Forum

Forudbestilling af Killzone 2

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Forudbestilling af Killzone 2

Indlægaf laksemand » tors 22 jan 2009 14:01

Hey alle,

Nu da EBgames' hjemmeside er nede, så kan jeg ikke se, om der er de sædvanlige gode tilbud på forudbestilling.

På shopto.net kan man forudbestille Killzone 2 til £33 eksl. fragt.

Har I andre fundet et billigere sted?

Cheers.
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf toa » tors 22 jan 2009 14:21

Niks - billigst sted jeg har set til dato.
toa
Niveau 0
 
Indlæg: 47

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tors 22 jan 2009 14:45

Har heller ikke set den billiger, så det bliver nok Shotonet den skal hentes fra. Men det kan jo være den har den panik effekt som LBP havde , det er jo spil de gerne vil have ud til så mange som muligt hurtigt. Så det kan da være man ser et hurtig pris dyk som man så det med LBP.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf laksemand » tors 22 jan 2009 14:54

SoulDecapitate skrev:Har heller ikke set den billiger, så det bliver nok Shotonet den skal hentes fra. Men det kan jo være den har den panik effekt som LBP havde , det er jo spil de gerne vil have ud til så mange som muligt hurtigt. Så det kan da være man ser et hurtig pris dyk som man så det med LBP.


Det prisfald observerede jeg først flere uger - hvis ikke måneder - efter udgivelsen af LBP, så personligt tror jeg, at et eventuelt prisfald først ses efter en måned eller senere.
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf SoulDecapitate » tors 22 jan 2009 15:28

laksemand skrev:
SoulDecapitate skrev:Har heller ikke set den billiger, så det bliver nok Shotonet den skal hentes fra. Men det kan jo være den har den panik effekt som LBP havde , det er jo spil de gerne vil have ud til så mange som muligt hurtigt. Så det kan da være man ser et hurtig pris dyk som man så det med LBP.


Det prisfald observerede jeg først flere uger - hvis ikke måneder - efter udgivelsen af LBP, så personligt tror jeg, at et eventuelt prisfald først ses efter en måned eller senere.
Jeg jeg gider heller ikke og vente for at spare 100 kroner, men LBP faldt ret hurtig husker jeg. Du skriver flere måneder efter blev LBP billiger ? kom spillet ikke i november ? eller slutningen af oktober.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf arnel925 » tors 22 jan 2009 16:00

Jeg tror at prisen på LittleBigPlanet faldt fordi de havde bestilt meget mere end hvad de fik solgt. Hvis man f.eks ser på COD4 så solgt den rigtig godt og prisen er stadigvæk høj nå man tænker på at spillet er næsten 2 år gammelt.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf Crueltylizer » tors 22 jan 2009 16:08

Det er lige blevet annonceret at UK får spillet d. 27 og ikke ligesom resten af EU d. 25 så i skal nok ikke regne med at shopto.net sender det ud før d. 27.
Crueltylizer
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf Tiger-T » tors 22 jan 2009 16:18

Hvad coolshop? de har den til 449kr inkl. fragt og de leverer den indenfor 1-2 dage..?
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf DeX » tors 22 jan 2009 17:10

Tiger-T skrev:Hvad coolshop? de har den til 449kr inkl. fragt og de leverer den indenfor 1-2 dage..?


De lavere sådan at du har det samme dag som det udkommer... så ja 1 dag
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Diz- » fre 23 jan 2009 23:34

jeg har bestilit det så er der en kopi man er sikker på. men afbestiller nok, regner med at game har noget tilbuds noget
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Laffer » lør 24 jan 2009 12:20

Jeg bestiller fra Shopto, så kan det godt være man får det lidt senere end på selve release dagen men det gør nu ikke mig noget..
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Player_2 » lør 24 jan 2009 14:42

Ellers hvis du har 2 gamle spil du ikke bruger kan du lægge 199 kr oven i og få det i Gamestop/Eb games
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster