Forum

Gamestop priser på PS4 spil

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf Allanb » fre 26 sep 2014 10:09

Cena skrev:
Er det seriøst? For en PS4 version. Og så prøver de at sælge den til 200-250 kr. bagefter. Jeg tager en tur derover efter arbejde i dag og skal nok skrive prisen :)



Undskyld, men hvad havde du egentlig forventet de skulle give for et spil, hvor de sikkert kun sælger ca. 10 % af hvad de køber ind?

I min optik, er sådan et spil faktisk ikke noget værd, når der er kommet et nyt. Har også foræret mit væk til en der lige ville prøve et fodbold spil...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf mrlenniboy » fre 26 sep 2014 10:23

nu står jeg selv i en butik hvor vi bytter, og vi fik 10 fifa 14 ind i går og vi gav 40kr i bytte for det, vi kommer aldrig af med dem så tror ikke du skal forvente ret meget i gamestop i dag. ved de gav 60 kr i går
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf Cena » fre 26 sep 2014 10:24

Allanb skrev:
Cena skrev:
Er det seriøst? For en PS4 version. Og så prøver de at sælge den til 200-250 kr. bagefter. Jeg tager en tur derover efter arbejde i dag og skal nok skrive prisen :)



Undskyld, men hvad havde du egentlig forventet de skulle give for et spil, hvor de sikkert kun sælger ca. 10 % af hvad de køber ind?

I min optik, er sådan et spil faktisk ikke noget værd, når der er kommet et nyt. Har også foræret mit væk til en der lige ville prøve et fodbold spil...


Altså jeg havde jo selvfølgelig ikke forventet at jeg fik 150-200 kr. for et 1 år gammelt spil, men havde nok forventet omkring 100 kr. Hvis de kun sælger 10% af dem de køber, så har de satme en dårlig forretning, og så havde de stensikkert ikke købt dem ind. Coolshop giver 100 kr. for Fifa 14 i tradeshop, og da de generelt giver mindre end GS for spil (Men også sælger billigere), så lyder 60 kr. ikke af meget.

Men hvis du tager et eksempel som COD så får du stadig en del penge selvom du bytte det sidste nye ind lige op til/efter udgivelsen på det andet. Jeg mener jeg fik 150 kr. sidst jeg byttede COD ind da jeg købte nyt på Xbox 360.
Som eksempel får du 190 kr. for Ghost nu på PS4 hos coolshop, men under 1½ måned til udgivelsen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf Antoni » fre 26 sep 2014 10:27

Da jeg var nede i tirsdags sagde han ca 45 kr for FIFA 14
Billede
Antoni
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Valby


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf Michael Jensen » fre 26 sep 2014 10:34

Nu er der også stor forskel på et skydespil og et sportspil, Cena. Ældre Call of Duty spil bliver folk aldrig rigtig trætte af, mens FIFA 13 blev til skrald i samme øjeblik FIFA 14 udkom. Nu er 15 udkommet, så nu er 14 stort set lige til at smide ud.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf Cena » fre 26 sep 2014 10:45

Michael Jensen skrev:Nu er der også stor forskel på et skydespil og et sportspil, Cena. Ældre Call of Duty spil bliver folk aldrig rigtig trætte af, mens FIFA 13 blev til skrald i samme øjeblik FIFA 14 udkom. Nu er 15 udkommet, så nu er 14 stort set lige til at smide ud.


Jeg vil godt give dig ret, da jeg deler sammen synspunkt. Men syntes alligevel det er utroligt.
Men tak for jeres svar. Jeg gider ikke bruge min tid på at spørge derovre. Jeg ser om jeg ikke kender en der har en PS4, som kan bruge spillet gratis :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf morfar » fre 26 sep 2014 10:45

Hvis der er en der køber fifa 15 til ps4, så lad vær at smid fifa14 ud. Kunne godt bruge et billigt eksemplar (-:

(Bare lige for at se det på ps4 og nappe de nemme trofæer)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf Deqstic » fre 26 sep 2014 11:04

morfar skrev:Hvis der er en der køber fifa 15 til ps4, så lad vær at smid fifa14 ud. Kunne godt bruge et billigt eksemplar (-:

(Bare lige for at se det på ps4 og nappe de nemme trofæer)


Du er velkommen til at købe mit :wink:

Skriv i PB.
Deqstic
 


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf sht » fre 26 sep 2014 12:14

Jeg har også et FIFA 14 til PS4 billigt til salg, hvis nogen er interesseret.
Afhentning er også en mulighed, skriv PM.
Billede
sht
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf Nixse » man 03 nov 2014 13:23

Cena skrev:
wMikkel skrev:
Cena skrev:Nogen der har været forbi Gamestop med deres Fifa 14 til PS4 og ved hvor meget de giver?


Jeg har ikke, men har hørt de giver 60 kr i bytte.


Er det seriøst? For en PS4 version. Og så prøver de at sælge den til 200-250 kr. bagefter. Jeg tager en tur derover efter arbejde i dag og skal nok skrive prisen :)


Du er længe undervejs med svaret - Er du faret vild på vejen derover? :lol:
Nixse
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Gamestop priser på PS4 spil

Indlægaf morfar » man 03 nov 2014 14:50

sht skrev:Jeg har også et FIFA 14 til PS4 billigt til salg, hvis nogen er interesseret.
Afhentning er også en mulighed, skriv PM.


Er kun interesseret i skiven og maks 50 kr incl porto.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron