Forum

Spørgsmål om Amazon.co.uk ved køb af "andet" end spil..

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Spørgsmål om Amazon.co.uk ved køb af "andet" end spil..

Indlægaf Hasani94 » tirs 16 feb 2016 20:38

Hey!
Nu da SFV er blevet udgivet, og jeg ikke har lyst til at smadrer alle mine controllers, overvejer jeg STÆRKT et arcade stick, da de åbenbart kan tåle lidt tæsk... Har fundet denne her, som folk siger er rigtig god til den pris(udfra anmeldelserne på amazon)...
http://www.amazon.co.uk/Official-PlaySt ... B00NHDSINS

Da jeg ikke rigtigt har købt noget derfra før(udover psn cards), tænkte jeg at jeg lige vil spørge... Fragt, told, ekstra lang leveringtid osv... Noget jeg burde vide når man køber "større" produkter end spil? :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Spørgsmål om Amazon.co.uk ved køb af "andet" end spil..

Indlægaf Whoa » tirs 16 feb 2016 20:58

Altså med mindre sælgeren sender fra et ikke EU land, så kommer der ikke moms eller lignende på!
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Spørgsmål om Amazon.co.uk ved køb af "andet" end spil..

Indlægaf hudhud » tirs 16 feb 2016 21:11

Altså jeg har personligt selv købt en PS4 derfra før. Det du skal være opmærksom på er, at Amazon skal være sælgeren af varen. Hvis dette er tilfældet, så skal du ikke bekymre dig :)
Mht. leveringstiden, så har jeg aldrig oplevet lange leveringstider fra dem af.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Spørgsmål om Amazon.co.uk ved køb af "andet" end spil..

Indlægaf Hasani94 » tirs 16 feb 2016 21:18

hudhud skrev:Altså jeg har personligt selv købt en PS4 derfra før. Det du skal være opmærksom på er, at Amazon skal være sælgeren af varen. Hvis dette er tilfældet, så skal du ikke bekymre dig :)
Mht. leveringstiden, så har jeg aldrig oplevet lange leveringstider fra dem af.

Dumt spørgsmål, men hvordan ved jeg med sikkerhed, at det er amazon og ikke en anden der sender?
Det ser også ud til at det først er på lager den 19., hvilket jeg havde overset til at starte med, men det er kun et par dage fra nu...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Spørgsmål om Amazon.co.uk ved køb af "andet" end spil..

Indlægaf hudhud » tirs 16 feb 2016 21:47

Det er ikke dumt :)
Under der, hvor der står, at den først er på lager d. 19, så står der: "Dispatched from and sold by Amazon"
Ydermere kan du trykke på "used & new" under "Other Sellers on Amazon" til højre, hvor du kan se sælgerens informationer samt andre, der sælger samme vare.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Spørgsmål om Amazon.co.uk ved køb af "andet" end spil..

Indlægaf Hasani94 » tirs 16 feb 2016 21:55

hudhud skrev:Det er ikke dumt :)
Under der, hvor der står, at den først er på lager d. 19, så står der: "Dispatched from and sold by Amazon"
Ydermere kan du trykke på "used & new" under "Other Sellers on Amazon" til højre, hvor du kan se sælgerens informationer samt andre, der sælger samme vare.


DOOOH! #-o Mange tak! =D>
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst