Forum

EBGames tradein / preorder

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf BingoDK » ons 28 jan 2009 16:46

Var ude og aflevere Resistance 1 og Ratchet and Clank: Tools of Destruction, men de gælder ikke med i tilbuddet, fik jeg at vide...
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf xireuz » ons 28 jan 2009 17:26

BingoDK skrev:Var ude og aflevere Resistance 1 og Ratchet and Clank: Tools of Destruction, men de gælder ikke med i tilbuddet, fik jeg at vide...


Det er så elendigt. Der står nogle titler som ikke gælder nede i bunden, men så er der lige pludselig flere som ikke dur når det kommer til stykket. Så skal de sgu skrive hvilke titler det ikke gælder eller helt lade være med at reklamere på den måde.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Player_2 » ons 28 jan 2009 17:31

moralsk set er det forkert..

Dog skriver de: "Vi tager forbehold for evt trykfejl"

Hvilket giver dem ret til det, dog kan de så fremstå som falsk reklame, hvilket er en anden sag
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » ons 28 jan 2009 18:07

Ja, for kundernes skyld kunne de godt skrive samtlige titler, så vi ikke går galt i byen, når vi skal aflevere spil.. Det er jo MEGA irriterende at få at vide at de alligevel ikke kan bruges... Har bestilt det hos gamestation i stedet nu....
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Laffer » ons 28 jan 2009 18:38

Ahh hvor ringe, nu havde jeg lige tænkt mig at jeg kunne komme af med resistance fall of mann :S
EB games er da ret amatøragtige når de vælger at gøre det på den måde..
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Erroneus » tors 29 jan 2009 00:14

BingoDK skrev:Var ude og aflevere Resistance 1 og Ratchet and Clank: Tools of Destruction, men de gælder ikke med i tilbuddet, fik jeg at vide...

Det lyder lidt som en medarbejder der har dummet sig eller en butiks-chef der bøjer reglerne. Fordi i følge en af mine venner, så tager de skam de spil ind, de står i hvertfald ikke angivet i systemet som titler de ikke må tage imod, plus han har set Resistance 1 blevet taget ind :D
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf BingoDK » tors 29 jan 2009 01:35

tror det er det sidstnævnte. for ekspedienten "googlede" resistance og der stod på skærmen at det ikke duede... :/
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf kofoed » søn 01 feb 2009 01:34

Skal lige siges at Fear 2 også er med i deres preorder tilbud, for 2 spil og 99 kr.

Er set og brugt i holstebro GemeStop, kan dog ikke finde det på deres hjemmeside.
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Indlægaf Player_2 » søn 01 feb 2009 01:56

Enten var det ved Goodfather 2 eller Killzone 2 hvor Resistance og Motorstorm ikke virkede som de eneste selvom der står noget andet på hjemmesiden

Jeg fik ihvertfald byttet PES 08 på min ene preorder
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf tmlilja » søn 01 feb 2009 10:56

Player_2 skrev:moralsk set er det forkert..

Dog skriver de: "Vi tager forbehold for evt trykfejl"

Hvilket giver dem ret til det, dog kan de så fremstå som falsk reklame, hvilket er en anden sag


Det er absolut en forkert udlægning i relation til dansk ret.

Der er ikke tale om en "trykfejl" eller "fejlskrift", som det hedder i juridisk sprogbrug, når de undlader et antal titler, som de aldrig har haft til intention at indbytte. Denne adfærd, som ikke er udtryk for et enkeltstående tilfælde for disse butikker, er helt afgjort i strid med god markedsføringsskik, og jeg er overbevist om, at en henvendelse til forbrugerombudsmanden vil medføre en påtale for forseelsen.
tmlilja
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Eriksen » søn 01 feb 2009 13:08

Player_2 skrev:Enten var det ved Goodfather 2 eller Killzone 2 hvor Resistance og Motorstorm ikke virkede som de eneste selvom der står noget andet på hjemmesiden

Jeg fik ihvertfald byttet PES 08 på min ene preorder


Jeg byttede et motorstorm for Godfather 2, han var godt nok lige henne og tjekke en ekstra gang, men da det ikke stod på, så tog han imod det :D
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron