Forum

Snydt på DBA

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Snydt på DBA

Indlægaf morfar » tors 24 nov 2016 20:02

Jeg handler sjældent andre steder end her, dahf og hardwareonline

Hvis jeg endelig skal handle på dba uden mulighed for afhentning, så er det aldrig for over 500 kr.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Snydt på DBA

Indlægaf Da Senzai » tors 24 nov 2016 20:30

Jeg køber sjældent brugt. Synes generelt ikke, at det virker som om, at det er "Worth the Hassle"

Jeg er måske også i nogle tilfælde lidt syg, med hensyn til at købe ting. F. eks købte jeg nogle hardcover tegneserier inde på Xboxlife og det irriterede mig ret meget, at man kunne se på bøgerne, at de havde ligget oven på hinanden og blevet en lille smule trykkede i ryggen.

Bøgerne fejlede absolut ingenting, men det var stadig nok til at irritere mig - og det er lidt idiotisk for det er ikke nogen, jeg har tænkt mig at læse mere end en gang :P

Og sådan er det, når man køber brugt. Man kan ikke forvente, at andre mennesker har samme syn på, hvordan noget skal behandles.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Snydt på DBA

Indlægaf Volpi » tors 24 nov 2016 22:02

Da Senzai skrev:Jeg køber sjældent brugt. Synes generelt ikke, at det virker som om, at det er "Worth the Hassle"

Jeg er måske også i nogle tilfælde lidt syg, med hensyn til at købe ting. F. eks købte jeg nogle hardcover tegneserier inde på Xboxlife og det irriterede mig ret meget, at man kunne se på bøgerne, at de havde ligget oven på hinanden og blevet en lille smule trykkede i ryggen.

Bøgerne fejlede absolut ingenting, men det var stadig nok til at irritere mig - og det er lidt idiotisk for det er ikke nogen, jeg har tænkt mig at læse mere end en gang :P

Og sådan er det, når man køber brugt. Man kan ikke forvente, at andre mennesker har samme syn på, hvordan noget skal behandles.


Det ville gøre nogle handler langt nemmere, hvis folk vitterligt havde så meget selvindsigt. Der ER jo bare nogen der ikke tillader noget slid eller syn på at noget har været brugt - det er jo helt fair, men så er brugt vare sjældent vejen.
Men det omvendte er fandme også træls, når folk skriver ting står som nyt og det så er hanket, bulet eller misfarvet. Det kan bringe mit pis i kog.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster