Forum

ThePatrickBay??

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

ThePatrickBay??

Indlægaf Chiesa » tirs 11 dec 2012 13:21

Hej Folkens

Jeg faldt over denne side, inde fra dba: http://thepatrickbay.com

Er der nogen som har erfaringer med denne side? Priserne er gode, men savner E-mærket.. :)

På forhånd mange tak
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Krede1972 » tirs 11 dec 2012 13:32

Det er jo et helt nyt firma, som er startet op 1. maj 2012.

Synes at det ser OK ud - man kan jo altid lægge ud med at købe for et beløb, som man er villig til at miste.

Men jeg vil da kigge og gerne bestille fra siden næste gang jeg har et spil i kikkerten, hvis prisen er lavest her.

Vær opmærksom på at der kommer fragt oveni i priserne.

Det er dog langt fra alle priser som er billigere end eksempelvis Coolshop - men nogle er.
Senest rettet af Krede1972 tirs 11 dec 2012 13:34, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf JanR » tirs 11 dec 2012 13:34

Det er ret åndssvagt at han sælger Sports Champions promo, selvom der klart og tydeligt står at man ikke må videresælge promoer på billedet.

http://thepatrickbay.com/shop/product.p ... roduct=126

Desuden er han venner på Facebook, med de tre personer som har skrevet positive anmeldelser om ham på Trustpilot. Jeg skal ikke kunne sige om de er inhabile, men det virker bare lidt useriøst.

Hans forretning virker reel nok. Han skal bare lige rette nogle småting rundt omkring.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Scoring » tirs 11 dec 2012 14:42

Hvem kan tage det navn seriøst? :lol:

Han har faktisk den gennemsigtige blå controller jeg har kigget efter længe på det danske marked.. Måske man skulle slå til
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 11 dec 2012 19:56

Scoring den gennemsigtige blå controller har de da både i Gamestop og i Blockbuster, jeg købte min i Gamestop faktisk til 399 og det er da snart 6 måneder siden.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 11 dec 2012 19:58

janzor88 skrev:Det er ret åndssvagt at han sælger Sports Champions promo, selvom der klart og tydeligt står at man ikke må videresælge promoer på billedet.

http://thepatrickbay.com/shop/product.p ... roduct=126

Desuden er han venner på Facebook, med de tre personer som har skrevet positive anmeldelser om ham på Trustpilot. Jeg skal ikke kunne sige om de er inhabile, men det virker bare lidt useriøst.

Hans forretning virker reel nok. Han skal bare lige rette nogle småting rundt omkring.


Præcis sådan en ting skulle nok få ens klokke til at ringe og IKKE bestille hos ham, fordi hvor får han så ikke sine ting fra ? .. F.eks fra Kina som er kopi vare ....
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Laffer » tirs 11 dec 2012 20:03

Jeg venter med at bestille noget derfra før nogen her på siden har lidt erfaringer med dem :)
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Erroneus » tirs 11 dec 2012 21:56

Det tror jeg er en god ide. Nu bor der sikkert en masse ærlige mennesker i Vollsmose, men jeg vil nok være lidt betænksom ved det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 11 dec 2012 23:04

Man kan også komme til at henlede tankerne på ThePirateBay så navnet ThePatrickbay er faktisk ikke særlig opfindsomt
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf CaptainKicker » ons 12 dec 2012 00:25

Jeg ville ALDRIG købe fra sådan en side.
Billede
CaptainKicker
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Krede1972 » ons 12 dec 2012 01:43

Nistelroy78 skrev:Man kan også komme til at henlede tankerne på ThePirateBay så navnet ThePatrickbay er faktisk ikke særlig opfindsomt


Manden hedder Patrick Bay, så det er vel meget nærliggende at kalde siden som han gør...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Scoring » ons 12 dec 2012 02:02

Nistelroy78 skrev:Scoring den gennemsigtige blå controller har de da både i Gamestop og i Blockbuster, jeg købte min i Gamestop faktisk til 399 og det er da snart 6 måneder siden.


What the.. Jeg har sgu kigget længe.. Hvor i landet har du købt den?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » ons 12 dec 2012 14:12

Scoring købte den i Gamestop i Glostrup Centeret, men de har også haft den i FONA i Glostrup centeret, El-giganten har den også tror du kigger de forkerte steder .. Har lige lavet en søgning til dig og tog mig 3 sekunder at finde den på el-gigantens hjemmeside.

http://www.elgiganten.dk/product/spil-k ... roller-bla
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » ons 12 dec 2012 14:17

Krede1972 skrev:
Nistelroy78 skrev:Man kan også komme til at henlede tankerne på ThePirateBay så navnet ThePatrickbay er faktisk ikke særlig opfindsomt


Manden hedder Patrick Bay, så det er vel meget nærliggende at kalde siden som han gør...



Jo men hvorfor THE foran så kunne han jo bare kalde det PatrickBay.com ... AP Møller kalder sig hellere "TheAPMøller"
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Scoring » ons 12 dec 2012 16:31

Jeg takker for linket - tror det er fordi jeg har søgt efter den røde, som åbenbart er lidt mere sjælden. Men tak tak, så er der ønsker til jul ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron