Forum

Billige Blu-ray

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf BingoDK » tirs 17 feb 2009 23:42

Synes det var mega billigt på amazon da jeg købte Dark Knight / Batman Begins, men da jeg kiggede forleden, synes jeg ikke man sparede så meget i forhold til DK, pga det told der bliver lagt på til sidst.... Vil helt klart overveje den der dvdstrax
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf BingoDK » ons 18 feb 2009 01:06

Men er der mulighed for at se hvilke sprog omslagene er på inde på dvdstrax.dk? For det er sgu surt at have et svensk omslag af en film, når man har regnet med et dansk.. Uanset prisen :P
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf SoulDecapitate » ons 18 feb 2009 01:33

BingoDK skrev:Men er der mulighed for at se hvilke sprog omslagene er på inde på dvdstrax.dk? For det er sgu surt at have et svensk omslag af en film, når man har regnet med et dansk.. Uanset prisen :P
det ved jeg faktisk ikke :-(
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Redman DK » ons 18 feb 2009 12:42

BingoDK skrev:Men er der mulighed for at se hvilke sprog omslagene er på inde på dvdstrax.dk? For det er sgu surt at have et svensk omslag af en film, når man har regnet med et dansk.. Uanset prisen :P


De fleste omslag er på norsk, men der er nogle få gange hvor man får den danske udgave. Men det er sjældent.

Så medmindre du har lyst til at blive skuffet burde du nok regne med at det er med norsk cover du får dem i.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Indlægaf SoulDecapitate » ons 18 feb 2009 13:25

jeg har bestilt over 30 film der fra, har aldrig nogensinde fået en med norsk cover.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » ons 18 feb 2009 14:01

Og hvis jeg får nogle med norsk cover kan de være helt sikker på at få dem retur igen... :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf BingoDK » ons 18 feb 2009 14:09

SoulDecapitate skrev:jeg har bestilt over 30 film der fra, har aldrig nogensinde fået en med norsk cover.


det er sgu ikke for at være til besvær men kan du nævne nogle af dem? :) er sgu ikke så begejstret for norsk omslag.. så hellere købe dem på engelsk!
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf SoulDecapitate » ons 18 feb 2009 14:16

Den seneste jeg købte der var simpsons the movie. OG den var med dansk cover. Skal lige kigge dem alle sammen igennem senere. Og fortælle dig hvilke det er jeg har købt ellers er det jo ikke forbudt og sende dem en mail eller ringe til dem.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf crockett » tors 19 feb 2009 11:57

Lige til info omkring blurays købt hos dvdstrax.dk...

Jeg har købt følgende:

Sin City
The Perfect Storm
The Departed
I Am Legend

Alle er med norsk cover, og, bortset fra The Departed, med HD lyd.

Jeg formoder det man skal holde øje med på de blurays man bestiller er om de hedder bluray NO eller bluray DK. Hedder de NO er det med norsk cover, hedder de DK er det med dansk cover.

Men jeg tvivler på det norske cover tager fornøjelsen ved at se dem fra mig. ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf crockett » tors 19 feb 2009 11:58

BingoDK skrev:Men er der mulighed for at se hvilke sprog omslagene er på inde på dvdstrax.dk? For det er sgu surt at have et svensk omslag af en film, når man har regnet med et dansk.. Uanset prisen :P


Du kan se når du bestille dem om de hedder bluray NO. NO må betyde at det er norsk cover. ;-)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf BingoDK » tors 19 feb 2009 13:24

crockett skrev:
BingoDK skrev:Men er der mulighed for at se hvilke sprog omslagene er på inde på dvdstrax.dk? For det er sgu surt at have et svensk omslag af en film, når man har regnet med et dansk.. Uanset prisen :P


Du kan se når du bestille dem om de hedder bluray NO. NO må betyde at det er norsk cover. ;-)


NO kunne også betyde Nordisk ;)
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Klato » tors 19 feb 2009 14:05

Jeg modtog " I am Legend" igår, og blev da lidt overrasket over, at den var med norsk cover! :? Jeg mindes ikke at have set det nævnt nogen steder, at den ikke skulle være dansk, når der samtidig IKKE står, at det er en importfilm? :shock: ... Det gør der trods alt på enkelte derinde.... Men som Crockett osse skriver ta'r det næppe fornøjelsen fra mig :wink: ..
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf crockett » tors 19 feb 2009 14:17

BingoDK skrev:
crockett skrev:
BingoDK skrev:Men er der mulighed for at se hvilke sprog omslagene er på inde på dvdstrax.dk? For det er sgu surt at have et svensk omslag af en film, når man har regnet med et dansk.. Uanset prisen :P


Du kan se når du bestille dem om de hedder bluray NO. NO må betyde at det er norsk cover. ;-)


NO kunne også betyde Nordisk ;)


Hmm... Jow dét... Sådan kan det gå når man ikke gennemtænker hele scenariet! :? :D
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf FunteXDK » lør 21 feb 2009 19:29

Forresten hvis folk ikke kender til highdefprices.com så er det den bedste søgemaskine (synes jeg) til at finde den billigeste pris på den/de blu-ray film man søger...

- Bare lige hvis i ikke kendte den :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf FunteXDK » lør 21 feb 2009 20:37

Ja, tak til highdefprices... den fandt da lige rambo region a (region-free) til 6$/50 kr. (uden porto) hos axel music :D
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster