Forum

Import af ps4 fra USA

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Import af ps4 fra USA

Indlægaf masterman » tors 14 aug 2014 09:32

Hej derude.

Ville høre om der er nogen, som har importeret deres ps4 og i givet fald hvilke om der er noget man skal være særlig opmærksom på i det forbindelse. Overvejer det stærkt, da jeg har familie, som jævnligt krydser atlanten.
masterman
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Import af ps4 fra USA

Indlægaf Abildtrup » tors 14 aug 2014 09:54

Kan det overhovedet betale sig efterhånden.
Køb en herhjemme (nem garanti). Lav en amerikansk bruger og køb spil online til billige penge.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Import af ps4 fra USA

Indlægaf masterman » tors 14 aug 2014 10:04

maskinen koster 400$ svaredne til 2231kr. I DK koster den 3100. Udemærket besparelse. Mht reklamation, så kan jeg såfremt den går i stykker blot sende den tilbage næste gang min familie er i DK. Umiddelbart er den eneste ulempe, at jeg skal have anskaffet mig et nyt strømstik. Er lidt usikker på om den kan afspille blu-ray/DVD fra EU?
masterman
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Import af ps4 fra USA

Indlægaf Vreki » tors 14 aug 2014 10:13

Det regnestykke forudsætter vist du ikke bliver taget i tolden.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Import af ps4 fra USA

Indlægaf EvilNinjaMoby » tors 14 aug 2014 10:17

Der er ikke nogle toldproblemer når man selv transporterer den hjem via fly... Så længe man holder sig under 3250,- DKK.

PS4 kan købes for 3000,- leveret i DK. Personligt ville jeg ikke spare 7-800,- og risikere at skulle undvære min konsol i lang tid, og samtidig belaste andre med mit problem... Men det er naturligvis op til den enkelte.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Import af ps4 fra USA

Indlægaf Slimjay DK » tors 14 aug 2014 10:30

masterman skrev:maskinen koster 400$ svaredne til 2231kr. I DK koster den 3100. Udemærket besparelse. Mht reklamation, så kan jeg såfremt den går i stykker blot sende den tilbage næste gang min familie er i DK. Umiddelbart er den eneste ulempe, at jeg skal have anskaffet mig et nyt strømstik. Er lidt usikker på om den kan afspille blu-ray/DVD fra EU?



Blu-ray og dvd delen er regionsbeskyttede, så det kan du ikke :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Import af ps4 fra USA

Indlægaf masterman » tors 14 aug 2014 10:56

Kan sagtens følge argumenterne for at lade være. Har overvejet de forskellige risici ved at købe fra udlandet, men "gamler" gerne med risikoen for at den bryder sammen. DVD og blu-ray er ikke noget jeg benytter mig af i væsentlig stil, derudover har jeg også en ps3.
Er det andre hindringer en anskaffelsen af et nyt strømstik? kan jeg evt. benytte mit gamle fra min ps3?
masterman
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Import af ps4 fra USA

Indlægaf Abildtrup » tors 14 aug 2014 10:57

Samme stik.
Koster fra ca. 20,- for nyt, alt efter længde på kablet.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Import af ps4 fra USA

Indlægaf Blauwy » tors 14 aug 2014 11:28

Spar på 2 byture og du har 800kr lige i lommen. Wupti. :)

Jeg synes emnet kommer op tit herinde og har endnu ikke set en muligheden hvor det kunne betale sig. Det er simpelthen for bøvlet i det store hele. Så hvis den går i stykker skal du vente på noget familie kommer til Dk og tager den med tilbage og kommer til Dk igen?
Det tror jeg du vil blive træt af meget meget hurtigt.

Men ja, det er jo kun dig der kan beslutte dig for hvad du gør.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar


Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster