Forum

fona

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

fona

Indlægaf MarkAall » fre 23 jan 2009 17:02

tag et smut i fona :) de har nogle gode priser.
Så Alone in the dark til 199,-
men valgte i stedet at købe fallout 3 collectors edt. til 299 i stedet :)
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf SoulDecapitate » fre 23 jan 2009 20:10

Det kunne da lige være man skulle snuppe Alone in the dark så. , tak for tippet
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf MarkAall » lør 24 jan 2009 10:47

ja, tænker også selv på at hente et :) hehe.....hvis du ik kan finde det i butikken, kan man vist også købe det over deres hjemmeside. men har aldrig prøvet det før
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf toa » lør 24 jan 2009 14:07

Der er Fallout 3 CE og Alone in the Dark spil endnu i Fona på strøget i Århus, men ikke mange :) Så bare kom afsted

umm Fallout 3 CE umm :-D
toa
Niveau 0
 
Indlæg: 47

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » lør 24 jan 2009 18:32

Nu ved jeg ikke hvordán degt er i de andre fona'er rundt i landet, men var lige nede i Fona i glostrup centret og der havde de ca. 20 forskellige blu-ray film for 150 kr. (de plejer normalt at koster 250-300 kr. i Fona) så jeg byttede ironman (250 kr) også havde jeg et gavekort på 200 kr. så jeg fik lige købt No Country For Old Men, Lille Kylling og POTC I alle med danske tekster og for 150 kr.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Underdog dk » lør 24 jan 2009 18:35

FunteXDK skrev:Nu ved jeg ikke hvordán degt er i de andre fona'er rundt i landet, men var lige nede i Fona i glostrup centret og der havde de ca. 20 forskellige blu-ray film for 150 kr. (de plejer normalt at koster 250-300 kr. i Fona) så jeg byttede ironman (250 kr) også havde jeg et gavekort på 200 kr. så jeg fik lige købt No Country For Old Men, Lille Kylling og POTC I alle med danske tekster og for 150 kr.

"No Country For Old Men" er en helveds god film den bør ingen snyde sig selv for... bare en lille side bemærkning.
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf FunteXDK » lør 24 jan 2009 18:42

Underdog dk skrev:
FunteXDK skrev:Nu ved jeg ikke hvordán degt er i de andre fona'er rundt i landet, men var lige nede i Fona i glostrup centret og der havde de ca. 20 forskellige blu-ray film for 150 kr. (de plejer normalt at koster 250-300 kr. i Fona) så jeg byttede ironman (250 kr) også havde jeg et gavekort på 200 kr. så jeg fik lige købt No Country For Old Men, Lille Kylling og POTC I alle med danske tekster og for 150 kr.

"No Country For Old Men" er en helveds god film den bør ingen snyde sig selv for... bare en lille side bemærkning.


Fedt nok, det er jeg sku glad for at høre. - Har ikke selv set den og købte den som en "bonus" film... kender den slet ikke, så glæder mig til at se hvad det er... - De andre 2 manglede i samlingen :) Cars/biler er en alt for genial film :D
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Underdog dk » lør 24 jan 2009 18:58

FunteXDK skrev:
Underdog dk skrev:
FunteXDK skrev:Nu ved jeg ikke hvordán degt er i de andre fona'er rundt i landet, men var lige nede i Fona i glostrup centret og der havde de ca. 20 forskellige blu-ray film for 150 kr. (de plejer normalt at koster 250-300 kr. i Fona) så jeg byttede ironman (250 kr) også havde jeg et gavekort på 200 kr. så jeg fik lige købt No Country For Old Men, Lille Kylling og POTC I alle med danske tekster og for 150 kr.

"No Country For Old Men" er en helveds god film den bør ingen snyde sig selv for... bare en lille side bemærkning.


Fedt nok, det er jeg sku glad for at høre. - Har ikke selv set den og købte den som en "bonus" film... kender den slet ikke, så glæder mig til at se hvad det er... - De andre 2 manglede i samlingen :) Cars/biler er en alt for genial film :D

Det er en film af Coen brødrene [the big lebowski] som på ingen måde er forudsigelig som resten af hollywood. Bemærk de forskellige samtalers detalje grader... desuden vandt den 4 oscars, specielt en "Best Performance by an Actor in a Supporting Role" til Javier Bardem (bad guy) uden at afsløre noget... Den skal helt klart ses igen..
Sorry for off-topic..MarkAall
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf MarkAall » lør 24 jan 2009 19:26

helt i orden hehe :) så også lige fona avisten for i næste uge, en masse gode br film til 150kr. kan være de bare har startet salget for tideligt der
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf Chaui » lør 24 jan 2009 19:45

De har startet tidligt med avisen. var i fona idag og så hvilke spil de havde. de havde dog ingen af dem i nævner. men de have sat prisen ned på Mirrors edge og de andre til 299.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron