Forum

PSP3000 m/spil + 2 film 999,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Indlægaf Hejan » man 23 feb 2009 22:39

Min far tog over for at købe den i Ringsted idag kl. 10.02 min. (der hvor de åbner) men de havde udsolgt da der var en rœkke idioter der havde stormet butikken :( og de havde kun 4
Billede
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Hejan » man 23 feb 2009 22:42

Chaui skrev:Du kan ligge film, musik og billeder over på den. Jeg har f.eks. købt GPS til min, så den sidder ude i bilen. du kan også købe kamera til den.

LOL man kan jo ikke ligge film over på den, man kan købe UMD film til den hvor produktionen er stoppet i Europa, fordi det solgte dårligt og at sætte billeder ind på den er pisse ubrugligt
Senest rettet af Hejan man 23 feb 2009 22:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Hejan » man 23 feb 2009 22:45

Player_2 skrev:.. og gå på nettet :-)

Ja og det er en pisse ubruglig og dårlig browser
Billede
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf tmlilja » man 23 feb 2009 22:45

Hejan skrev:Lol man kan jo ikke ligge film over på den, man kan købe UMD film til den hvor produktionen er stoppet i Europa, fordi det solgte dårligt


Jo, man kan godt lægge film ind på memorystick. Hvor man vil få dem fra, nu hvor Piratebay er blokeret af de fleste internetudbydere er så en anden sag... :roll: :roll: :roll:
tmlilja
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Hejan » man 23 feb 2009 22:49

tmlilja skrev:
Hejan skrev:Lol man kan jo ikke ligge film over på den, man kan købe UMD film til den hvor produktionen er stoppet i Europa, fordi det solgte dårligt


Jo, man kan godt lægge film ind på memorystick. Hvor man vil få dem fra, nu hvor Piratebay er blokeret af de fleste internetudbydere er så en anden sag... :roll: :roll: :roll:

Ja det ved jeg godt, og ja det er en anden sag
Billede
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Player_2 » tirs 24 feb 2009 00:48

Hejan skrev:
tmlilja skrev:
Hejan skrev:Lol man kan jo ikke ligge film over på den, man kan købe UMD film til den hvor produktionen er stoppet i Europa, fordi det solgte dårligt


Jo, man kan godt lægge film ind på memorystick. Hvor man vil få dem fra, nu hvor Piratebay er blokeret af de fleste internetudbydere er så en anden sag... :roll: :roll: :roll:

Ja det ved jeg godt, og ja det er en anden sag


Nu er der nu også andre muligheder end det ulovlige.. Jeg har selv rippet mine dvder og lagt noget over.. Og serier som Klovn og The Simpsons er også lette at rippe og lægge over på den
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf tmlilja » tirs 24 feb 2009 00:56

Player_2 skrev:
Nu er der nu også andre muligheder end det ulovlige.. Jeg har selv rippet mine dvder og lagt noget over.. Og serier som Klovn og The Simpsons er også lette at rippe og lægge over på den


Ja, lige præcis.

https://www.borger.dk/Emner/kulturogfri ... ering.aspx
tmlilja
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Hejan » tirs 24 feb 2009 14:26

Player_2 skrev:
Hejan skrev:
tmlilja skrev:
Hejan skrev:Lol man kan jo ikke ligge film over på den, man kan købe UMD film til den hvor produktionen er stoppet i Europa, fordi det solgte dårligt


Jo, man kan godt lægge film ind på memorystick. Hvor man vil få dem fra, nu hvor Piratebay er blokeret af de fleste internetudbydere er så en anden sag... :roll: :roll: :roll:

Ja det ved jeg godt, og ja det er en anden sag


Nu er der nu også andre muligheder end det ulovlige.. Jeg har selv rippet mine dvder og lagt noget over.. Og serier som Klovn og The Simpsons er også lette at rippe og lægge over på den

Det er jo så ikke det den er mest kendt for
Billede
Hejan
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Chaui » tirs 24 feb 2009 17:20

Det fungere ganske fint med at rippe/converte filerne så de er lige til at smide over på PSP'en. Så det er helt klart en lækker feature.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster