Forum

"Tilbud": dvd.co.uk

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

"Tilbud": dvd.co.uk

Indlægaf FunteXDK » lør 21 feb 2009 15:13

Hejsa...
Jeg skulle lige bestille pinapple express hos dvd.co.uk og kiggede lidt efter jeg har købt den... også fandt jeg da lige nogle ps3 spil:
LBP: 15£
The Bourne Conspiracy: 13£
Lego batman, starwars og indy: pr. stk. 18£
HalfLife2, The Orange Box: 13£

Med hensyn til Lego spillene kan jeg ikke huske om der kommer porto på fordi at prisen overstiger 18£ også bliver de vidst sendt et andet sted fra, men kan ikke lige huske hvordan det er...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Gamemakerman » lør 28 feb 2009 15:54

Bestilte LittleBigPlanet og The Orange Box (X360), meget god pris. I skal dog være opmærksom på at der er 4£ bestillingsgebyr + porto.
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf TuXX » lør 28 feb 2009 17:36

Er de begyndt på det nu?
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf FunteXDK » lør 28 feb 2009 17:46

Betalte 1£ i porto for blu-ray filmen så det er kun deres spil der skal betales så meget i porto for...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf hazzwar » lør 28 feb 2009 19:14

Jeg husker det som at dvd.co.uk sender deres varer fra et sted udenfor EU's grænser, hvilket vil sige der er chance for at den onde tolder kommer efter dig... Eller er det mig der husker forkert? :P
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf susperia » lør 28 feb 2009 19:23

ja jeg er blevet taget 2 gange derfra.

købte uncharted for 16£ og skulle betale postdk 155kr for at hente den.
og købte mummy 3 på bd til 14£ mener jeg det var, og skulle batale postdk 185kr for at hente pakken.

Det var sidste år, og har ikke handlet der siden.
susperia
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf arnel925 » lør 28 feb 2009 19:25

hazzwar skrev:Jeg husker det som at dvd.co.uk sender deres varer fra et sted udenfor EU's grænser, hvilket vil sige der er chance for at den onde tolder kommer efter dig... Eller er det mig der husker forkert? :P

Jeg har selv bestilt 100000 gange fra dvd.co.uk (næsten) og aldrig oplevet told.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf TuXX » lør 28 feb 2009 19:46

Men derfor sender de stadig meget fra et risiko-sted.

Jeg har også tit kørt for stærkt uden at blive stoppet.. det har ikke gjort det til risikofrit af den grund.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf CarlsbergDK » lør 28 feb 2009 19:46

hazzwar skrev:Jeg husker det som at dvd.co.uk sender deres varer fra et sted udenfor EU's grænser, hvilket vil sige der er chance for at den onde tolder kommer efter dig... Eller er det mig der husker forkert? :P
Hov hov, tror du forveksler dem med PLAY.com nu, som rigtigt nok, sender deres gejl fra Jersey, en lille ø uden for Frankrigs kyst, som ikke er medlem af EU = told.

Har selv modtaget 12 blu-ray fra dvd.co.uk, og der har ikke været opkrævning af told.
Har modtaget 3 blu-ray fra PLAY.com, og fik opkrævet told på en af dem.

Så gå bare amok på dvd.co.uk! :P
CarlsbergDK
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf susperia » lør 28 feb 2009 19:50

CarlsbergDK skrev:
hazzwar skrev:Jeg husker det som at dvd.co.uk sender deres varer fra et sted udenfor EU's grænser, hvilket vil sige der er chance for at den onde tolder kommer efter dig... Eller er det mig der husker forkert? :P
Hov hov, tror du forveksler dem med PLAY.com nu, som rigtigt nok, sender deres gejl fra Jersey, en lille ø uden for Frankrigs kyst, som ikke er medlem af EU = told.

Har selv modtaget 12 blu-ray fra dvd.co.uk, og der har ikke været opkrævning af told.
Har modtaget 3 blu-ray fra PLAY.com, og fik opkrævet told på en af dem.

Så gå bare amok på dvd.co.uk! :P


Er mit indlæg usynligt? Jeg ved sgu jeg handlede ved dvd.co.uk.

Jeg havde også handlet der 30-40 gange, men de 2 sidste gange blev så en lidt dyr fornøjelse. 325kr for en Blu-ray jeg kunne få til 199kr i elgiganten.
susperia
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf SoulDecapitate » lør 28 feb 2009 20:16

Ja der er chance for told hos Dvd.co.uk, lorte sted og handle efterhånden.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » lør 28 feb 2009 21:29

De sender fra Svejts af og derfor er der risiko
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Indlægaf ShadowFlameDK » man 02 mar 2009 21:03

Et lille tip, hvis i ellers handler et ordentligt sted. Så nægt modtagelse - så får i jeres beløb tilbage fra forhandleren - og Post danmark får en lang næse.

De må sku tage sig sammen med det gebyr - det er helt horribelt. Og det gør det kun fordi i bare betaler.... lad vær !!!!!
ShadowFlameDK
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Indlægaf Erroneus » tirs 03 mar 2009 01:18

Lige en note, hvis alle nægter at modtage pakker når der løber told på, kan man risikere at butikken simpelthen stopper med at vil sende til landet.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster