Forum

Livekort snyd

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Livekort snyd

Indlægaf BrianJohansen » tors 04 okt 2018 11:51

Hold dig langt væk fra Livekort og deres søsterfirmaer!
Jeg havde købt 2stk 20€ Steam gavekort til en af mine venners store dreng på 16 og da han skulle indløse sine koder viser det sig at de er brugt allerede. Jeg ringer straks til deres 24/7 service og forklarer min sag.
De vender tilbage med en standard mail om at de vil undersøge sagen med Steam service. De vender tilbage og fortæller at mine koder er blevet indløst 10 minutter efter købet og at det kun er mig der har haft adgang til dem. Jeg nægter selvfølgelig og beder om at få refunderet mine penge.
Det nægter de, da jeg jo selv har indløst koderne ifølge dem.
Jeg spørger dem om at de ikke har oplevet det før, fordi jeg har set lignende tilfælde imellemtiden på Trustpilot. Det har de aldrig oplevet før mener de??
Jeg spærrer mit visakort og meddeler dem at de ikke har styr på deres sikkerhed og troværdighed. De mener at sagen er lukket fra deres side nu, og kommunikationen stoppede. Ved lidt research viser det sig at de har en yderst skummel firmastruktur med skuffefirmaer og firma adresser i skattely lande som Seyschellerne og Curacao.
BrianJohansen
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Livekort snyd

Indlægaf Erroneus » tors 04 okt 2018 20:03

Tjek din vennens, evt. din søns steam konto og deres transaktions historik. Kan også være knægtene har taget røven på dig :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2


Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster