Forum

CoolShop !!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

CoolShop !!!

Indlægaf magiske » fre 21 mar 2014 16:02

Endnu engang få men ikke spil på release dagen fra CoolShop. Skal lige have bruget de sidste point jeg har til gode og så bliver det sku EG for fremtiden..

/M
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » fre 21 mar 2014 16:06

Ja, nævnte det i inFamous tråde. De sidste 3 gange jeg har bestilt derfra, har jeg ikke modtaget spillet på release. Om man så vil skyde skylden på Post Danmark er mig underordnet, men at det konsekvent kun sker når jeg køber gennem Coolshop er lidt spøjst.

Men som Cena nævner, tror jeg skal begynde at handle hos Elgiganten. De virker sgu ret stabile og prisstærke.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Morten Rask » fre 21 mar 2014 16:09

Elgiganten sendte min Special Edition onsdag, den var klar til afhentning på posthuset torsdag.

Jeg har ikke handlet ved Coolshop siden de annullerede min Special Edition af Heavy Rain, dagen før udgivelse, fordi de ikke modtog produktet selvom de havde taget forudbestillinger på det.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » fre 21 mar 2014 16:10

Og som bonus har de taget 299kr for MGS og ikke 278 da jeg jo har været så flink at forudbestille.
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » fre 21 mar 2014 16:13

magiske skrev:Og som bonus har de taget 299kr for MGS og ikke 278 da jeg jo har været så flink at forudbestille.


Til deres 'forsvar' har de altid været nogle svin med forudbestillinger - Det er bestemt ikke noget nyt.

Spillene koster en bondegård hvis man forudbestiller, så daler de så småt i pris op til release har jeg erfaret. Hvis man så skriver til dem og beder om den nye pris, smider de bare en bag pre-order køen. Fuldstændig til grin, kan slet ikke svarer sig at forudbestille hos dem.
Senest rettet af Sethos fre 21 mar 2014 16:17, rettet i alt 1 gang.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » fre 21 mar 2014 16:16

Deres supporter startede også med at sige at der ikke var sket en fejl. Men et folkeskole regnestykke fik ham overbevist. Men jeg kunne da få dem som points ? Ikke noget med bare at sige undskyld og så overføre penge med det samme. Ohh well. You live and learn:)
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Chaui » fre 21 mar 2014 17:21

Hvorfor handler i overhovedet hos dem? De har i rigtig mange år været det ringeste sted og forudbestille spil. Jeg har aldrig fået et spil til tiden hos dem. Men vil mam være sikker på og få på dagen skal i jo os købe i butikkerne.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: CoolShop !!!

Indlægaf morfar » fre 21 mar 2014 17:34

Jeg fatter overhovedet at man tør handle hos dem. Og har efterhånden heller ikke ondt af dem de snyder og røvrender. Er man gamer, så ved man også at coolshop er no go.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » fre 21 mar 2014 17:58

Er faktisk lang tid siden jeg har handlet hos dem. Men fandt ud af jeg havde points til gode. Men så kan jeg lære det!!
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » fre 21 mar 2014 18:20

Chaui skrev:Hvorfor handler i overhovedet hos dem? De har i rigtig mange år været det ringeste sted og forudbestille spil. Jeg har aldrig fået et spil til tiden hos dem. Men vil mam være sikker på og få på dagen skal i jo os købe i butikkerne.


Fordi jeg har aldrig haft problemer med dem, de var den næsten den eneste netbutik I danmark der regelmæssigt sendte spil ud 2-3 dage i forvejen og de havde fragfri priser. Det er først inden for det sidste års tid eller to det er gået stærkt ned af bakke. Ved ikke om det er ren inkompetence eller fordi de pludselig skal have en finger i alt; tøj, gadgets, gambling og tonsvis af andet lort.

Men er glad for lektien er lært nu, godt og grundigt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf magiske » fre 21 mar 2014 19:15

Tror du har ret. Sidste spil jeg købte hos dem var 18/Aug/2012 - Borderlands 2. Og hvad jeg kan huske kom det også forsent.
For ja "I starten" var de super cool. Fik også altid mine spil mindst 1 dag før release.
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Recce-22 » fre 21 mar 2014 20:34

Jeg har nu ikke haft nogle problemer med Coolshop og har over 50 handler hos dem. Fik min ps4 til 3099,- og så endda dagen før den danske udgivelsesdato.
Billede
Recce-22
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: CoolShop !!!

Indlægaf palawan » fre 21 mar 2014 21:04

Jeg synes Coolshop´s PS4 / Xbone håndtering var så himmelråbende håbløs og neglicerende, at jeg heller ikke bruger dem ret meget mere. Jeg endte med at afbestille begge hos Coolshop og fik en seriøs dårlig smag i munden over deres håndtering.
Kun hvis jeg ikke KAN vente en ekstra dag eller to ekstra på en leverance fra Amazon.co.uk og priserne er mærkbart lavere end EG benytter jeg Coolshop.

Er der ikke en "upcoming" DK Coolshop derude. En Coolshop som Coolshop var, da de var "cool", som nogle kan anbefale ?
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: CoolShop !!!

Indlægaf Sethos » fre 21 mar 2014 21:11

palawan skrev:Er der ikke en "upcoming" DK Coolshop derude. En Coolshop som Coolshop var, da de var "cool", som nogle kan anbefale ?


Lige PT tror jeg sgu Elgiganten er vejen frem, de gør det rigtig godt. Gode priser og de sender ud til tiden, nogen gange lidt før.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: CoolShop !!!

Indlægaf HEADSTAR » lør 22 mar 2014 12:04

Hvis det nu var hus køb eller bil køb det handlede om eller C2O indexet så ville jeg naturligvis også holde igen
helt ærligt så er det kun spil i køber.

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor at i gider spile jeres tid med brok over for coolshop når i kan eller kunne
have gået andre veje som det bliver nævnt i tråden.

Bagefter hœnger i coolshop ud, især her inde, det er altså den slags der ødelægger foretninger.
Og så på grund af et release spil, det er sgu for dumt.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron