Forum

Gamecastle.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Gamecastle.dk

Indlægaf ikkNico » tors 10 mar 2016 11:28

Sad og kiggede lidt spilpriser, og falder så via pricerunner over gamecastle.dk.

Der sælges de nyeste spil til lave priser, og jeg er lige ved at smide et spil i kurven, men så opdager jeg denne her detalje omkring levering:
Vi sender dig et brugernavn med en tilhørende kode til din email, som du skal logge ind på, på din PlayStation 4. Herefter downloader du spillet, logger tilbage på din oprindelige bruger, og begynder at spille.

Den slags får altid mine alarmklokker til at bimle, og spørgsmålene står i kø.
> Er det stjålne spil fra hackede konti?
> Hvorfor får jeg ikke bare en download kode leveret som fx Coolshop gør det?
> Kan jeg overhovedet være sikker på, at mine spil ikke pludselig forsvinder, fordi de bliver solgt videre flere gange (og andre brugere "overtager" dem)?

Jeg kigger derfor lidt videre på hjemmesiden og kan se at firmaet ligger på Vestergade 54, 8732 Hovedgaard. Et opslag i CVR registeret viser at der er tale om en nystartet enkeltmandsvirksomhed, der "genbruger" sit CVR nummer fra mrman.dk (se banneret ikke meget bekendt ud?). Firmaet er registreret hos en Jakob Juul Østergaard. Så langt så godt.

Et kig på trustpilot lover umiddelbart godt. Der er afgivet 3 x 5 stjerner, sikkert nogle af vennerne, der hjælper Jakob Juul Østergaard, men så dukker denner her op:

Billede

Ja, selvfølgelig fik du koden på 10 minutter Jakob, det er jo dit eget firma. Så langt er der vel heller ikke fra computeren i soveværelset til den på kontoret(?)

Jeg ved ikke med jer, men som sagt så bimler alle mine alarmer, når jeg ser den slags fusk og mærkelige leveringsmetoder, men måske i har andre erfaringer?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Gamecastle.dk

Indlægaf Dummiz » tors 10 mar 2016 11:33

Hold dig langt der fra. Ikke at jeg selv har handlet der. Men som du selv påpeger så lugter langt væk af sur mælk :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Gamecastle.dk

Indlægaf morfar » tors 10 mar 2016 11:45

Folk der roser sig selv på trustpilot skal man holder så stor afstand til som muligt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gamecastle.dk

Indlægaf Dummiz » tors 10 mar 2016 11:56

"OBS: Det er vigtigt at den/de bruger(e) du har modtaget fra os, er aktiveret som din primære konto på din PlayStation 4." ja det lyder som en fin ide :lol:
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Gamecastle.dk

Indlægaf ikkNico » tors 10 mar 2016 11:58

Det var nu ikke lige den forteelse, jeg blev mest bekymret over morfar, men jeg fornemmer også en lille smule sarkasme i dit indlæg ;)
Det var mere leveringsmetoden, og så havde jeg ikke engang set den med primær konto, som Dummiz postede
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Gamecastle.dk

Indlægaf Trekamp » tors 10 mar 2016 12:26

Shady as fuck :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster