Forum

Killzone 2 billigt

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf TuXX » fre 30 jan 2009 09:00

Enig.. det er sjældent der er grund til at købe i DK. (såfremt man selvfølgelig har et Visa...) :P

Men synes godt nok KZ2 er billig hos Shopto.. overvejer at springe på spillet selvom jeg er i tvivl om det er noget for mig.. til den pris går det jo sjældent helt galt.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf SoulDecapitate » fre 30 jan 2009 09:35

En små 250 kroner for Killlzone 2 kan da ikke gå helt galt :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » fre 30 jan 2009 11:14

Specielt ikke efter de reviews, spillet har fået ;)
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf KeniXz » fre 30 jan 2009 19:33

hvordan får i det bestilt i pund hos shopto? For mit står i euro og bliver betrageligt dyrere... 42euro mod 32 pund... Er det pga. af den danske moms der bliver lagt oveni når der skal betales med euro?
KeniXz
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Indlægaf xireuz » fre 30 jan 2009 19:36

KeniXz skrev:hvordan får i det bestilt i pund hos shopto? For mit står i euro og bliver betrageligt dyrere... 42euro mod 32 pund... Er det pga. af den danske moms der bliver lagt oveni når der skal betales med euro?


Nej nej. Du trykker bare på det lille engelske flag ude til højre. Så kommer priserne i pund.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Erroneus » fre 30 jan 2009 23:14

Og husk at gør det, INDEN du trykker på "pre order". Ellers slet din pre-order, fix siden over til pund og så tryk på "pre order". Det nummer gjorde jeg nemlig :)
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Indlægaf Ostemad » lør 31 jan 2009 14:09

Hvor er shopto et amatør sted. Hvorfor skal det være så svært at lave en bruger? Siden er jo kun gearet til engelske kunder.
Nå, så må jeg finde mig et andet sted, træls da det lyder som et hurtigt og billigt sted.
Ostemad
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf SoulDecapitate » lør 31 jan 2009 14:31

Ostemad skrev:Hvor er shopto et amatør sted. Hvorfor skal det være så svært at lave en bruger? Siden er jo kun gearet til engelske kunder.
Nå, så må jeg finde mig et andet sted, træls da det lyder som et hurtigt og billigt sted.
???? jeg havde godt nok ikke nogen problemer der...
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf xireuz » lør 31 jan 2009 14:35

SoulDecapitate skrev:
Ostemad skrev:Hvor er shopto et amatør sted. Hvorfor skal det være så svært at lave en bruger? Siden er jo kun gearet til engelske kunder.
Nå, så må jeg finde mig et andet sted, træls da det lyder som et hurtigt og billigt sted.
???? jeg havde godt nok ikke nogen problemer der...


Den kan være lidt tricky. Havde også problemer da jeg skulle oprette en kammerat derind. Bemærk man ikke må bruge æ,ø,å (brug i steder ae, oe, aa).
Problemet er at den ikke siger noget om hvad det er man taster forkert når man skal oprettes. Den siger bare et eller andet med ikke gyldigt, selvom man synes det ser rigtigt ud.
Men amatørsted?.. Arh.. Det ville jeg nok ikke ligefrem kalde det.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Ostemad » lør 31 jan 2009 15:05

thx, fik det til at virke.
Ostemad
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster