Forum

US Destiny 2.. virker det?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

US Destiny 2.. virker det?

Indlægaf Dezalien » tirs 29 aug 2017 11:21

Hejsa

Så lige, at man kunne få Destiny 2 inkl. season pass til 89 dollars på PSN US store. man sparer alligevel næsten 200 kr. ift. den danske udgave.

Er der nogen her, der har efarring med at downloaded US spil ikke virker på ens danske konto?

pft. :)
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: US Destiny 2.. virker det?

Indlægaf Vreki » tirs 29 aug 2017 11:28

Dezalien skrev:Hejsa

Så lige, at man kunne få Destiny 2 inkl. season pass til 89 dollars på PSN US store. man sparer alligevel næsten 200 kr. ift. den danske udgave.

Er der nogen her, der har efarring med at downloaded US spil ikke virker på ens danske konto?

pft. :)


Normalt virker spil du har købt på en US konto på andre kontos, så længe at du har sat din PS4 som primær konsol på US kontoen.
Jeg købte et par stykker sidste år og har ikke haft problemer.

Men jeg er ikke sikker på at season pass osv kommer med over, de kan vist godt være konto specifikke.
Og hvis du først har købt spillet i US så skal DLC også købes der.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: US Destiny 2.. virker det?

Indlægaf Moods » tirs 29 aug 2017 15:36

Du skal købe alt DLC fremover på US Store også, og konto specifikke rewards får du ikke. Men ellers virker det fint.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: US Destiny 2.. virker det?

Indlægaf morfar » tirs 29 aug 2017 19:48

Hvis du køber season pass med, så skal du bare være logget ind på din us konto når du downloader dlc. Det burde ikke skabe problemer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: US Destiny 2.. virker det?

Indlægaf Moods » tors 31 aug 2017 10:26

Nu har jeg købt på US Store, så må vi håbe det virker, kan dog se ifølge min countdown så låser spillet op kl 6.00 d. 6 September og ikke ved midnat, men dette er nok et resultat af jeg har købt på US, så det er midnat deres tid istedet.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster