Forum

Billige spil på US Storen

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Billige spil på US Storen

Indlægaf morfar » tirs 04 nov 2014 09:52

Det har været oppe at vende flere gange, men jeg vil lige gør folk opmærksomme på det igen.

Et nyt spil/forudbestilling af spil koster 60$ på US Storen. Det er ca. 370 kr.
PS+ koster ca. 280 kr. om året og udvalget af gratis titler er tæt på det europæiske.

Det kræver en US PSN account. Den kan oprettes på 5-10 min. Brug dit navn og en fake adresse i US. Feks i Delaware.

Når den spørge om US accounten skal være primær, vælger man ja.

Efter oprettelse købes prepaid psn cards hos f.eks. : offgamers.com/amazon.com (har selv lige købt 100$ hos offgamers og det virker)

http://www.offgamers.com/playstation-ne ... 9-5330.ogm

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_ ... n+ca%2Caps

Ovenstående er ikke affiliatelinks eller noget!

Man logger ind på sin US account når der skal købes/downloades og logger ind på sin EU account når der skal games og scores trophies :-)

Utroligt nemt og hurtigt. Har en kammerat der lige har sparet mange 100 kr. ved at købe BF4 Premium via US Storen.
Senest rettet af morfar tirs 04 nov 2014 11:28, rettet i alt 1 gang.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf LarsGL » tirs 04 nov 2014 10:56

Jeg har både købt inFamous, Destiny, FIFA 15 og Shadow of Mordor, og jeg kan ikke forestille mig at købe spil andre steder igen. Det er simpelthen for lækkert at kunne skifte mellem spillene uden at skulle skifte skive, og ja, når man først har fået profilen startet op, tager det kun et par minutter inklusiv kortkøb på Amazon osv.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf too nizzle » tirs 04 nov 2014 11:18

ja samme her - amazon.com er perfekt til formålet :)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Vreki » tirs 04 nov 2014 11:31

Jeg har også lige fået Diablo 3 efter at have fulgt guiden i viewtopic.php?f=4&t=17627
Og jeg brugte også Amazon.com, der sælges gavekortene til den påtrykte værdi uden eventuelle "aktiveringsgebyr" eller andet sjovt.

Jeg valgte dog at lave en helt ny amazon konto til formålet, da jeg ikke vil risikere min omfattendes samling af eBooks hvis de engang bliver sure på os falske amerikanere.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 04 nov 2014 15:57

Er også gået over til udelukkende at købe digitalt fra US. Det er lækkert at kunne forudbestille Assassins Creed: Unity, Far Cry 4 og GTA V for sammenlagt 1050 kr.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Krede1972 » tirs 04 nov 2014 19:20

Samme her. Priserne på US-Storen er fuldt ud acceptable for mig.
300-360 kroner for de nyeste spil er fint, specielt fordi jeg generelt alligevel ikke plejer at sælge mine spil efter gennemspilning.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Morten Rask » tirs 04 nov 2014 20:07

Til dem der ikke gider at rode rundt med en masse forskellige emails og samtidig har Gmail, så kan man faktisk få flere PlayStation Network kontoer tilknyttet til samme adresse.

Hvis man f.eks. har NathanDrake@gmail.com, kan man oprette sig en amerikansk PlayStation Network konto med f.eks. NathanDrake+US@gmail.com, som leder til samme indbakke, men bliver anset som en anden adresse. Man kan indsætte hvad som helst efter plus-tegnet, det ryger alt sammen i ens primære indbakke.

På Gmail kan man også opsætte et filter, hvis man nu vil have at emails modtaget fra NathanDrake+US@gmail.com skal placeres i en anden mappe.

Bare et tip. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Underdog dk » søn 09 nov 2014 09:22

Spørgsmål: Er der ikke risiko for, at Sony lukker ens konto og alle ens købte spil går tabte?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf D_Hofgaard » søn 09 nov 2014 09:53

Måske. Men det har jo været muligt stort set siden launch af PS3, og der er ikke sket noget
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf morfar » søn 09 nov 2014 10:33

Underdog dk skrev:Spørgsmål: Er der ikke risiko for, at Sony lukker ens konto og alle ens købte spil går tabte?


Den må være meget lille. De tjener jo penge på det.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Vreki » søn 09 nov 2014 11:11

morfar skrev:
Underdog dk skrev:Spørgsmål: Er der ikke risiko for, at Sony lukker ens konto og alle ens købte spil går tabte?


Den må være meget lille. De tjener jo penge på det.


Der kan jo altid være et eller andet legalt der tvinger dem til at gøre det. Rettigheder i forskellige regioner osv.
På den anden side, hvis det sker vil de par spil man stadigt aktivt benytter sikkert kunne købes billigt brugt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Godsspeed » man 24 nov 2014 14:27

Jeg har lige lavet en US konto i dag og købt 100$ så jeg kunne købe Destiny.
Meeeen jeg kan KUN spille på min US konto, for ellers er der et hængelås ikon og hvis man prøver så siger den:
"Kan ikke bruge indholdet.
For at bruge indholdet skal du købe det fra playstation store."

Så det ser ud til at man ikke kan skifte mellem konto længere. I hvert fald ikke på Destiny.
ØV!

#UPDATE#
Jeg oprettede en "ny bruger" på ps4 ved at holde PS knappen inde, derefter indtastede jeg oplysningerne fra US kontoen. Så spurgte den om jeg ville gøre denne PS4 til min primære, og jeg valgte ja. Og nu ser det umiddelbart ud til at virke. Jeg er i hvert fald inde i Destiny med min gamle konto og den er ved at opdatere filerne. Så hvis man oplever samme problem som overstående, så prøv at gøre som jeg gjorde.

Jeg vender tilbage igen hvis det alligevel ikke skulle fungere. :D
Godsspeed
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Erroneus » man 24 nov 2014 14:52

Det er nemlig tricket. Din US bruger skal have din PS4 som primær konsol, for at andre brugere på samme system kan bruge spil han har købt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf morfar » man 24 nov 2014 14:59

Godsspeed skrev:Jeg har lige lavet en US konto i dag og købt 100$ så jeg kunne købe Destiny.
Meeeen jeg kan KUN spille på min US konto, for ellers er der et hængelås ikon og hvis man prøver så siger den:
"Kan ikke bruge indholdet.
For at bruge indholdet skal du købe det fra playstation store."

Så det ser ud til at man ikke kan skifte mellem konto længere. I hvert fald ikke på Destiny.
ØV!

#UPDATE#
Jeg oprettede en "ny bruger" på ps4 ved at holde PS knappen inde, derefter indtastede jeg oplysningerne fra US kontoen. Så spurgte den om jeg ville gøre denne PS4 til min primære, og jeg valgte ja. Og nu ser det umiddelbart ud til at virke. Jeg er i hvert fald inde i Destiny med min gamle konto og den er ved at opdatere filerne. Så hvis man oplever samme problem som overstående, så prøv at gøre som jeg gjorde.

Jeg vender tilbage igen hvis det alligevel ikke skulle fungere. :D


Som jeg skrev i guiden:

"Når den spørge om US accounten skal være primær, vælger man ja."

:D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Billige spil på US Storen

Indlægaf Major Oblivious » man 24 nov 2014 15:09

Erroneus skrev:Det er nemlig tricket. Din US bruger skal have din PS4 som primær konsol, for at andre brugere på samme system kan bruge spil han har købt.


Har muligvis spurgt om det før, men kan 2 systemer være primary på én konto, eller vil det være tilstrækkelig, at brugeren er logget ind på konsollen, og så kan der spilles på en anden bruger (tænker game-sharing)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron