Forum

Livekort.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Livekort.dk

Indlægaf Cena » søn 06 maj 2018 18:34

Er der nogen af jer der har prøvet at købe US PSN kort hos livekort.dk? Gider næsten ikke rode med min Amazon US konto som jeg ikke kan huske login til.

Overvejer at købe et 15$ kort så jeg kan købe season pass til driveclub som jeg købte på US konto i tidernes morgen. Kan se der er kommet super meget DLC siden jeg købte spillet.

Nogle erfaringer?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Livekort.dk

Indlægaf Slimjay DK » man 07 maj 2018 08:56

Jeg har ikke selv købt fra Livekort, men har hørt og set massere af andre gøre det, og det skulle være ganske fint.

Har du en specifik konto til Amazon US ?? Jeg bruger det samme login på .COM, .CO.UK, .DE :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Livekort.dk

Indlægaf Cena » man 07 maj 2018 08:59

Slimjay DK skrev:Jeg har ikke selv købt fra Livekort, men har hørt og set massere af andre gøre det, og det skulle være ganske fint.

Har du en specifik konto til Amazon US ?? Jeg bruger det samme login på .COM, .CO.UK, .DE :)


Tak :)

Ja det mener jeg da jeg har :?: Mener at jeg var nødt til det dengang for at få lov at købe US produkter?
Måske jeg lige skulle prøve at tjekke lidt mere op på det.

Men ender nok bare med at bruge livekort.dk, da det virker som den nemmeste løsning og pengene jeg sparer på at købe det selv via Amazon er nærmest ikke værd at snakke om.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Livekort.dk

Indlægaf Slimjay DK » man 07 maj 2018 09:05

Jeg har bare 2 adresser tilføjet mit login. Men jeg mener faktisk ikke at jeg i nyere tid har haft behov for at vælge US adressen for at få lov til at handle .. Jeg har dog ved check ud valgt at mit Visa kort er US Dollars ..

Det må jeg lige undersøge :) har købt en del Xbox US Giftcard det sidste halve år.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Livekort.dk

Indlægaf Cena » man 07 maj 2018 09:15

Slimjay DK skrev:Jeg har bare 2 adresser tilføjet mit login. Men jeg mener faktisk ikke at jeg i nyere tid har haft behov for at vælge US adressen for at få lov til at handle .. Jeg har dog ved check ud valgt at mit Visa kort er US Dollars ..

Det må jeg lige undersøge :) har købt en del Xbox US Giftcard det sidste halve år.


Jeg må lige prøve at kigge på det. Kan bare huske det var lidt bøvlet sidst jeg sad med det. Primært pga. jeg skulle have en US adresse.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Livekort.dk

Indlægaf Cena » ons 09 maj 2018 17:58

Livekort.dk virkede fint. Købte 20$ kort. Verificerings processen var lidt bøvlet men den engelske live chat support var hurtige til at få godkendt den og så fik jeg koden 2 minutter efter og den virkede som den skulle.

Der handler jeg igen næste gang hvis det bliver nødvendigt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron