Forum

ThePatrickBay??

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf HrDanish » søn 13 jan 2013 15:47

Ohhh pslife er soooo not good! Min pung kan slet ikke klare alle de herlige tilbud folk falder over! Nåede lige at bruge små 800 men så får jeg da langt om længe prøvet resistance serien, samt mirrors edge. Og så blev der da lige til en gennemopfrisker med Ratchet i classic hd trioen. Samt en wireless keypad og marios vs. donkey til min gamle ds ;)

Men nu ikke flere tilbud guys!
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf FREILER » tirs 15 jan 2013 12:22

Jeg mødtes med Patrick fra ThePatrickBay igår da han var alligevel er på Sjælland disse dage.
Han modtog en lille håndfuld penge og jeg fik LEGO Ringenes Herre samt 2 x 400 kr.'s PSN kort, til halv pris.
Alt virker som det skal og jeg kan kun anbefale handler med ham.
Jeg smider en positiv handelskarakter både herinde og på TrustPilot :-)
Billede

- I Survived the PSN Outage of 2011

- PSN hacked last week. Osama Bin Laden found and killed this week - coincidence?
- So Osama Bin Laden is dead... Amazing what the Americans can do when the Playstation Network is down..
FREILER
Niveau 3
 
Indlæg: 232
By: Albertslund, 2620


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf HrDanish » ons 16 jan 2013 22:05

Bestilte min pakkesøndag, pakket og sendt mandag og modtog den igår. Lige da jeg modtog den virkede indpakningen lidt speciel (en stor plastpose) men inden i var alle mine varer rigtig godt pakket ind i ekstra beskyttende skum, og de var helt som de skulle være. Kan kun give Patrick og hans butik tommelfingeren op, for både service og pris! Skal nok få smidt en trustpilot anmeldelse ind i løbet af de næste dage.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf ThePatrickBay » ons 16 jan 2013 22:27

Mange tak for de pæne ord og karaktererne, både her og på TrustPilot.

Vi kunne ikke skaffe papkasser i de rigtige størrelser til den rigtige pris, så vi valgte at prøve nogle plastposer, som normalt bruges til tøj, sammen med noget skumplast. Det er godt at få noget respons på vores nye måde at sende det på - Det er helt sikkert noget, jeg vil føre videre til mit nye projekt, for det er en billig og beskyttende løsning; Og så er både vi og kunderne tilfredse.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster