Forum

Biblioteker og PS-spil

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Biblioteker og PS-spil

Indlægaf spinningplates » lør 03 jan 2015 03:53

Jeg bor i Københavns kommune og har dermed adgang til deres brede udbud af PS3-spil. Jeg tabte næsten underkæben, da jeg så spillene listet op her, og har sidenhen reserveret og lånt ca 40 spil. Kun eet enkelt havde problemer med skiven, og adskillige havde fri online-adgang.

Den her tråd har tre formål:

1) At tale for det gode og bæredygtige i et fælles bibliotek med spil, så vi ikke behøver købe/fremstille så mange eksemplarer.

2) At dele den totalt vilde liste, jeg linkede til ovenfor.

3) At dele hvad andre kommuner tilbyder, men det punkt må i selv klare. :D
spinningplates
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Kbh


Re: Biblioteker og PS-spil

Indlægaf Proxzyn » lør 03 jan 2015 04:17

Odense har også et ret fantastisk udvalg af spil. Det er blevet brugt et par gange med stor success.

Vi har endda en Android app så man kan se udvalget, ledighed/ventetid, og hvor et spil befinder sig hvis man vil hente med det samme. Man kan også bestille direkte fra app'en, til det bibliotek man ønsker at hente ved. :D
https://play.google.com/store/apps/deta ... otek&hl=en

Det er sq næsten for nemt =D>

(Håber ikke dette indlæg skaber alt for meget kø) #-o :lol:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Biblioteker og PS-spil

Indlægaf morfar » lør 03 jan 2015 07:03

Jeg har også anvendt biblioteket med meget stor succes de sidste ca. 5 år.

Spil som jeg gerne vil prøve, men ikke gider betale for, låner jeg som regel på biblioteket. Jeg har sparet mange mange 1000 kr på denne måde.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Biblioteker og PS-spil

Indlægaf Capperdude » lør 03 jan 2015 10:25

I er godt klar over at i betaler for spillene på bibliotekerne, ikk?.....

Skatter.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Biblioteker og PS-spil

Indlægaf D_Hofgaard » lør 03 jan 2015 10:42

Capperdude skrev:I er godt klar over at i betaler for spillene på bibliotekerne, ikk?.....

Skatter.

Ja selvfølgelig er folk da klar over det.

Har selv brugt Københavns bibliotek til at låne spil i de 4 år jeg var studerende og boede der.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Biblioteker og PS-spil

Indlægaf Capperdude » lør 03 jan 2015 10:46

D_Hofgaard skrev:
Capperdude skrev:I er godt klar over at i betaler for spillene på bibliotekerne, ikk?.....

Skatter.

Ja selvfølgelig er folk da klar over det.

Har selv brugt Københavns bibliotek til at låne spil i de 4 år jeg var studerende og boede der.


"Spil som jeg gerne vil prøve, men ikke gider betale for, låner jeg som regel på biblioteket. Jeg har sparet mange mange 1000 kr på denne måde."

Dette citat kunne tyde på at man ikke helt var klar over det :)

Men godt nok at i ved det.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: Biblioteker og PS-spil

Indlægaf Vreki » lør 03 jan 2015 11:43

Jeg skulle mene at den indlysende pointe er at det ikke koster ekstra at låne biblioteksmaterialer, uanset om vi taler bøger eller spil.

Hvis man vælger at betragte det fra skattevinklen så er hospitalsophold eller lægebesøg heller ikke gratis.
Lån COD på biblioteket, og du har sparet spillets pris. For du får ingen returskat for at lade være.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Biblioteker og PS-spil

Indlægaf Krede1972 » lør 03 jan 2015 11:54

Vreki skrev:Jeg skulle mene at den indlysende pointe er at det ikke koster ekstra at låne biblioteksmaterialer, uanset om vi taler bøger eller spil.

Hvis man vælger at betragte det fra skattevinklen så er hospitalsophold eller lægebesøg heller ikke gratis.
Lån COD på biblioteket, og du har sparet spillets pris. For du får ingen returskat for at lade være.


=D> =D> =D> Jeg får næsten tårer i øjnene over den retoriske præcision og skarphed.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron