Forum

Bedste netforhandler

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Bedste netforhandler

Indlægaf hudhud » søn 17 aug 2014 02:15

Hej

Jeg har i et stykke ikke købt spil, og ved ikke længere, hvor det er billigst/bedst at handle.
Jeg plejede at købe fra Amazon, men det var før de stoppede gratis fragt.
Jeg har kigget på Coolshop, men har læst herinde, at de er dårlige mht. levering.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Bedste netforhandler

Indlægaf Rechain » søn 17 aug 2014 02:44

Jeg bruger mest elgiganten, cdon og en gang imellem amazon (co.uk) :) mht coolshop, så er det en blandet fornøjelse. Jeg stoppede med at bruge dem efter adskillige dårlige oplevelser med enten forsinkede leveringer eller halv-ødelagte forsendelser.

Men som skrevet, andre har oplevet gode oplevelser. Jeg vil dog nødig bruge dem igen, men det er op til folk selv :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Bedste netforhandler

Indlægaf Cena » søn 17 aug 2014 08:00

Elgiganten vil jeg sige. Får som regel spillene en dag før release og ellers på selve release. De sender næsten altid spillene 2 dage før release.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Bedste netforhandler

Indlægaf Underdog dk » søn 17 aug 2014 09:25

Hej, hvis du er indstillet på at købe fra andet land og ikke blive nappet i tolden (fsv. hvad jeg ved), så er der også http://www.simplygames.com

Jeg har ihvertfald lige forudbestilt Diablo 3 Reapers til PS4 og de pakkede/afsendte spillet i fredags. Der er godtnok release d. 19/8 så jeg får det måske den 20 eller 21. august.

Så hvis du har lidt tålmodighed og vil spare lidt skillinger ku det være en mulighed for dig :)
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Bedste netforhandler

Indlægaf Erroneus » søn 17 aug 2014 10:35

Jeg har også næsten droppet Amazon UK helt, ærgerligt de smed fragt på igen, fordi så er de som regel for dyre til spil. Men rart at se, at andre også har taget konsekvensen, forhåbentligt ændrer de det tilbage en dag. Jeg har ført regnskab over ting, jeg ville have købt hos Amazon UK, men som er blevet for dyre pga. fragten og siden maj måned har Amazon UK mistet 484,69£ på mig eller hvad der svarer til ca. 4500 kr, men de er sq nok totalt ligeglade :)

Men jeg bruger Elgiganten, Simplygames og Coolshop i en kort periode, pga. 30 dage med deres gratis premium. Jeg bruger sjældent CDON, det er mest hvis de lige kaster en voucher efter en og man rammer et af deres gode spil-tilbud, som der er et par stykker af om året, specielt omkring jul.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst