Forum

Worldofgames.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Worldofgames.dk

Indlægaf morfar » man 11 aug 2014 17:20

Slimjay DK skrev:som allerede nævnt, så kan CVR nummeret ikke slås op. case closed :)


Nemlig. Det er dermed slet ikke et firma, men blot en privatperson der kan behandle eventuelle kunder som det passer ham.

Held og lykke til dem vover pelsen.

Jeg holder mig langt væk og har ikke ondt af dem der tuder over at være blevet røvrendt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Blauwy » man 11 aug 2014 17:34

Jeg synes også at tonen herinde ligger opad at der er ingen der tør tage chancen.

For ja, så er man selv udenom at blive snydt hvis man køber hos manden alligevel.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Sethos » man 11 aug 2014 17:38

Blauwy, du er mand for at prøve, go.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Blauwy » tirs 12 aug 2014 07:18

"Uden risiko lærer mand ej at spilde penge" - er det ikke sådan den er? Noget i den stil!

Hvad skal man ellers bruge penge på, hvis det ikke er for at teste om en butik er legitim?
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Blade dk » tirs 12 aug 2014 07:36

Har før handlet med vedkommet, og hos mig har ser aldrig været nogen problemer har altid fået spillene nye i original indpakning. Sendt som bobbel kuvert. Eller med track n trace . Så kan kun fortælle om mine egne erfaringer
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Abildtrup » tirs 12 aug 2014 10:53

Skriv dog til dem og få dem til at skrive et par ord i denne tråd.
Det kunne gavne alle sider.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf iPwnd94 » tors 04 sep 2014 15:44

Handler tit ved ham, og han har enormt gode priser, plus service er i top form.
Havde en episode med forudbestilling af Farcry 3, hvor den blev sendt til min "gamle" adresse, det var også lidt min skyld da jeg ikke havde oplyst det, men han sendte bare et helt nyt til den rigtige adresse.

Hjemmesiden klager han selv over da, han ikke er verdens bedste, og er ene man om det, og det er en "hobby" shop, ved siden af hans rigtige arbejde.


Så i kan trygt handle hos ham.
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Krede1972 » tors 04 sep 2014 16:09

iPwnd94 skrev:

Så i kan trygt handle hos ham.


Ja, ligeså trygt som hos en hver anden privatperson.

Dermed ikke sagt at man bliver snydt og bedraget ved at købe fra siden, men går noget galt så har man altså ikke samme rettigheder som hvis man køber fra en "rigtig" internetforretning.

Et eller andet sted så er det vel ulovligt at foregive at man har et cvr.nummer ved bare at opdigte et?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Capperdude » tors 04 sep 2014 16:57

Vreki skrev:Det ser godt nok ikke tillidsvækkende ud, og jeg skal heller ikke have nogen penge i klemme.

Men på den anden side: :wink:
*Kontakt adresse og hostmaster records peger på en ejerlejlighed i hillerød.
*Telefonnummer matcher og kan give mandens navn.
*Betaling er direkte til hans bankkonto.

Så hvis han har tænkt sig at svindle en masse kunder der ved hvor han bor, eller sælger "momsfri" spil direkte gennem hans egen bankkonto, så er han da vist ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Der vil ikke gå mange dage før enten skattevæsnet eller et par gutter fra den lokale MMA-klub står og banker på døren. Jeg ved næsten ikke hvad der er mest skræmmende. #-o


Skattevæsnet. Der er god grund til at frygte folk, som kun har til formål at stjæle fra dig, og som endda kan gøre det uden du kan gøre noget ved det.

Det er de færreste kriminelle forundt at være over loven.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Worldofgames.dk

Indlægaf pjulledk » fre 05 sep 2014 16:19

Her er en samtale jeg havde med ejeren af siden og fik et nyt CVR nummer http://imgur.com/mrNX0yd
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Mythokai » fre 02 jan 2015 16:23

Hans priser er da meget i stil med andre butikker!? Jeg ser slet ingen grund til at handle der, specielt ikke med alle de faretegn der dukker op hos mig, bare det at se på hjemmesiden.
Mythokai
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Alaniata » fre 09 jan 2015 16:12

Jeg synes personligt ikke priserne er fantastiske... Jeg er på udkig efter en billig PS4 og det kan jeg hos ham få til et par hundrede billigere end i butikken og det vil jeg ikke betale ved en privathandel...
Alaniata
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Århus


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron