden West PS4+PS5 til 399

Indlægaf HrDanish » fre 18 feb 2022 18:54



Støtter normalt altid Elgiganten, men de har ikke opdateret online med prismatch mod Bilka.

Og Bilka's click og collect koster 29 ekstra, så bliver det sku Power denne her gang, vil trods alt ikke betale 29 bare for at deres medarbejder skal tage disken fra den ene ende af butikken til den anden. Alle 3 kæder ligger her i byen inden for 250 meter af hinanden så jeg overlever nok om jeg snupper en anden end jeg plejer :lol:
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Horizon Forbidden West PS4+PS5 til 399

Indlægaf Vreki » fre 18 feb 2022 19:08

HrDanish skrev:


Støtter normalt altid Elgiganten, men de har ikke opdateret online med prismatch mod Bilka.

Og Bilka's click og collect koster 29 ekstra, så bliver det sku Power denne her gang, vil trods alt ikke betale 29 bare for at deres medarbejder skal tage disken fra den ene ende af butikken til den anden. Alle 3 kæder ligger her i byen inden for 250 meter af hinanden så jeg overlever nok om jeg snupper en anden end jeg plejer :lol:


Nej, jeg var nødt til at spørge efter prismatch da jeg hentede spillet i elgiganten
Men selv om jeg havde betalt ved bestillingen så blev de 50 kr tilbageført til mit kort uden brok.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster