Forum

Elgiganten

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Elgiganten

Indlægaf Lupimotion » søn 19 feb 2017 15:28

Jeg står og vil købe For Honor til PS4 idag.
Elgiganten har tilbud, og er derfor interesseret i at købe det der.
Dog står der på deres lagerstatus at de kun har det i 3 forretninger i Jylland - hvor pålidelig er denne status? og hvorfor kan jeg ikke få et direkte telefonnummer til deres forretning? (Amagerbrogade)
Lupimotion
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: København


Re: Elgiganten

Indlægaf Krede1972 » søn 19 feb 2017 16:16

Det er da 99% sikkert at de har det i alle varehuse - hvis du spørger mig ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Elgiganten

Indlægaf Deqstic » søn 19 feb 2017 16:22

Statussen plejer nu at være ret opdateret på hjemmesiden ifølge min erfaring.

Hvis du gerne vil have fat i butikken, ringer du vel bare til deres support, hvorefter du siger, at du gerne vil omstilles til Amagerbrogade? :-)
Deqstic
 


Re: Elgiganten

Indlægaf Cena » søn 19 feb 2017 16:24

Mit bud vil også umiddelbart være at det er lagervarer i alle deres butikker. Men deres lagerstatus syntes jeg ellers plejer at være retvisende. I hvert fald på elektronik som tv, headset osv. Ved dog ikke med spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Elgiganten

Indlægaf Rasbred » søn 19 feb 2017 19:59

jeg har dog prøvet da jeg skulle købe nyt tv at der stod den i flere butikker til at være på lager.. men der talte demo vare osse med.. lidt søgt eksempel i forhold til spil..

men ja.. demo varer eller ej :) så passer antallet i hvertfald de mange gange jeg har handlet der :)
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Elgiganten

Indlægaf farzam1999 » søn 19 feb 2017 21:30

Jeg har prøvet op til flere gange, hvor lagerstatus ikke passer. To gange i denne uge, første gang skulle jeg hente Independence Day 4K, hvor der stod de havde den på lager, men de sagde at det var bare for at have det stående på hjemmesiden.

Her i dag var jeg nede for at hente rejseadapatere, hvor igen, der stod på hjemmesiden at de var på lager, men da jeg spurgte om det, sagde de, at de først kommer på onsdag.

Nu hvor jeg tjekker på hjemmesiden omkring For Honor, står der at det kun er Aalborg der har den, men jeg så det nede i butikken i dag (i Horsen) :D
Billede
farzam1999
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Horsens



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster