Forum

Worldofgames.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Worldofgames.dk

Indlægaf Robinson » søn 10 aug 2014 16:43

Nogen som har erfaring med denne side www.worldofgames.dk ..??
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf mrlenniboy » søn 10 aug 2014 16:53

har selv kigget på dem, men har endnu ikke turde bestille defra
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Sethos » søn 10 aug 2014 16:59

Ser sgu halv-suspekt ud den amatør side.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Morten Skou » søn 10 aug 2014 17:06

Som Sethos siger, så ser den godt nok suspekt ud - ikke et sted jeg ville handle.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Robinson » søn 10 aug 2014 17:14

Har det lidt på samme måde, men priserne er da fine...... prøver at sende et par forespørgsler til dem.
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Franklinxy » søn 10 aug 2014 17:18

Jeg ville ikke røre den side med en ildtang! CVR nummert som er oplyst, findes så heller ikke..
Franklinxy
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Vanløse


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Morten Skou » søn 10 aug 2014 17:18

Jeg har lige tjekket og CVR-nummeret som de oplyser at de har, det findes slet ikke og betalingsmetoden er ikke særlig sikker:
Når man gerne vil bestille, så får man en faktura med reg & konto nr. så overfører man pengene og skriver faktura nr. ned som indbetaler.


Og..
kun 25 kr uanset antal ( som brev på eget ansvar, man får ikke refunderet sine penge tilbage hvis det bortkommer. )
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Sethos » søn 10 aug 2014 17:20

Robinson skrev:Har det lidt på samme måde, men priserne er da fine...... prøver at sende et par forespørgsler til dem.


Ja, nogle af dem lidt for fine ...

Der er alt for mange advarselstegn, hold dig væk.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf morfar » søn 10 aug 2014 17:50

Den side lugter langt væk af "jeg stjæler dine penge"
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Erroneus » søn 10 aug 2014 18:13

Nu er det svært at bedømme ud for de få anmeldelser der er på https://www.trustpilot.dk/review/worldofgames.dk

Men det som "Filip Alsted Brinch Pedersen" skriver, er netop problemet med sådan en side der.

En tidligere bruger herinde, ved navn Severne, prøvede i øvrigt at lave skjult reklame for siden. Sider der bruger sådan metoder, de får aldrig mine penge.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Vreki » søn 10 aug 2014 20:10

Det ser godt nok ikke tillidsvækkende ud, og jeg skal heller ikke have nogen penge i klemme.

Men på den anden side: :wink:
*Kontakt adresse og hostmaster records peger på en ejerlejlighed i hillerød.
*Telefonnummer matcher og kan give mandens navn.
*Betaling er direkte til hans bankkonto.

Så hvis han har tænkt sig at svindle en masse kunder der ved hvor han bor, eller sælger "momsfri" spil direkte gennem hans egen bankkonto, så er han da vist ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Der vil ikke gå mange dage før enten skattevæsnet eller et par gutter fra den lokale MMA-klub står og banker på døren. Jeg ved næsten ikke hvad der er mest skræmmende. #-o
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Blauwy » søn 10 aug 2014 20:40

Men man beder jo selv folk om at være skeptiske og gå i en stor bue om ens butik, hvis man får en 12-årig knægt til at designe hjemmesiden.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Worldofgames.dk

Indlægaf MJJ » man 11 aug 2014 14:44

Altså han skriver jo direkte følgende

Altid lave priser.
varen kan altid afhentes, sendes & evt leveres hvis det er i nærområdet.
Natåben i forbindelse med alle preorders.

Og det er sku mere end andre webshops gør de vil slet ikke have nogen kunder rendende ... så nok ikke fordi han er ude på at snyde nogen.

Men derimod er hans kundeservice også ret atypisk

Pris på forsendelse & levering.
kun 25 kr uanset antal ( som brev på eget ansvar, man får ikke refunderet sine penge tilbage hvis det bortkommer. )
Pakke 40 kr uanset antal ( med track nr, postdanmark dækker bortkomne pakker )

- Nej man får vel ikke pengene tilbage, han sender vel bare et nyt spil, men så ryger hans overskud på 30 kr - men vildt nok han sælger PS4 under markedspris - Gad vide om han har adgang til Haugsted Gruppen i lufthavnen det er dem der modtager alt elektronik fra udlandet som skal til butikker osv.

Spændende om en garanti er ligeså meget værd som det stykke papir kvitteringen er på .D
MJJ
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Vreki » man 11 aug 2014 14:52

MJJ skrev:- Nej man får vel ikke pengene tilbage, han sender vel bare et nyt spil, men så ryger hans overskud på 30 kr - men vildt nok han sælger PS4 under markedspris -


Jeg tror ikke du skal regne med at han sender et nyt spil, det falder vist ind under "ikke pengene tilbage".
Det er sådan set heller ikke urimeligt hvis man selv vælger at få det sent som brev.

Men når jeg ser PS4 så billigt og Destiny(PS4) til 389, så er det jeg overvejer om der mon bliver afregnet moms for den handel?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Worldofgames.dk

Indlægaf Slimjay DK » man 11 aug 2014 15:26

som allerede nævnt, så kan CVR nummeret ikke slås op. case closed :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron