Forum

LittleBigPlanet for 150 kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 20:10

nå ja det er den skod side.,
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Torres » lør 03 jan 2009 20:32

What? Jeg har da købt PS3 spil derfra flere gange. Alle gangene har prisen oversteget £18, og jeg har fået dem 2 dage efter, de blev afsendt.
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf heroes2 » lør 03 jan 2009 20:36

Torres skrev:What? Jeg har da købt PS3 spil derfra flere gange. Alle gangene har prisen oversteget £18, og jeg har fået dem 2 dage efter, de blev afsendt.


Hvis prisen overstiger lidt over 18 pund, vil de ikke sælge til dig.

hvis prisen er noget højere end de 18 pund, sender de fra England, så der er der ikke nogen problemer.

Det er nok fordi det er lang tid siden at du har købt fra dem, de sendte nemlig alt på et tidspunkt, men det har de lavet om på desvære.
heroes2
 


Indlægaf Torres » lør 03 jan 2009 20:38

heroes skrev:
Torres skrev:What? Jeg har da købt PS3 spil derfra flere gange. Alle gangene har prisen oversteget £18, og jeg har fået dem 2 dage efter, de blev afsendt.


Hvis prisen overstiger lidt over 18 pund, vil de ikke sælge til dig.

hvis prisen er noget højere end de 18 pund, sender de fra England, så der er der ikke nogen problemer.

Det er nok fordi det er lang tid siden at du har købt fra dem, de sendte nemlig alt på et tidspunkt, men det har de lavet om på desvære.


Okay. Måske derfor. Sidst jeg bestilte hos dem, var den 24. september. Men der blev prisen også næsten £40.

Men det lyder da godt nok skod, at de ikke vil sælge til en.
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron