Forum

Snydt på DBA

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Snydt på DBA

Indlægaf Maethiel » lør 19 nov 2016 00:02

Jeg ville dælme gerne have lidt insiderviden på Capperdude og Morfra. Jeg læste deres navne i en anden tråd, hvor der var snak om noget kriminalitet og noget ACAB, men da jeg spurgte til det blev den lukket ned ret hurtigt. Det lyder til jeg er gået glip af noget vildt.

Det virker dog ellers, hvis vi skal lidt on topic, at der er ret lille chance for at blive snydt herinde i handler. Jeg kan ikke lige finde noget hvor der er en tråd af skam eller andet hvor folk brokker sig, men kan være jeg har misset den.

Hvordan er det med det handelskommentarer? er det en god guideline?.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Snydt på DBA

Indlægaf Hasani94 » lør 19 nov 2016 01:25

Maethiel skrev:
Hvordan er det med det handelskommentarer? er det en god guideline?.

Af alle de mange køb/salg jeg har fortaget herinde og på Xboxlife, så har jeg kun haft en enkelt dårlig oplevelse, og det var med "capperdude"... Jeg vil bestemt sige, at handelskarakterene er til at regne med! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Snydt på DBA

Indlægaf Rytteren » lør 19 nov 2016 21:51

wMikkel skrev:Capperdude er død eller hvad.. ?
Jeg lavede detektivdetektiv og fandt ham på Facebook, han ændrede sit profilbillede i august, så hvornår skulle ham i artiklen være død?


Hahah, hedder han så Mikkel og arbejdede i Fona :lol:?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Snydt på DBA

Indlægaf kaizer » søn 20 nov 2016 10:16

Jeg blev også snydt af Capperdude. Købte et spil, og det kom aldrig.

Kontaktede ham mange gange, men fik ikke svar før jeg kontaktede ham via en tråd på recordere.dk. Så var det pludselig mig der var træls, fordi jeg havde gjort opmærksom på hans uærlighed.

I det efterfølgende år skrev jeg til alle der var interessede i hans muligvis ikke-eksistrende varer.
kaizer
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Snydt på DBA

Indlægaf morfar » søn 20 nov 2016 16:54

Maethiel skrev:Jeg ville dælme gerne have lidt insiderviden på Capperdude og Morfra. Jeg læste deres navne i en anden tråd, hvor der var snak om noget kriminalitet og noget ACAB, men da jeg spurgte til det blev den lukket ned ret hurtigt. Det lyder til jeg er gået glip af noget vildt.

Det virker dog ellers, hvis vi skal lidt on topic, at der er ret lille chance for at blive snydt herinde i handler. Jeg kan ikke lige finde noget hvor der er en tråd af skam eller andet hvor folk brokker sig, men kan være jeg har misset den.

Hvordan er det med det handelskommentarer? er det en god guideline?.


Det er ikke mig der har skaffet ham af vejen, hvis han er forsvundet fra jordens overflade. Selvom jeg flere gange har haft lyst til det :D

Han var/er et fjols af rang. Heldigvis reddede fliteret mig fra at læse noget skrevet af ham.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Snydt på DBA

Indlægaf wMikkel » søn 20 nov 2016 18:18

morfar skrev:Heldigvis reddede fliteret mig fra at læse noget skrevet af ham.


Det er en fantastisk funktion. Har selv måtte benytte den, for første gang, her for nyligt. Til en der falder i samme fjols-kategori som Capperdude ;)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Snydt på DBA

Indlægaf Maethiel » søn 20 nov 2016 18:39

morfar skrev:
Maethiel skrev:Jeg ville dælme gerne have lidt insiderviden på Capperdude og Morfra. Jeg læste deres navne i en anden tråd, hvor der var snak om noget kriminalitet og noget ACAB, men da jeg spurgte til det blev den lukket ned ret hurtigt. Det lyder til jeg er gået glip af noget vildt.

Det virker dog ellers, hvis vi skal lidt on topic, at der er ret lille chance for at blive snydt herinde i handler. Jeg kan ikke lige finde noget hvor der er en tråd af skam eller andet hvor folk brokker sig, men kan være jeg har misset den.

Hvordan er det med det handelskommentarer? er det en god guideline?.


Det er ikke mig der har skaffet ham af vejen, hvis han er forsvundet fra jordens overflade. Selvom jeg flere gange har haft lyst til det :D

Han var/er et fjols af rang. Heldigvis reddede fliteret mig fra at læse noget skrevet af ham.


Må jeg spørge hvad du arbejder med? Jeg læste at der var noget ballade med det?

Og hvad er det med dig og Capperdude? ACAB?
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Snydt på DBA

Indlægaf wMikkel » søn 20 nov 2016 18:46

Maethiel skrev:
morfar skrev:
Maethiel skrev:Jeg ville dælme gerne have lidt insiderviden på Capperdude og Morfra. Jeg læste deres navne i en anden tråd, hvor der var snak om noget kriminalitet og noget ACAB, men da jeg spurgte til det blev den lukket ned ret hurtigt. Det lyder til jeg er gået glip af noget vildt.

Det virker dog ellers, hvis vi skal lidt on topic, at der er ret lille chance for at blive snydt herinde i handler. Jeg kan ikke lige finde noget hvor der er en tråd af skam eller andet hvor folk brokker sig, men kan være jeg har misset den.

Hvordan er det med det handelskommentarer? er det en god guideline?.


Det er ikke mig der har skaffet ham af vejen, hvis han er forsvundet fra jordens overflade. Selvom jeg flere gange har haft lyst til det :D

Han var/er et fjols af rang. Heldigvis reddede fliteret mig fra at læse noget skrevet af ham.


Må jeg spørge hvad du arbejder med? Jeg læste at der var noget ballade med det?

Og hvad er det med dig og Capperdude? ACAB?


Så vidt jeg husker, var det Capperdude der smed om sig med udtryk som "ACAB".
morfar, mener jeg, er i den modsatte lejr af ACAB ;)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Snydt på DBA

Indlægaf Erroneus » søn 20 nov 2016 19:54

ACAB ... så har man som regel selv været uden om det, hvis man er til sådan noget møg. Jeg mener slap nu af med det farvet ler, det kan ikke være sundt at inhalere.

http://acab.dk
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Snydt på DBA

Indlægaf morfar » søn 20 nov 2016 20:24

Maethiel skrev:
morfar skrev:
Maethiel skrev:Jeg ville dælme gerne have lidt insiderviden på Capperdude og Morfra. Jeg læste deres navne i en anden tråd, hvor der var snak om noget kriminalitet og noget ACAB, men da jeg spurgte til det blev den lukket ned ret hurtigt. Det lyder til jeg er gået glip af noget vildt.

Det virker dog ellers, hvis vi skal lidt on topic, at der er ret lille chance for at blive snydt herinde i handler. Jeg kan ikke lige finde noget hvor der er en tråd af skam eller andet hvor folk brokker sig, men kan være jeg har misset den.

Hvordan er det med det handelskommentarer? er det en god guideline?.


Det er ikke mig der har skaffet ham af vejen, hvis han er forsvundet fra jordens overflade. Selvom jeg flere gange har haft lyst til det :D

Han var/er et fjols af rang. Heldigvis reddede fliteret mig fra at læse noget skrevet af ham.


Må jeg spørge hvad du arbejder med? Jeg læste at der var noget ballade med det?

Og hvad er det med dig og Capperdude? ACAB?


Jeg er ansat ved politiet. Capperdude hader politiet og kunne ikke holde det ude af vores diskussioner...... et meget lille menneske!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Snydt på DBA

Indlægaf Sethos » søn 20 nov 2016 20:27

ACAB

All Capperdudes Are Bastards
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Snydt på DBA

Indlægaf klatzen » søn 20 nov 2016 22:40

*All Cats Are Beautifull
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Snydt på DBA

Indlægaf Maethiel » man 21 nov 2016 03:27

morfar skrev:Jeg er ansat ved politiet. Capperdude hader politiet og kunne ikke holde det ude af vores diskussioner...... et meget lille menneske!


Okay, ikke andet? jeg har forestillet mig alle mulige vilde ting, siden jeg læste om det i en anden tråd.

Tak for svar, og for at stille min nysgerrighed :P Kom lige til at se din ps ting, du har sindsygt mange trophys! er det kontorarbejde med fri playstation du laver, eller har du bare meget fritid? :P
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Snydt på DBA

Indlægaf Maethiel » man 21 nov 2016 03:35

klatzen skrev:*All Cats Are Beautifull


Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Snydt på DBA

Indlægaf Volpi » man 21 nov 2016 08:23

Maethiel skrev:
morfar skrev:Jeg er ansat ved politiet. Capperdude hader politiet og kunne ikke holde det ude af vores diskussioner...... et meget lille menneske!


Okay, ikke andet? jeg har forestillet mig alle mulige vilde ting, siden jeg læste om det i en anden tråd.

Tak for svar, og for at stille min nysgerrighed :P Kom lige til at se din ps ting, du har sindsygt mange trophys! er det kontorarbejde med fri playstation du laver, eller har du bare meget fritid? :P


Du skulle nok også have været med på sidelinien dengang, for at fange konteksten for alvor. Der var mange kontroverser og lange direkte grimme"debatter".
I sidste ende fristes jeg til at tro der var en hel del provokation over det fra capperdude's side. Syntes normalvis ikke man skal svine andre og slet ej på nettet, men her gør en undtagelse og håber at capperdude tildels bare ønskede at provokere. For magen til menneskesyn og manglende evne til at se indad har jeg endnu til gode at se og siger alligevel en hel del
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster