Forum

Sækkestole i Bilka og Føtex

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Dummiz » man 11 okt 2010 00:17

Ja nu ved jeg ikke lige hvor mange der er til fatboys og efterligninger :) Men jeg var i Føtex forleden dag og købe en stor sækkestol ala fatboy (Det ser ud til de er lavet af samme matriale,Sådan noget der er let at vaske af hvis der kommer cola pletter eller andet snavs på) det er godt nok en bestillings vare på 10 dage men til gengæld koster den kun 350,- og fåes i 5 forskellige farver hvis ikke jeg husker forkert :)

Så også at i Bilka har de store sækkestole i forskellige farver også noget ala fatboy stof :) Dog ved jeg ikke om de er bestillings vare men de koster 340,- :) Jeg er ikke sikker på om disse sækkestole er ligeså store som fatboys er men de er godt nok store så det må være noget ala "King size" så de er ikke helt små :)

Så hvis du overvejer en sækkestol og kan nøjes med en "Efterligning" og spare en masse penge så tag et kig i din nærmeste Bilka / Føtex :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Kondivand » man 11 okt 2010 01:19

Hvis du er på udkig efter en god sækkestol. kan jeg klart anbefale at kigge på ebay.de efter en smoothy xxl sækkestol. Prisen ligger som regel i omegnen af €40 plus porto, men så får man også en helt fantastisk god stol :)
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Dummiz » man 11 okt 2010 01:56

Jeg har lige købt en stor sækkestol i Føtex her forleden dag. det var bare hvis der var nogle der ville have en god sække stol til billige penge i stedet for at skal til at bestille hjem fra udlandet osv. den er nok heller ikke helt billig i forsendelse sådan en stol hvis det er :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Scoring » man 11 okt 2010 08:25

Ja - du kan købe den i føtex til billige penge, men du kan nok ikke sammenligne den med en Fatboy. Det lidt ligesom at sammenligne en computer med en mac - du får noget der virker til billige penge, men vil du have noget ekstra kvalitet, så er det en fatty ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf morfar » man 11 okt 2010 10:47

Scoring skrev:Ja - du kan købe den i føtex til billige penge, men du kan nok ikke sammenligne den med en Fatboy. Det lidt ligesom at sammenligne en computer med en mac - du får noget der virker til billige penge, men vil du have noget ekstra kvalitet, så er det en fatty ;)


Overhovedet ikke enig.

Jeg har købt 2 sækkestole i bilka til 500 kr stk. Stoffet er af meget tyk kvalitet og jeg kan seriøst ikke mærke om jeg sidder i en fatboy eller min egen..... og ja, jeg har siddet i en Fatboy.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Dummiz » man 11 okt 2010 11:23

Nu er det jo heller ikke for at sammenligne billige stole vs. fatty´s det var mere hvis folk ville have en god stor stol til billige penge i stedet for at smide 1800,- på en ny fatty. det var jo bare et tilbud jeg syntes i skulle se ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Scoring » man 11 okt 2010 16:52

morfar skrev:
Scoring skrev:Ja - du kan købe den i føtex til billige penge, men du kan nok ikke sammenligne den med en Fatboy. Det lidt ligesom at sammenligne en computer med en mac - du får noget der virker til billige penge, men vil du have noget ekstra kvalitet, så er det en fatty ;)


Overhovedet ikke enig.

Jeg har købt 2 sækkestole i bilka til 500 kr stk. Stoffet er af meget tyk kvalitet og jeg kan seriøst ikke mærke om jeg sidder i en fatboy eller min egen..... og ja, jeg har siddet i en Fatboy.


Tjaa, hver sin smag. Jeg ville personligt heller aldrig give 2000 for en sækkestol når man an få en til 500 i Bilka, jeg købte min med en flænge i billigt, og fixede den. Men forskellen er der altså. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Dummiz » tirs 12 okt 2010 00:22

Scoring skrev:
morfar skrev:
Scoring skrev:Ja - du kan købe den i føtex til billige penge, men du kan nok ikke sammenligne den med en Fatboy. Det lidt ligesom at sammenligne en computer med en mac - du får noget der virker til billige penge, men vil du have noget ekstra kvalitet, så er det en fatty ;)


Overhovedet ikke enig.

Jeg har købt 2 sækkestole i bilka til 500 kr stk. Stoffet er af meget tyk kvalitet og jeg kan seriøst ikke mærke om jeg sidder i en fatboy eller min egen..... og ja, jeg har siddet i en Fatboy.


Tjaa, hver sin smag. Jeg ville personligt heller aldrig give 2000 for en sækkestol når man an få en til 500 i Bilka, jeg købte min med en flænge i billigt, og fixede den. Men forskellen er der altså. :)



Ikke fordi jeg vil diskutere eller noget med dig men spørger af ren nysgerrighed :) Jeg har ikke prøvet en fatboy så ville bare lige høre hvad forskellen er :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Scoring » tirs 12 okt 2010 08:22

Jeg siger ikke du skal gå ud at købe en fatboy - aaaaaalt for dyrt.

- Men forskellen er ikke på "specs" - de ligger i f.eks varme, måden den former sig på og holdbarhed ;)

Men målene hedder også:

Bilka sækkestol: 135 x 160
Fatboy: 140 x 180

Det er ikke meget større, men der er da forskel.. ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf morfar » tirs 12 okt 2010 09:59

Scoring skrev:Jeg siger ikke du skal gå ud at købe en fatboy - aaaaaalt for dyrt.

- Men forskellen er ikke på "specs" - de ligger i f.eks varme, måden den former sig på og holdbarhed ;)

Men målene hedder også:

Bilka sækkestol: 135 x 160
Fatboy: 140 x 180

Det er ikke meget større, men der er da forskel.. ;)


Hvis man har en kæmpe røv, så kan det da godt være at de sidste 5 cm kan komme til sin ret :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf CD » tirs 12 okt 2010 20:08

jeg kunne ikke finde stolen i min lokale føtex nogen der evt der har et link :?
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Scoring » tirs 12 okt 2010 20:12

CD skrev:jeg kunne ikke finde stolen i min lokale føtex nogen der evt der har et link :?


Prøv Bilka..

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wwrgdr

Side 29 :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf CD » tirs 12 okt 2010 21:27

Scoring skrev:
CD skrev:jeg kunne ikke finde stolen i min lokale føtex nogen der evt der har et link :?


Prøv Bilka..

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wwrgdr

Side 29 :)


men bliver de solgt nu der står uge 44 for reklamen ? bare lagt at kører for middelfart til den nærmeste :D
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf Scoring » tirs 12 okt 2010 21:50

Ved sgu ikke helt - så gir du de der ekstra 200, det må du overleve så ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Sækkestole i Bilka og Føtex

Indlægaf CD » tirs 12 okt 2010 21:59

ja kan altid ringe i morgen har fri kl. 9 fra skole og har en bil hele dagen
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron