Forum

CoolShop !!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: CoolShop !!!

Indlægaf Krede1972 » fre 29 aug 2014 00:34

Det er dårlig stil at trække penge før en vare er sendt... Også eller måske især når vi taler om forudbestillinger.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: CoolShop !!!

Indlægaf thomsen83 » fre 29 aug 2014 01:24

Hvilke forretninger har den prisgaranti som i sidder og øffer om? Det er der INGEN der har, prisgaranti fungere ved coolshop som alle andre steder - kom med et bevis på du har fundet varen billigere og de matcher prisen. Der er heller INGEN andre butikker der lader prisen være nede til andre.

Det faktum at de er så nemme at få til at rette varen, burde i være glade over og så lade være med at øffe.

At de så er ringe til ALT andet, er jeg ganske enig i.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Major Oblivious » fre 29 aug 2014 05:19

Krede1972 skrev:Det er dårlig stil at trække penge før en vare er sendt... Også eller måske især når vi taler om forudbestillinger.

Det er direkte ulovligt, når/hvis de gør det

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sag ... e-for-vare
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Vreki » fre 29 aug 2014 06:28

thomsen83 skrev:Hvilke forretninger har den prisgaranti som i sidder og øffer om? Det er der INGEN der har, prisgaranti fungere ved coolshop som alle andre steder - kom med et bevis på du har fundet varen billigere og de matcher prisen. Der er heller INGEN andre butikker der lader prisen være nede til andre.

Det faktum at de er så nemme at få til at rette varen, burde i være glade over og så lade være med at øffe.

At de så er ringe til ALT andet, er jeg ganske enig i.


Der er f.eks. den lille kiosk nede på hjørnet, Amazon tror jeg den hedder :wink:

For items with a future release date, the Amazon.co.uk price may change between the time of order and the date the item is dispatched. We don't charge you until we dispatch an item; therefore, when you pre-order selected books, CDs, videos, DVDs, pieces of software or video games, you'll be charged the lowest price offered by Amazon.co.uk between the time the order was placed and the item's release date.

If the price is lowered on the release date and your order has already been dispatched, we'll automatically refund the difference between the price you were charged and the release-date price. Pre-order Price Guarantee only applies to items displaying the Pre-order Price Guarantee offer on the product detail page. Terms and Conditions apply.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » fre 29 aug 2014 08:13

Problemt er vel at CoolShop har "Prisgaranti" og ikke nok med det, selv ned justere priser på spil inden release dagen. Så er det fu... dårlig kunde service at man selv skal gøre dem opmærksom på dette. Jeg kunne måske forstå hvis de hæver det originale beløb og så automatisk tilbageføre diffen. Men nej, du skal skal bruge lang tid på at "tale" med en trunte(m/k) som så for det meste fatter hat af det du beder dem om..
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf palawan » fre 29 aug 2014 09:12

Bemærk venligst, at jeg ikke skriver, at Coolshop har hævet penge før ud for, at varen er afsendt ! Det har jeg aldrig oplevet med dem !

Og Poke83 - Såfremt det er møntet på mig, så "øffer" jeg ikke. Jeg poster en oplevelse / holdning og en orientering til ligesindende. Jeg var personligt ikke klar over, at Coolshop "beholder" og debiterer den høje pris, uagtet de sætter prisen ned op til release. Jeg tænkte, at andre kunne være i samme båd og evt. fandt informationen relevant i forhold til hvorledes de måtte ønske, at disponere i forhold til deres forudbestillinger. Ikke dig åbenlyst og ære være med det...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: CoolShop !!!

Indlægaf k_kronborg » man 01 sep 2014 10:02

Vreki skrev:
thomsen83 skrev:Hvilke forretninger har den prisgaranti som i sidder og øffer om? Det er der INGEN der har, prisgaranti fungere ved coolshop som alle andre steder - kom med et bevis på du har fundet varen billigere og de matcher prisen. Der er heller INGEN andre butikker der lader prisen være nede til andre.

Det faktum at de er så nemme at få til at rette varen, burde i være glade over og så lade være med at øffe.

At de så er ringe til ALT andet, er jeg ganske enig i.


Der er f.eks. den lille kiosk nede på hjørnet, Amazon tror jeg den hedder :wink:


Ja, det er præcis det Amazon gør. Det virker upåklageligt. Man får endda en email med hvor meget nedsat pris man har fået siden man oprindelig bestilte varen i god tid, så man har mulighed for at afbestille, hvis man mener at man kan få den billigere et andet sted.

Det er altså bare nemmere at forudbestille samtlige PS4 spil på Amazon og så sige nej til dem hen af vejen, hvis man ikke skal bruge dem alligevel.

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: CoolShop !!!

Indlægaf InVecXioN » man 01 sep 2014 11:46

Jeg bestilte i fredags en ny DS4 kontroller fra Coolshop.. Selve post indpakningen var fin, men da jeg får pakken op, er emballagen på min DS4 brudt. Efter en længere chatsamtale, bliver jeg tilbudt en kompensation på 50kr..... i Coolshop Point...

Efter lidt pressen, ender det med at jeg får tilsendt en returlabel via mail så jeg kan få byttet Kontrolleren til en ny, der ikke er i åben indpakning.

Det er fandme ringe, at man bestiller noget til fuld pris og så virker det som om, at de prøver at tørre et produkt de har fået retur af på en.. euuufh! siger jeg bare!
InVecXioN
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: København


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster