Forum

Killzone 2 billigt

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Killzone 2 billigt

Indlægaf jimmidlx » tors 29 jan 2009 21:46

Hej alle.
Jeg har snakket med kundeservice hos coolshop.dk, og jeg har skaffet mig selv en pris der hedder 379,- Deres pris er pt. 449,-

Jeg fandt det tilo 379,- hos cdwow men det firma stoler jeg ikke helt på. Undersøgte at de bl.a er blevet sagsøgt for momssvindel for 480 mio kr.
Men jeg sendte coolshop at link, til cdwow med prisen på deres spil, og fik det selvfølelig til samme pris :wink:

Hvis i vil gøre det samme så kommer her et link.

http://dk.cdwow.com/games/PreReleases/page/3
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Vinterbird » tors 29 jan 2009 21:51

Kan findes meget billigere andre steder.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf jimmidlx » tors 29 jan 2009 21:56

Kan du ikke komme med nogle eksempler så? :o
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Vinterbird » tors 29 jan 2009 21:57

Der har vidst allerede været en tråd om det. Men shopto har det til 250kr.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Panacea73 » tors 29 jan 2009 22:00

Ingen risiko for told?
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 22:05

Nope, ikk hos Shopto..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Counter Heroes » tors 29 jan 2009 22:06

Nej, ingen risiko for told fra en Engelsk ejede hjemmside :)
Det er kun uden for Europa at der skal betales told :)
Counter Heroes
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Panacea73 » tors 29 jan 2009 22:09

I know, men der er nogle luskede firma hvor bestilte vare afsendes uden fra EU :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Sputte » tors 29 jan 2009 22:11

Panacea73 skrev:I know, men der er nogle luskede firma hvor bestilte vare afsendes uden fra EU :-)


Shopto er god nok... :) har aldrig haft problemer med den side... det eneste minus ved siden er at du skal betale porto for alle ting hver for sig og ikke bare kan få dem i én pakke hvis du bestiller, men ellers er det helt okay.. :)
Sputte
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 22:11

Men ikk Shopto..! :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf tigerdyret » tors 29 jan 2009 22:47

Sputte skrev:
Panacea73 skrev:I know, men der er nogle luskede firma hvor bestilte vare afsendes uden fra EU :-)


Shopto er god nok... :) har aldrig haft problemer med den side... det eneste minus ved siden er at du skal betale porto for alle ting hver for sig og ikke bare kan få dem i én pakke hvis du bestiller, men ellers er det helt okay.. :)


Til gengæld får man typisk varen efter 2 dage, og man får tracking kode så man kan følge forsendelsen :wink: Har lige bestilt ved gameplay.co.uk, og det tager jo over en uge for at spillene kommer - så betaler jeg altså hellere £3,5 pr. spil, end £2,95 pr. ordre når man tager leveringstiden/servicen in mente.. Jeg bestiller faktisk aldrig mere end 1-2 spil ad gangen alligevel..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Re: Killzone 2 billigt

Indlægaf Tech » tors 29 jan 2009 23:56

jimmidlx skrev:Hej alle.
Jeg har snakket med kundeservice hos coolshop.dk, og jeg har skaffet mig selv en pris der hedder 379,- Deres pris er pt. 449,-

Jeg fandt det tilo 379,- hos cdwow men det firma stoler jeg ikke helt på. Undersøgte at de bl.a er blevet sagsøgt for momssvindel for 480 mio kr.
Men jeg sendte coolshop at link, til cdwow med prisen på deres spil, og fik det selvfølelig til samme pris :wink:

Hvis i vil gøre det samme så kommer her et link.

http://dk.cdwow.com/games/PreReleases/page/3


Sidste gang jeg snakkede med Coolshop, så sagde de, at de ikke pris matcher CDWOW, fordi det var en udenlandsk hjemmeside. Men det kunne være fedt, hvis de gad nu. Det undre mig bare.
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Indlægaf Ice_Hiboy » fre 30 jan 2009 00:14

coolshop´s "prisgaranti" er grunden til at jeg ikke hadler hos dem så ofte mere, har også prøvet den der med cd wow hvor jeg fik at vide at de ikke betalte moms så den galt ikke, har en ven der ville købe gears of war 2, elgiganten havde det til 400 og coolshop havde det til 430, han snakkede med en kundeservice, kundeservice mande blev ved med at snakke om at de ikke dækkede elgiganten fordi man skal betale for fragten, WTF kan godt være, men hvis jeg tager ned i den lokale butik så skal jeg jo ikke plus at i jo har fri fragt. JEg synes personligt at de bare fedter rundt of prøver på alle måder at undgå at sætte prisen ned.
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Indlægaf Erroneus » fre 30 jan 2009 03:11

Har lige bestilt "limited" versionen fra Shopto, for 31£. Det er godt nok bare en version i metalkassen, men for de få pund ekstra var det oki :)
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf SoulDecapitate » fre 30 jan 2009 08:02

Ja holder mig også langt fra Coolshop , handler 99% af alt i England.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron